Výsledky 1. a 2. ročníku Soutěže Finanční gramotnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Finanční vzdělávání jako důležitý prvek ochrany spotřebitele na finančním trhu Mgr. Klára Hájková náměstkyně ministra financí, sekce Finanční trh 31. března.
Města ČR – orientace na mapě
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
rozpočet přímých výdajů
Měření úrovně finanční gramotnosti dospělých
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Reklama Potřebujete nebo chcete vyrobit prezentaci na počítači
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – 2012 Výroční zasedání ČKR Praha, 16. – Jakub Fischer, předseda RVŠ.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – zasedání P RVŠ Praha, Jakub Fischer.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Afrika – státy a hlavní města
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Vytvořil: Libor Lepík Frýdek-Místek. Loc 49°41'12.649N, 18°21'4.158E Time 21h 59min
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Evropa z balónu Fotografie: Yann Arthus-Bertrand Hudba: Ferenc Liszt – Sen lásky.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Nejprve provedeme výpočet v závorce
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Výsledky 1. a 2. ročníku Soutěže Finanční gramotnost

1. ročník soutěžících Vyhlašovatel MŠMT ČR Spoluvyhlašovatel a organizátor: FINANČNÍ GRAMOTNOST, o.p.s. Organizátor a odborný garant COFET, a.s. Školní, okresní a krajská kola on-line Celorepublikové kolo v ČNB prezenční formou ZŠ respondentů, SŠ respondentů

2. ročník soutěžících Soutěž již v nejvyšší kategorii A ZŠ žáků – respondentů SŠ žáků – respondentů

Teoretická část Peníze (TP) Finanční produkty (TF) Hospodaření domácnosti (TH) Práva spotřebitele (TS) (jen ve 2. kategorii - SŠ)

Praktická část Domácí rozpočet – početní úloha (PR) Finanční produkty – početní úloha (PV)

1. a 2. ročník ZŠ - úspěšnost v % Školní kolo – úspěšnost v % podle jednotlivých standardů StandardI.ROČNÍKII ROČNÍK TP Peníze42,8%44,06% TH Hospodaření domácnosti67,4%67,22% TF Finanční produkty43,2%43,39% TS Práva spotřebitele---- PR Domácí rozpočet – početní úloha48,2%38,66% PV Finanční produkty – početní úloha 45, 2 %45,39% CELKEM50,03 % 49,82% Průměrná známka2- (chvalitebně minus)

Histogram znalostí – 1. a 2. ročník I. kategorie ZŠ

1 a 2. ročník SŠ – úspěšnost v % Školní kolo – úspěšnost v % podle jednotlivých standardů StandardI.kategorie střední školyII. kategorie střední školy TP Peníze68,2%43,81% TH Hospodaření domácnosti45,2%76,39% TF Finanční produkty77,7%58,24% TS Práva spotřebitele57,4%62,03% PR Domácí rozpočet – početní úloha 45,9%43,07% PV Finanční produkty – početní úloha 46,7%48,37% CELKEM 59,36 % 57,76% Průměrná známka 2- (chvalitebně minus) 2 (chvalitebně)

Histogram znalostí FG – 1. a 2. ročník II. kategorie SŠ

3. Ročník Soutěže Finanční gramotnost Začíná právě dnes, 9. ledna 2012

Děkuji za pozornost