Doplň do korálků násobky čísla 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Města ČR – orientace na mapě
Hraní s desetinnými čísly
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Matematika s ponorkou Jakub Dupák.
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělitelnost přirozených čísel-slovní úlohy
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
EKONOMICK É INFORMACE pro jedn á n í Předsednictva RV Š
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Znaky dělitelnosti.
KONTROLNÍ PRÁCE.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Doplň do korálků násobky čísla 2 4 2 6 8 18 10 16 12 20 14

Svez na koloběžce násobky čísla 3 12 6 15 9 18 21 30 24 27

Nauč ježečka násobky čísla 4 40 4 8 36 12 32 16 28 20 24

Posaď do křesla násobky čísla 5 15 5 25 10 20 30 45 50 40 35

Zapískej násobky čísla 6 30 6 18 12 24 60 36 48 54 42

Doplň tabulku: 5 4 7 9 10 15 30 40 · 5 : 5 Jana sázela na záhon mrkve. Maminka jí připravila 6 řádků a dala jí 42 sazenic. Kolik sazenic dá Jana do jedné řádky? 42 : 6 = 7 Jana dá do jedné řádky 7 sazenic.

Očísluj pytle násobky čísla 7 70 14 63 56 21 49 28 35 41

Kapesníky stojí dohromady 35 korun. Dětský kapesník stojí 7 Kč. Dámský kapesník stojí 2krát více. Kolik korun budou stát 3 dětské kapesníky a jeden dámský kapesník? 3 · 7 = 21 2 · 7 = 14 21 + 14 = 35 Kapesníky stojí dohromady 35 korun.

Obleč čepice do násobků čísla 8 32 16 8 40 24 72 48 80 56 64

Přesuňte k jablíčkům správný lísteček.

Postupuj figurkou po násobcích čísla 9 72 90 9 63 81 27 54 36 45 18

Vypočítej řetězce 9 2 27 27 : 9 + 9 : 9 · 9 + 9 : 9 · 9 + 9 81 18 18 3 32 27 6 9 4 + 3 : 3 - 3 · 3 : 3 + 3 : 3 + 3 56 9 18 12 7

MILUJI TĚ RŮŽENKO 4x4 4x6 4x5 2x6 21:3 19+7 3x5 8x4 5x5 24:4 6+7 15+2 6+7     15+2 3x4     2x7 3x6 A 1 Ě 7 K 14 Ř 21 B 2 F 8 L 15 S 22 W 28 C 3 G 9 M 16 Š 23 X 29 Č 4 H 10 N 17 T 24 Y 30 D 5 CH 11 O 18 U 25 Z 31 E 6 I 12 P 19 Ů 26 Ž 32 J 13 R 20 V 27 MILUJI TĚ RŮŽENKO

Poskládej pastelky do druhého sloupečku tak, aby další pastelka začínala výsledkem předchozí. Kontrola je velmi jednoduchá. Výsledek  poslední pastelky musí souhlasit s první pastelkou.

Jakou slovní úlohu skrývají domečky?

Maminka koupila 20 kg ovoce. Maminka koupila na trhu 15 kg třešní a 3 krát méně jahod. Kolik kg ovoce koupila dohromady? 15 : 3 = 5 15 + 5 = 20 Maminka koupila 20 kg ovoce.

Na louce poletuje 35 žlutých motýlů a 5 krát méně modrých motýlů. Kolik motýlů poletuje na louce? 35 : 5 = 7 35 + 7 = 42 Na louce poletuje 42 motýlů.

bylo celkem na parkovišti? Na parkovišti stály 4 autobusy a 9 krát více aut. Kolik dopravních prostředků  bylo celkem na parkovišti? 9·4 = 36 36 + 4 = 40 Na parkovišti bylo 40 dopravních prostředků.

V cukrárně prodali 5 dortů a 7 krát víc zmrzlinových pohárů V cukrárně prodali 5 dortů a 7 krát víc zmrzlinových pohárů. Kolik pohárů prodali? 5·7 = 35 V cukrárně prodali 35 pohárů.

Porovnejte výsledky v BOTIČKÁCH a přiřaďte správné znaménko.

