registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

• Autor • Mgr. Anna Pastuchová • Cílová skupina • Aj5 • Očekávané výstupy • Umět utvořit ústní a písemné sdělení na dané téma • Klíčové kompetence • Pracovní.
 Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace  Autorka:Mgr.Daniela Ondrisová není-li uvedeno jinak Pro animaci a změnu snímku klikej!
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Ukončení 1.etapy výuky cizího jazyka
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
To have got affirmative - question and short answer Aj pro 4.-5.r. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
Elektronická učebnice – l
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Nakupováníe Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze na téma Nakupování, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci si procvičí čtení a dále.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Present Continuous question
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
TIME autor: Robert Kočí. Jak se na čas ptáme? What‘s the time? What time is it?
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 02Číslo.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_07_Sluneční soustava Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Knoblochová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.

Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions VY_22_INOVACE_21 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Označení DUM 14 _ 16 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.33 Ověření.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Přednost početních operací
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Anglická abeceda a hláskování
Transkript prezentace:

registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0879. červen 2013 VY_32_INOVACE_AGJ_140202 Základní číslovky 0 až 100 obr .2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace. Materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK 1.5 – EU peníze středním školám, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0879.

Základní číslovky 0 – 10 0 zero 1 one 2 two 3 three 4 four 5 five 6 six 7 seven 8 eight 9 nine 10 ten Úkol: Vytvořte ve dvojici anglické věty, ve kterých použijete číslovky od 1 do 10. Např. I have got one head. We have got two eyes. She has got three sisters. There are four seasons in the year.

Základní číslovky 11 – 20 11 eleven 12 twelve 13 thirteen 14 fourteen 15 fifteen 16 sixteen 17 seventeen 18 eighteen 19 nineteen 20 twenty Úkol: Ptejte se spolužáků okolo: How old are you? How old is he? Např. I am fifteen. He´s sixteen.

Počítejte: What is four plus fourteen? xxxeighteenxxx Napište slovy odpovědi k následujícím matematickým úlohám. What is four plus fourteen? xxxeighteenxxx What is twenty minus thirteen? xxxsevenxxxxxx What is seven plus six? xxxthirteenxxx What is three times five? xxxfifteenxxxx What is twelve divided by four? xxxthreexxxxxx What is seven times two? xxxfourteenxxx What is six minus five? xxxonexxxxxxxx What is eighteen divided by two? xxxninexxxxxxx obr. 1

Řešení: What is four plus fourteen? xxxeighteenxxx Napište slovy odpovědi k následujícím matematickým úlohám. What is four plus fourteen? xxxeighteenxxx What is twenty minus thirteen? xxxsevenxxxxxx What is seven plus six? xxxthirteenxxx What is three times five? xxxfifteenxxxx What is twelve divided by four? xxxthreexxxxxx What is seven times two? xxxfourteenxxx What is six minus five? xxxonexxxxxxxx What is eighteen divided by two? xxxninexxxxxxx obr. 1

Základní číslovky 20 – 100 20 twenty 30 thirty 21 twenty-one 31 thirty-one 22 twenty-two 40 forty 23 twenty-three 50 fifty 24 twenty-four 60 sixty 25 twenty-five 70 seventy 26 twenty-six 80 eighty 27 twenty-seven 90 ninety 28 twenty-eight 100 one hundred 29 twenty-nine 30 thirty

Vyzkoušejte si: Přepište slovy následující číslovky. Dejte pozor na pravopis. 14 40 19 50 76 99 52 68 81 100

Řešení: 14 – fourteen 40 – forty 19 – nineteen 50 – fifty Přepište slovy následující číslovky. Dejte pozor na pravopis: 14 – fourteen 40 – forty 19 – nineteen 50 – fifty 76 – seventy-six 99 – ninety-nine 52 – fifty-two 68 – sixty-eight 81 – eighty-one 100 – one hundred Extra úkol: What is seventy-five minus forty-three? What is forty-eight plus thirty-nine? What is seventeen times five? What is eighty-eight divided by four?

Telefonní čísla V angličtině čteme telefonní čísla jinak, než jsme zvyklí v češtině. Prohlédněte si příklady. 731 254 699 – seven three one two five four six double nine 606 653 308 – six oh double six five double three oh eight 0744 6589 – oh seven double four six five eight nine Zapamatujte si: Nulu v telefonním čísle čteme jako „oh“. Dvě stejná čísla vedle sebe čteme v telefonním čísle jako „double X“.

Telefonní čísla Přepište slovy následující telefonní čísla. 606 465 561 736 250 088 701 022 344 585 341 198 244 310 543

Telefonní čísla 606 465 561 – six oh six four six double five six one Přepište slovy následující telefonní čísla. 606 465 561 – six oh six four six double five six one 736 250 088 – seven three six two five double oh double eight 701 022 344 – seven oh one oh double two three double four 585 341 198 – five eight five three four double one nine eight 244 310 543 – two double four three one oh five four three

POUŽITÁ LITERATURA Horizons 1. Oxford: Oxford University Press, 2005. ISBN 978 0 19 438876 4. MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use. London: Cambridge University Press, 2001. ISBN 3125336058 9783125336056.

CITACE ZDROJŮ obr.1: Math 4 u color Clip Art [online]. 2012 [cit. 2013-06-01]. Dostupné z: http://www.pdclipart.org/albums/Education/math_4_u_color.png obr.2: Numbers.png [online]. 2012 [cit. 2013-06-01]. Dostupné z: http://www.englishclub.com/images/vocabulary/numbers.png