PRÁZDNINY  Kam lidé jezdí na prázdniny?  Jakým dopravním prostředkem cestují?  Z jakého důvodu lidé nikam nejezdí?  Jaké aktivity dělají?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Města ČR – orientace na mapě
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
Vzorce na umocnění.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Plány učeben FI Vlastislav Dohnal
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Bezpečné cesty do školy
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Vypracovali:Tomáš Sikora Antonín Kročil Antonín Kročil Michal Lapčík Michal Lapčík Lukáš Kovařík Lukáš Kovařík.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
* Obsah kruhu Matematika – 8. ročník *
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Dělení desetinných čísel
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Vývoj Evropské integrace
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Transkript prezentace:

PRÁZDNINY  Kam lidé jezdí na prázdniny?  Jakým dopravním prostředkem cestují?  Z jakého důvodu lidé nikam nejezdí?  Jaké aktivity dělají?

KAM JEZDÍTE O PRÁZDNINÁCH Zůstává v ČR Slovensk- o Chorvats- ko ItálieŘecko ČETNOST RELATIVNÍ ČETNOST 0,17770,12220,36660,13330,2 RELATIVNÍ ČETNOST V % 17,77%12,22%36,66%13,33%20%

Sloupcový diagram

Kruhový diagram

Co jsme zjistili  Zjistili jsme, že nejvíce lidí jezdí do Chorvatska, Řecka, zůstávají v České republice.

JAKÝM DOPRAVNÍM PROSTŘEDKEM TAM JEZDÍTE? AUTOAUTOBUSLETADLOMOTORKA ČETNOST RELATIVNÍ ČETNOST 0,4280,3140,20,057 RELATIVNÍ ČETNOST V % 42,8%31,4%20%5,7

Sloupcový diagram

Kruhový diagram

Co jsme zjistili  Zjistili jsme, že se nejvíce lidí dopravuje do ciziny autem a nejmíň motorkou

Zbývající lidé - proč neodjíždějí za hranice? Finanční problémy Rodinné důvody Zdravotní problémy Nechce se jim ČETNOST 9142 RELATIVNÍ ČETNOST 0,56250,06250,250,125 RELATIVNÍ ČETNOST V % 56,25%6,25%25%12,5%

Sloupkový diagram

Kruhový diagram

Co jsme zjistili  Zjistili jsme, že nejvíce lidí nejezdí za hranice z finančních problémů

Jaké venkovní aktivity děláte o prázdninách? BěhPlaváníJízda na kole Jízda na kolečkový ch bruslí Hraní fotbalu ČETNOST RELATIVNÍ ČETNOST 0,30,1440,2660,1660,122 RELATIVNÍ ČETNOST V % 30%14,4%26,6%16,6%12,2%

Sloupkový diagram

Kruhový diagram

Co jsme zjistili  Zjistili jsme,že nejvíce lidí běhá a nejmíň hraje fotbal

KONEC  Vypracovali:  Dominik Sedláček  Martin Raisigl  Jakub Pavlica  Vojta Kovařík  Lukáš Vávra