Dnes cvičíme ________ a já ____________. násobilku mám jedničku Á = 7 + 4 Č = 9 · 2 D = 5 · 3 E = 2 · 7 I = 8 + 9 J = 6 + 7 K = 14 + 5 M = 5 · 2 N = 4 · 4 M = 2 · 6 U = 5 · 4 Á = (25 : 5) + 6 O = (2 · 9) - 5 I  = (5 · 3) + 0 K = 20 - (24 : 8) U = (17 - 8) ·  2 S = 18 - (18 : 3)  N = (3 · 2) + 4  B = 22 - (32 : 4) L = 6 + (2 · 5) 10 11 12 13 14 15 16 17 18   10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

7 4 8 2 9 8 7 2 · = 14 3 6 7

Vyber správná znaménka: 8 5 = 40 21 3 = 7 8 2 = 16 36 6 = 6 4 4 = 16 2 1 = 2 4 0 = 0 6 3 = 18 · ׃ 36 4 = 9 15 5 = 3 6 4 = 24 20 2 = 10 5 1 = 5 12 2 = 6 45 5 = 9 40 4 = 10 · ׃

Přiřaďte ke kočičkám správné klubíčko.

Doplň správně řetězce 6 · 6 36 ׃ 4 9 : 3 3 · 10 30 : 6 5 · 6 30 16 :4 24 : 3 8 : 2 4 : 2 2 · 9 18

Ferda Mravenec opravil 40 židlí a 5 krát méně lavic. 7 · 8 = 9 · 9 =   5 · 6 =   8 · 4 = 7 · 9 =   3 · 9 =    72 : 9 = 30 : 5 = 24 : 6 = 70 : 7 = 42 : 6 = 40 : 5 = 56 8 81 6 30 4 32 10 63 7 27 8 Ferda Mravenec opravil 40 židlí a 5 krát méně lavic. Kolik kusů školního nábytku Ferda opravil? 40 : 5 = 8 40 + 8 = 48   Ferda opravil 48 kusů školního nábytku.   

Ferda Mravenec přečetl 50 knih. Brouk Pytlík přečetl 2 · 8 =   4 · 9 =   8 · 6 =   5 · 4 =       7 · 9 = 2 · 6 =         45 : 9 = 36 : 4 = 18 : 6 = 24 : 3 = 42 : 7 = 54 : 6 = 16 5 36 9 40 3 20 8 63 6 12 9 Ferda Mravenec přečetl 50 knih. Brouk Pytlík přečetl 5 krát méně knih. Kolik knih přečetli dohromady?                                                         50 : 5 = 10 50 + 10 = 60 Dohromady přečetli 60 knih.

6 · 7 - 7 = 81 : 9 + 54 = 4 · 8 - 7 = 72 : 8 + 37 = 6 · 6 - 8 = 49 : 7 + 68 = 35 63 25 46 28 75 Ferda Mravenec poslal svým kamarádům z prázdnin 9 dopisů. Každý dopis stál 8 Kč. Kolik korun platil celkem?                                                                                       9 · 8 = 72        Ferda zaplatil za dopisy 72 korun.   

Ferda má 180 známek. Pět aršíků po šesti známkách (6 · 7) - (2 · 7) = -  = (5 · 8) + (7 · 3) = + = (18 : 6) - (12 : 4) = -  = (49 : 7) + (8 : 2) = + = 42 14 28 40 21 61 3 3 7 4 11                              Ferda má 180 známek. Pět aršíků po šesti známkách dal Berušce. Kolik známek Ferdovi zbylo?                                        5 · 6 = 30 180 – 30 = 150 Ferdovi zbylo 150 známek.

Sestav příklad ze zadaných čísel ? 14 7 2 : = ? ? ? 5 7 35 · = ? ? 20 11 6 7 2 5 12 1 7 2 25 6 14 8 2 4 8 6 4 8 9 35 12 3 9 27 ? · = ? ? ? 32 8 4 : = ? ? 6 12 1 5 27 45 32 12 5 7 2 4 3 8 9 14 6 4 8 9 4 1 6 7 42 ? 81 9 9 : = ? ? ? · = ? ? 15 81 6 2 11 9 8 10 1 5 17 42 46 4 8 9 3 1 6 3 7 9 32 1

NÁSOBILKA