Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Města ČR – orientace na mapě
Dělení se zbytkem slovní úlohy
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobilka 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné dělení II – se zbytky
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 7 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 9 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení dvojciferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Transkript prezentace:

Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám. 1594/16, 664 51 Šlapanice www.zsslapanice.cz MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/21.2389 Dělení se zbytkem 5 DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL VY_32_INOVACE_Fuk_03-04_M-4 autor Roman Fuksa vzdělávací oblast: předmět: ročník: Matematika a její aplikace Matematika 4. ZŠ Šlapanice 2012 – 2013

48:5= Dělení se zbytkem 5 Použití: interaktivní tabule a projektory Předmět: matematika Ročník: 3., 4., Poznámky: vyvození dělení se zbytkem grafické znázornění dělení se zbytkem každému žákovi lze vytisknout pracovní list lze využít k názorné demonstraci příkladů, společným opravám apod. Ovládání: kliknutí na příklad graficky znázorníte příklad zobrazí výsledky skryje grafické znázornění 48:5=

49:5= 9(4) 48:5= 9(3) 47:5= 9(2) 46:5= 9(1) 45:5= 9(0) x 5 49 48 47 46 40 48:5= 9(3) 35 30 47:5= 9(2) x 25 20 46:5= 9(1) 15 45:5= 9(0) 10 5

44:5= 8(4) 43:5= 8(3) 42:5= 8(2) 41:5= 8(1) 40:5= 8(0) x 5 44 43 42 41 35 30 42:5= 8(2) x 25 20 41:5= 8(1) 15 40:5= 8(0) 10 5

39:5= 7(4) 38:5= 7(3) 37:5= 7(2) 36:5= 7(1) 35:5= 7(0) x 5 39 38 37 36 30 37:5= 7(2) x 25 20 36:5= 7(1) 15 35:5= 7(0) 10 5

34:5= 6(4) 33:5= 6(3) 32:5= 6(2) 31:5= 6(1) 30:5= 6(0) x 5 34 33 32 31 25 20 31:5= 6(1) 15 30:5= 6(0) 10 5

29:5= 5(4) 28:5= 5(3) 27:5= 5(2) 26:5= 5(1) 25:5= 5(0) x 5 29 28 27 26 20 26:5= 5(1) 15 25:5= 5(0) 10 5

24:5= 4(4) 23:5= 4(3) 22:5= 4(2) 21:5= 4(1) 20:5= 4(0) x 5 24 23 22 21 15 20:5= 4(0) 10 5

19:5= 3(4) 18:5= 3(3) 17:5= 3(2) 16:5= 3(1) 15:5= 3(0) x 5 19 18 17 16 10 5

14:5= 2(4) 13:5= 2(3) 12:5= 2(2) 11:5= 2(1) 10:5= 2(0) x 5 14 13 12 11

9:5= 1(4) 8:5= 1(3) 7:5= 1(2) x 6:5= 1(1) 5:5= 1(0) 9 8 7 6 5

4:5= 0(4) 3:5= 0(3) 2:5= 0(2) x 1:5= 0(1) 0:5= 0(0) 9 8 7 6

50 : 5 = ________ 49 : 5 = ________ 46 : 5 = ________ 45 : 5 = ________ 42: 5 = ________ 38 : 5 = ________ 37 : 5 = ________ 35 : 5 = ________ 34: 5 = ________ 32 : 5 = ________ 30 : 5 = ________ 27 : 5 = ________ 26 : 5 = ________ 24 : 5 = ________ 23 : 5 = ________ 21: 5 = ________ 18: 5 = ________ 13: 5 = ________ 8: 5 = ________ 5: 5 = ________ 3: 5 = ________  50 : 5 = ________ 49 : 5 = ________ 46 : 5 = ________ 45 : 5 = ________ 42: 5 = ________ 38 : 5 = ________ 37 : 5 = ________ 35 : 5 = ________ 34: 5 = ________ 32 : 5 = ________ 30 : 5 = ________ 27 : 5 = ________ 26 : 5 = ________ 24 : 5 = ________ 23 : 5 = ________ 21: 5 = ________ 18: 5 = ________ 13: 5 = ________ 8: 5 = ________ 5: 5 = ________ 3: 5 = ________  50 : 5 = ________ 49 : 5 = ________ 46 : 5 = ________ 45 : 5 = ________ 42: 5 = ________ 38 : 5 = ________ 37 : 5 = ________ 35 : 5 = ________ 34: 5 = ________ 32 : 5 = ________ 30 : 5 = ________ 27 : 5 = ________ 26 : 5 = ________ 24 : 5 = ________ 23 : 5 = ________ 21: 5 = ________ 18: 5 = ________ 13: 5 = ________ 8: 5 = ________ 5: 5 = ________ 3: 5 = ________  50 : 5 = ________ 49 : 5 = ________ 46 : 5 = ________ 45 : 5 = ________ 42: 5 = ________ 38 : 5 = ________ 37 : 5 = ________ 35 : 5 = ________ 34: 5 = ________ 32 : 5 = ________ 30 : 5 = ________ 27 : 5 = ________ 26 : 5 = ________ 24 : 5 = ________ 23 : 5 = ________ 21: 5 = ________ 18: 5 = ________ 13: 5 = ________ 8: 5 = ________ 5: 5 = ________ 3: 5 = ________  50 : 5 = ________ 49 : 5 = ________ 46 : 5 = ________ 45 : 5 = ________ 42: 5 = ________ 38 : 5 = ________ 37 : 5 = ________ 35 : 5 = ________ 34: 5 = ________ 32 : 5 = ________ 30 : 5 = ________ 27 : 5 = ________ 26 : 5 = ________ 24 : 5 = ________ 23 : 5 = ________ 21: 5 = ________ 18: 5 = ________ 13: 5 = ________ 8: 5 = ________ 5: 5 = ________ 3: 5 = ________