„Informace o stavu úrazovosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Věk (v letech) skupina: kontrolní pacienti průměr 41,08 51,67 sm.odch.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Vodorovný vrh Graf trajektorie Mgr. Alena Tichá.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Prospěchová stipendia
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Únorové počítání.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Prospěchová stipendia
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Dělení desetinných čísel
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Objem krychle, kvádr - úvod
Úkoly nejen pro holky.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
opakování malé násobilky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
Matematika a její aplikace
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

„Informace o stavu úrazovosti Česká školní inspekce „Informace o stavu úrazovosti dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních ve školním roce 2011/2012 “ PaedDr. Pavel Skácelík, Ph.D. 2013

Česká školní inspekce – sběr dat Statistická data od roku 2005 Ucelený systém založený na elektronickém sběru dat Elektronický podpis

V roce 2011/2012 – více jak 36.600 záznamů Zákon 586/2005 Sb. školský zákon - zmocnění Vyhláška 64/2005 Sb. ve znění p. p. Změna metodiky záznamu dat Velké rozdíly mezi kraji

Mateřské školy 0,21 0,22 0,23 0,37 0,30 Základní školy 2,47 2,65 2,52 Trendy vývoje úrazovosti ve školách v letech 2005/2006 - 2011/2012 Druh školy Hodnota indexu úrazovosti 2005/2006 2006/2007 2007/2008 2008/2009 2009/2010 2010/2011 2011/2012 Mateřské školy 0,21 0,22 0,23 0,37 0,30 Základní školy 2,47 2,65 2,52 2,57 4,04 3,10 Střední školy 1,69 1,5 1,65 1,63 1,81 2,39 2,03 VOŠ 0,19 0,68 0,97 0,71 0,52 0,40

Nejčastěji zraněná část těla (v %) mš zš sš voš ostatní CELKEM ruka 38,5 51,2 47,5 42,6 47,3 49,8 hlava 36,4 12,6 8,8 14,8 12,2 záda 0,2 1,1 1,4 0,0 1,2 jiné 10,3 5,3 4,8 7,4 5,0 noha 12,0 27,5 35,3 38,2 30,2 29,3 krk 0,7 1,3 hrudník 1,5 0,5 0,9 břicho 0,4 2,9

Úrazy podle místa (v %)   mš zš sš voš ostatní CELKEM třída 25,7 16,6 5,4 2,3 5,7 13,9 tělocvična 2,2 47,3 59,4 45,5 40,8 49,1 hřiště 8,0 16,8 17,1 18,2 27,2 chodba 15,4 18,0 15,6 29,5 19,3 17,4 zahrada 48,8 1,3 2,5 4,5 7,0 2,8

Příčiny úrazů (v %) Příčina mš zš sš voš ostatní CELKEM nepozornost 64,0 38,5 43,7 45,5 46,7 40,7 náhoda 18,1 30,9 29,0 24,2 21,0 29,9 nekázeň 5,5 7,5 1,5 9,1 5,1 5,9 neopatrnost 12,4 23,1 25,8 21,2 27,2 23,6

Úkoly v oblasti BOZ Zkvalitnění a upřesnění metodických postupů při hodnocení stavu BOZ Aktualizace vyhlášky 64/2005 Sb. Argumentace pro vydání již připravené vyhlášky o bezpečnosti dětí, žáků a studentů Upřesnit další databázové soubory o školní úrazovosti

Děkuji za pozornost pavel.skacelik@csicr.cz V této části jsme se snažili o vyjádření zásadních problémů a cílů dnešní doby a výhledu na léta příští.