Projekt-Excel Alice Kocová Martina Krätzerová
První hodinu jsme zahájily tím, že jsme si z mapy vybraly řeku a vypočítaly jsme hodnoty, které jsme měly zapsat do tabulky. Následně jsme si vytvořily graf, který nám znázorňoval koryto řeky. Dále jsme graf upravovaly podle své fantazie.
Druhou hodinu jsme počítaly přímou a nepřímou úměru. Postupovaly jsme následovně : 1) dosadily jsme si libovolné čísla 2) pomocí vzorce jsme úměru vypočítaly 3) vytvořily jsme XY bodový graf 4) následně jsme tři grafy spojily do jednoho
y=1/x y=1/x+q y=-k/x -50-0,02-502,98-500, , , , , , , , , , , , , ,04-252,96-250, ,05-202,95-200, , , , ,1-102,9-100,5 -5-0,2-52, ,5-0,4-2,52,6-2,52 -2,3-0, ,32, ,32, ,30, ,33, ,3-2, ,50,42,53,42,5-2 50,253,25 100,1103,110-0,5 150, , , ,05203,0520-0,25 250,04253,0425-0,2 300, , , , , , ,025403, , , , , ,02503,0250-0,1 Martinky grafík
y=1/x y=1/x+q y=-k/x -20-0,05-204,95-200, , , , , , , ,5-0, ,54, ,50, , , ,2 -14,8-0, ,84, ,80, ,8-0, ,84, ,80, ,125-84,875-80,375 -7,5-0, ,54, ,50,4 -5-0,2-54,8-50,6 -2-0,5-24,5-21, ,5-2-0,53 6 0, ,525,52-1,5 50,255,25-0,6 7,50, ,55, ,5-0,4 80,12585,1258-0,375 10,80, ,85, ,8-0, ,80, ,85, ,8-0, , , ,2 17,70, ,75, ,7-0, , , , ,30, ,35, ,3-0, ,05205,0520-0,15 Alinky grafík
Tento den jsme si náramně užily a získaly jsme i nové zkušenosti. Dámy a pánové děkujeme za pozornost!