T_t_01_021 Kterým číslem nahradíte „?“ ? ? 33 18 3 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Města ČR – orientace na mapě
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Vzorce na umocnění.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Zřizovatelem školy je statutární město Brno, městská část Brno-střed Dominikánská 2, Brno Tel , www.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST II
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Pythagorova věta - výpočty
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Geometrické značky a zápisy
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Jazyk vývojových diagramů
Úkoly nejen pro holky.
5. Měření a vytyčování úhlů
METEO stanice Výsledky pozorování třída 5.A a 5.B.
Přednost početních operací
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
1 Sociální a zdravotní centrum Letiny, s. r. o. Pohled zvenčí.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců

Transkript prezentace:

t_t_01_021 Kterým číslem nahradíte „?“ ? ?

t_t_01_ (čísla se zvyšují o 15 v každém vyšším balónku) 2

t_t_01_023 Svislý i vodorovný součet ≡

t_t_01_024 Svislý i vodorovný součet ≡

t_t_01_025 Které číslo ve chybí ve dveřích? ? 21 50

t_t_01_026 (součet jednotlivých čísel v oknech) 5 15

t_t_01_027 Kterým číslem nahradíme“?“ ? ?3 57

t_t_01_028 (postupují od jedné a střídají se) 6 9

t_t_01_029 Nalezněte jméno BACDFEGHJIKLM ONPQSRTUWVXYZ

t_t_01_0210 Nalezněte jméno BACDFEGHJIKLM ONPQSRTUWVXYZ CSHUAMNN

t_t_01_0211 Kterým číslem nahradíte „?“ ? 9 = 9 = 16 = ?

t_t_01_ (počet stran se vzájemně násobí) 9

t_t_01_0213 Kterým písmenem doplníte mřížku a proč? 10 LAKJ MB?I NCOH EDFG

t_t_01_0214 P (písmena jdou po sobě spirálovitě do středu) 10

t_t_01_0215 Jaké je správné pořadí hlav? 12 AB C DE F

t_t_01_0216 B A E C F D (posloupnost je založena na počtu úseček, z nichž jsou vytvořeny jednotlivé tváře. 12, 13, 14, 17, 18, 22) 12

t_t_01_0217 A = 13B = 12C = 17 D = 22E = 14F = B A E C F D