JĘZYKOWY PROJEKT COMENIUSA JAZYKOVÝ PROJEKT COMENIUS FREMDSPRACHENPROJEKT ŻYCIE NASTOLATKÓW W POLSCE I CZECHACH WIRTUALNY ALBUM FOTOGRAFICZNY ŽIVOT MLÁDEŽE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zápor.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Stadtverkehr - Verkehrsmittel
Význam způsobových sloves, slovosled
Digitální učební materiál
Berufe Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
9. LEKCE (9. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Jonas práce s textem pro 3.ročník. Co o něm umíš říci? Wie heißt er? Ist er groß? Was hat er? Jonas Wie ist der Ball? Wie ist die Katze? Wie heißt sie?
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ35 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schritte 2 Lektion 13 Kleidung Autor: Ing. XY.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schulsystem in Deutschland Autor: Mgr. Kostiuková N.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 M ODALVERBEN MÜSSEN DÜRFEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Tschechien – Schulsystem Autor: Mgr. Kostiuková N.
Wir lieben die neue Technik.. Odhadneš? der PC počítač das Notebook,der Laptop notebook die senden poslat mail im Internet sein být na internetu.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_34_Německý jazyk_způsobová slovesa Číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_157 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
R E I S E N PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.02 Číslo projektu:
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 13 – Meine beliebte Märchenfigur Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací.
S CHRITTE 2 L EKTION 10 B EIM A RZT - U LÉKAŘE Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: I. Ověření ve výuce: tercie Datum:
Teplice Die Stadt, in der ich wohne. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 I N DER FREMDEN S TADT Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_4_INOVACE_NEJ2 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematický.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_07 Modalverben TEMA:Jazyková kompetence.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Verkehr und Verkehrsmittel Autor: Mgr. Kostiuková Natalia.
P RAG - DIE H AUPTSTADT T SCHECHIENS PhDr.Taťána Tonová.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Feste und Bräuche in Deutschland Autor: Ing. Vladimíra Brumková.
U MWELTSCHUTZ PhDr Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.18 Číslo projektu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ46 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Bevölkerung und politisches System Österreichs Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie.
F REUNDSCHAFT UND LIEBE F REUNDSCHAFT UND LIEBE PhDr. Taťána Tonová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_02_BERLIN_VSTUP.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa: Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍ.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY
Němčina pro jazykové školy nově 1
Digitální učební materiál
Konjugation der Hilfsverben
Němčina pro jazykové školy nově 1
Doplňování členů do textu
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Němčina pro jazykové školy nově 1
Tschechien – Schulsystem
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Schulsystem in Deutschland
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

JĘZYKOWY PROJEKT COMENIUSA JAZYKOVÝ PROJEKT COMENIUS FREMDSPRACHENPROJEKT ŻYCIE NASTOLATKÓW W POLSCE I CZECHACH WIRTUALNY ALBUM FOTOGRAFICZNY ŽIVOT MLÁDEŽE V POLSKU A V ČECHÁCH VIRTUÁLNÍ FOTOALBUM DAS JUGENDLICHE LEBEN IN POLEN UND TSCHECHIEN DAS VIRTUELLE FOTOALBUM JANUAR STYCZEŃ der Karneval Karnawał

Eintritte Wejście j.niemiecki

e

DAS VIRTUELLE FOTOALBUM VIRTUÁLNÍ FOTOALBUM Wirtualny Album Fotograficzny

Was machen wir heute im Deutschunterricht? Wir feiern Karneval! Wir essen Popcorn und Salzstäbchen, haben die Karnevalsmützen und Trompeten. Co děláme dnes v hodině němčiny? Slavíme karneval. Jíme popcorn a slané pečivo, máme karnevalové čepičky a trumpetky. Co będziemy dzisiaj robić na niemieckim, świętujemy karnawał, jemy popcorn i paluszki, mamy czapki, i trąbki…

Darf man wirklich während des Unterrichts nicht trompeten und Popcorn essen? Ja, aber nicht heute! Czy naprawdę w czasie niemieckiego nie wolno trąbić i jeść popcornu? Tak, ale nie dzisiaj! Smí se v hodině němčiny troubit a jíst popcorn? Ano, ale ne dnes.

Trompeten während des Unterrichts macht viel Spaß im jeden Alter. Trąbienie w czasie zajęć w każdym wieku sprawia mnóstwo radości. Troubit během vyučování je radostí pro lidi všech věkových kategorií.

Alle machen den Karnevalsumzug, Alle außer Grzegorz, er hat gerade riesigen Hunger und kann nicht warten… Wszyscy tańczą w karnawałowym korowodzie, wszyscy prócz Grzesia, którego właśnie opanował wilczy apetyt i nie może poczekać… Všichni se účastní karnovalového průvodu. Všichni kromě Grzesia, měl obrovský hlad a ten se nedal vydržet.

Kasia und Patrycja präsentieren die Karnevalskleidungen Kasia i Patrycja prezentują karnawałowe gadżety. Kasia a Patrycja předvádějí své karnevalové oblečky.

Jeder ist zufrieden, weil jeder etwas hat, eine Karnevalsmütze, eine Maske oder mindestens Ballons Każdy jest zadowolony, bo każdy ma jakiś karnawałowy gadżet, czapkę, maskę lub chociaż balony… Každý je spokojen, protože má něco – čepičku, masku nebo alespoň balónek.

Was ist los in dieser Schule? Die Prinzessin, der Zauberer und die Zwerge stehen im Kreis? Nichts, wir feiern nur den Karneval und machen die für die kleine Kinder aus der Grundschule. Co się dzieje w tej szkole? Królewna, czarodziej i krasnoludki stoją w kole… Nic, my tylko świętujemy karnawał i przygotowujemy przedstawienie dla dzieci ze szkoły podstawowej. Co se stalo v této škole? Královna, čaroděj a trpaslíci stojí v kruhu. Nic se neděje, to jen slavíme karneval a děláme ho pro malé děti z prvního stupně.

Wer weiß, was für die Prinzessin der Zauberer zaubern kann? Kto wie, co księżniczce może wyczarować czarodziej? Kdo ví, jakou princeznu čaroděj vlastně začaroval?

Alle machen mit dem Zauberer mit, sogar Agata, die das Handverrenkung hat. Wszyscy naśladują czarodzieja, nawet Agata ze zwichnięta ręką. Všichni spolupracují s kouzelníkem, dokonce i Agáta s vykloubenou rukou.

Alle wollen tanzen, sogar Magda, die vor einer Weile noch den Tod in der Theatervorstellung gespielt hat und die Kleidung noch nicht ausgezogen hat. Všichni chtějí tancovat, dokonce i Magda, která před chvílí hrála mrtvou v divadelní hře a ani šaty si ještě nestihla sundat. Wszyscy chcą tańczyć, także Magda, która jeszcze przed chwilą w przedstawieniu grała śmierć i jeszcze nie przebrała się…

Februar Únor Styczeń der Karneval Karnawał Karneval

Eintritte Wejście j.niemiecki