Představení e-learningového prostředí Moodle

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet2
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_06.
O Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ O Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ O Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
0 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ 0 Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_15.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_04.
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
Konference UNIV 2K 1. a Ing. Petr Richter ředitel školy VOŠ, SPŠ a OA Čáslav Přemysla Otakara II. 938 VOŠ, SPŠ a OA Čáslav.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
Hana Landová Univerzita Karlova v Praze, ÚISK Zdeňka Civínová
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
ICT podpora komunikace nejen v distančním vzdělávání DisCo 2010, Plzeň, Jiří Jelínek Lukáš Novotný Fakulta managementu Jindřichův Hradec VŠE.
VLIV HLUKU NA ZDRAVÍ Tomáš Baďura ARI.
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti
 Rybá ř  U č itelka  Policista  Zedník  Bankovní ú ř edník  ICT technik  Uklíze č ka  …
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Registrační číslo.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
Parazité člověka Přírodopis 7. třída
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Seberegulační vlastnosti osobnosti
E-learning ve výuce na SŠ
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_09.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Chování ve městě Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Chování ve městě Anotace: bezpečné chování v lese, přechod pro chodce, injekční stříkačky.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_07.
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
VY_32_INOVACE_12 - Závislosti
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Obchodní akademie Chrudim. Další vzdělávání ve spolupráci s úřadem práce.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Stavba těla živočichů Savci
Kurz Adobe Dreamweaver CS6 v LMS Moodle
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA:III/2 TÉMATICKÁ OBLAST:Informační a komunikační technologie.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA:III/2 TÉMATICKÁ OBLAST:Informační a komunikační technologie.
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
Notová osnova Houslový a basový klíč.
Nástroje podpory uživatelů
Kraje pro bezpečný internet 26. 9
Název: VY_12_INOVACE_D_13   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Transkript prezentace:

Představení e-learningového prostředí Moodle V rámci projektu Mediální komunikace jako odborná kompetence Lukáš Pavlík Lexik s.r.o. Lukas.Pavlik@lexik.cz

E-learning E-learning je vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci mezi studenty a pedagogy a k řízení studia. Přispěvatelé Wikipedie, E-learning [online], Wikipedie: Otevřená encyklopedie, c2013, Datum poslední revize 19. 03. 2013, 09:36 UTC, [citováno 20. 09. 2013] <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=E-learning&oldid=9962761>

LMS Moodle Moodle [můdl] je softwarový balíček pro tvorbu výukových systémů a elektronických kurzů na internetu Vyvíjen jako nástroj podporující sociálně konstruktivistický přístup ke vzdělávání. Využíván velkým množství vysokých a středních škol. Slovo Moodle bylo původně akronymem pro Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment (Modulární objektově orientované dynamické prostředí pro výuku). V angličtině jej lze také považovat za sloveso, které popisuje proces líného bloumání od jednoho k druhému, dělání věcí podle svého, hravost, která často vede k pochopení problému a podporuje tvořivost. V tomto smyslu se vztahuje jak k samotnému zrodu Moodlu, tak k přístupu studenta či učitele k výuce v on-line kurzech. V češtině se slovo Moodle považuje za vlastní jméno s charakterem neživotnéhopodstatného jména mužského rodu a skloňuje se podle vzoru hrad (Moodle, bez Moodlu, …).

Moodle v Lexiku (https://) moodle.lexik.cz Zabezpečeno SSL Přístup z mobilních zařízení

Požadavky na počítač Běžný počítač (mobilní telefon či tablet) Připojení k internetu Internetový prohlížeč (IE, Chrome, FF) - zdarma Adobe Reader pro zobrazení pdf - zdarma

Činnosti v e-learningu Přihlášení Zobrazení kurzu Prohlédnutí studijních materiálů Splnění testu Diskuse apod.

Lekce Celkem 13 lekcí Tematické rozložení Některé lekce jsou 2 během týdne (vč. testů) Obsahují přehled studijní materiál test

Studijní materiály Formát pdf – Adobe Reader (zdarma) Zpřístupnění materiálů – sobota

Testy Časový limit 30min 3 pokusy Počítá se ten nejlepší Možnost vyplnit od soboty do soboty Dohoda možná

Závěrem Pilotní provoz Problémy a obtíže si nenechávat pro sebe Znalostní báze FAQ

Děkuji za pozornost Lukáš Pavlík Lexik s.r.o. Lukas.Pavlik@lexik.cz