Elektronická učebnice - II

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
13.1 Kružnice, kruh Co mají obrázky společného?
Advertisements

4.1 Předgrafická technika - tisk z výšky
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - II
10.1 Vztahy o několik více, o několik méně
Elektronická učebnice - I
35.1 Krychle, válec, kvádr, jehlan
20.1 Malá násobilka - násobení
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
10.1 Cyklista na silnici, výbava cyklisty
28.1 Jednotky obsahu metr čtverečný cm metr cm2 centimetr čtverečný
58.1 Přímá a nepřímá úměrnost
37.1 Vzájemná poloha dvou kružnic
74.1 Sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem
44.1 Člověk – pohybová soustava – svaly II.
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
70.1 Porovnávání desetinných čísel
69.1 Desetinná čísla, desetinný zlomek
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
36.1 Obsahy složitějších obrazců
15.1 Sčítání desítek Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Dana Krenková.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
20.1 Trojúhelníková nerovnost
7.1 Odčítání v oboru V krabici byly žárovky.
2.1 Sluchová diferenciace
Elektronická učebnice - II
6e.1 Písmenko S Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
88.1 Základní větné členy – druhy podmětů
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
12.1 Čtyřúhelníky Mezi obrázky se zatoulal jeden, který sem nepatří.
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
21.1 Malá násobilka - dělení
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - II
97.1 Omluvenka Jdu k zubnímu lékaři. Zúčastním se soutěže.
Elektronická učebnice - I
8.1 Dvojhláska ou, au, eu HOUBA EURO AUTOBUS
VÝTVARNÉ TECHNIKY Akční malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
23.1 Mechanická energie a její přeměny
33.1 Úhlopříčky čtverce a obdélníku, jejich vlastnosti
6f.1 Písmenko O Zkuste si pohádku vyprávět.
30.1 Povrch krychle + síť Pojmenuj některá tělesa.
31.1 Povrch kvádru + síť Zkus najít na obrázcích kvádry.
18.1 Pravý úhel, pravoúhlý trojúhelník
18.1 Sčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
43.1 LOMENÉ VÝRAZY 3
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
6g.1 Písmenko P Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
6h.1 Písmenko U Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
22.1 Násobení a dělení číslem 1 a 10 – násobení číslem 1
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, Akční malba Autor: Mgr. Olga Pasovská Název.
Elektronická učebnice - I
Transkript prezentace:

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.1 Akční malba Autor: Barbora Jedličková

11.2 Co dnes vyzkoušíme způsob využití pomůcek způsob tvorby Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.2 Co dnes vyzkoušíme způsob využití pomůcek způsob tvorby V čem vidíš hlavní rozdíly? zapojíme pohyb propojíme náhodu se záměrem malovat bez palety zvolíme netradiční formát

11.3 Představitel Jackson Pollock [džeksn polok] Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.3 Představitel Jackson Pollock [džeksn polok] žil v 1.pol. 20. století malbě a kresbě se začal věnovat v 18 letech zakladatelem akční malby a metody drippingu, čili kapání

Využívá dva základní způsoby tvorby: Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.4 Výtvarná technika způsob nanášení barev Akční malba obsahuje řadu neobvyklostí. propojení náhody s úmyslem zapojení pohybu veliký rozměr a umístění plátna Do díla lze zasahovat i po nanesení barvy řadou neobvyklých předmětů: hřeben, špachtle… Tento směr vznikl v USA. Využívá dva základní způsoby tvorby: Dripping = „kapání“ Lití barvy na plátno přímo z plechovky. Slash painting Cákání barev pomocí štětce.

Elektronická učebnice -II Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.5 Jdeme na to! Připrav si: papír velkého formátu; temperové barvy; kelímky s vodou; štětce; ochranný oděv; igelit nebo novinový papír. Na zemi si připrav pracovní plochu rozprostřením novin či igelitu a polož na ni papír. Do kelímků rozmíchej temperové barvy s vodou. Na základě informací, které jsi se dozvěděl, můžeš začít tvořit. V závěru hodiny si o vzniklých malbách společně popovídáme.

Použití jiných předmětů Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.6 Něco navíc pro šikovné Použití jiných předmětů Jak již bylo napsáno, u akční malby lze použít další pomůcky k dotvoření našeho díla. Proto si to nyní vyzkoušíme! Postup je úplně stejný, jako u předchozí tvorby. Vezměte si barvy, štětce a vytvořte si základ vašeho díla. Abychom mohli použít další nástroje, musí být barvy dostatek, proto se nebojte dát barvy více! Pokud máte základ hotový, použijte další předměty (např. hřeben, vidličku, houbičku na nádobí, prsty, kartáček na ruce a další). Různě s nimi roztírejte nanesenou barvu. Poté můžete techniky různě opakovat a střídat.

11.7 CLIL slash painting tin action painting dripping Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.7 CLIL slash painting tin action painting dripping

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.8 Použité zdroje, citace http://www.thechemistry.cz/image/mode-2/125.jpg slide 1 http://eldar.cz/kangaroo/creativity/udelej-mi-kolibku-kanky.jpeg slide 1 http://www.estetickavychovagymtce.estranky.cz/img/mid/18407/akcni-malba-detail.jpg slide 1, 7 http://www.vytvarka-vitkov.estranky.cz/img/mid/21/dscn8255.jpg slide 2 http://media.novinky.cz/073/360736-original1-e4s16.jpg slide 2 http://www.atlantidezine.it/wordpress/wp-content/uploads/2011/03/pollock1_dripping.jpg slide 3 http://www.thequietfront.com/home/2012/10/2/jackson-pollock.html slide 3 http://www.artmuseum.cz/umelec.php?art_id=349 slide 3 Obrázky databáze klipart slide 5,7 http://www.eshop-barvy.cz/Images2/plechovka2_01.jpg slide 7 http://g.denik.cz/23/1f/krkonose_ales_lamr_0411_denik-380.jpg slide 7

11.9 Anotace Autor Barbora Jedličková Období 01 – 06/2013 Ročník Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 11.9 Anotace Autor Barbora Jedličková Období 01 – 06/2013 Ročník 5. ročník Klíčová slova Akční malba, Jackson Pollock, dripping, slash paiting Anotace Prezentace popisující techniku akční malby.