Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Sčítání do VY_32_INOVACE_15 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Mgr. Zlatuše Petříková, Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Předmět: matematika Ročník: 4. Využití materiálu: procvičování sčítání do vedle sebe Forma výuky: samostatná práce s následnou kontrolou, metodika je přímo na jednotlivých listech Pomůcky: počítač, dataprojektor, sešit
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Sčítej, výsledky si napiš: = = = = Kontrola:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Sčítej, výsledky si napiš: = = = = Kontrola:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Sčítej, výsledky si napiš: = = = = Kontrola:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Kolik jsi měl správných výsledků? Jestliže 11 – 12, pochval se a pamatuj si, že jsi Červeňáček. Jestliže 8 – 10, jsi Žluťásek. Jestliže 7 nebo méně, jsi Zeleňáček.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Červeňáčci počítají červené, ale klidně spočítají všechno. Žluťásci počítají vše žluté. Stihnete i zelené? Zeleňáčci, spočítejte vše zelené. V pondělí upekli v pekárně 600 rohlíků, v úterý a ve středu Ve čtvrtek jako ve středu a do neděle pak ještě dalších rohlíků. Kolik jich upekli za týden? V pondělí a úterý upekli v pekárně celkem housek. Od středy do pátku upekli housek a do neděle ještě housek. Kolik jich upekli za týden? V pekárně upekli makových koláčků, tvarohových a povidlových. Kolik je to celkem?
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Citace: