Projekt-Excel Alice Kocová Martina Krätzerová.  První hodinu jsme zahájily tím, že jsme si z mapy vybraly řeku a vypočítaly jsme hodnoty, které jsme.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Energie.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady
Hraní s desetinnými čísly
Číslo hodiny: PROCENTA Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu MS PowerPoint ZŠ Benešov Karlov 7. ročník ZŠ.
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Procenta Výpočet počtu procent
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Druhá mocnina a odmocnina
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Dělitelnost přirozených čísel
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Dělitelnost přirozených čísel-slovní úlohy
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Vodorovný vrh Graf trajektorie Mgr. Alena Tichá.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Lekce 4 čas.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
PROCENTA, ÚROKY 7. ročník.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
v programu MS PowerPoint
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Porovnání různých metod léčby akustického traumatu
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Projekt-Excel Alice Kocová Martina Krätzerová

 První hodinu jsme zahájily tím, že jsme si z mapy vybraly řeku a vypočítaly jsme hodnoty, které jsme měly zapsat do tabulky.  Následně jsme si vytvořily graf, který nám znázorňoval koryto řeky.  Dále jsme graf upravovaly podle své fantazie.

 Druhou hodinu jsme počítaly přímou a nepřímou úměru.  Postupovaly jsme následovně :  1) dosadily jsme si libovolné čísla  2) pomocí vzorce jsme úměru vypočítaly  3) vytvořily jsme XY bodový graf  4) následně jsme tři grafy spojily do jednoho

y=1/x y=1/x+q y=-k/x -50-0,02-502,98-500, , , , , , , , , , , , , ,04-252,96-250, ,05-202,95-200, , , , ,1-102,9-100,5 -5-0,2-52, ,5-0,4-2,52,6-2,52 -2,3-0, ,32, ,32, ,30, ,33, ,3-2, ,50,42,53,42,5-2 50,253,25 100,1103,110-0,5 150, , , ,05203,0520-0,25 250,04253,0425-0,2 300, , , , , , ,025403, , , , , ,02503,0250-0,1 Martinky grafík

y=1/x y=1/x+q y=-k/x -20-0,05-204,95-200, , , , , , , ,5-0, ,54, ,50, , , ,2 -14,8-0, ,84, ,80, ,8-0, ,84, ,80, ,125-84,875-80,375 -7,5-0, ,54, ,50,4 -5-0,2-54,8-50,6 -2-0,5-24,5-21, ,5-2-0,53 6 0, ,525,52-1,5 50,255,25-0,6 7,50, ,55, ,5-0,4 80,12585,1258-0,375 10,80, ,85, ,8-0, ,80, ,85, ,8-0, , , ,2 17,70, ,75, ,7-0, , , , ,30, ,35, ,3-0, ,05205,0520-0,15 Alinky grafík

 Tento den jsme si náramně užily a získaly jsme i nové zkušenosti.  Dámy a pánové děkujeme za pozornost!