Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Advertisements

Autor:Ing. Klára Polterová Předmět/vzdělávací oblast: Anglický jazyk Tematická oblast:Poznatky o zemích Téma:Public holidays Ročník:1. Datum vytvoření:říjen.
Kód VM: VY_32_INOVACE_3ZIM03 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Zimková Datum:
Present perfect tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ08 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ166 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: The USA NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Základní technická terminologie Poznámka: značka * za slovem znamená pokračování kliknutím, zbytek je načasován.
Základní elektrická terminologie Poznámka: značka * za slovem znamená pokračování kliknutím, zbytek je načasován.
The European Union 2.stupeň
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_14_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
English speaking countries
Adele – poslech, práce s textem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Ireland Prezentace Power Point ANGLICKÝ JAZYK – 2. stupeň
Digitální učební materiál
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Abba – poslech, práce s textem.
CZECH TEAM. Hello everyone! Let us introduce ourselves…
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
The Czech Republic – typical landmarks Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Helena Zikmundová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dagmar Andrysová Datum: Název: VY_22_INOVACE_1_1_1.
Autor:Ing. Klára Polterová Předmět/vzdělávací oblast: Anglický jazyk Tematická oblast:Poznatky o zemích Téma:The European Union Ročník:4. Datum vytvoření:srpen.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_23.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Číslo v digitálním archívu školy DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Nikola Hojdová Petra Kubů V7A
T HE C ZECH R EPUBLIC. Area: km² Population: Capital: Prague Climate: continental.
DIANA NARVÁEZ Hlavní město Ekv. Je Quito nacházející se v horách Ekv se dělí na 4 časti: Amazonie, Hory, Přimoří a Galapágy V Ekv. Žije 12´
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Czech Republic Its population is: inh. and surface area is Km 2. The official language is the Czech. Its capital is Prague. Czech Republic.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Eating at the Restaurant VY_22_INOVACE_12 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Přejít na první stránkuLONDON Test yourself by Ludmila Lukavcova double-decker.
Future with „Going to“ Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ11 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 02Číslo.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Autor:Ing. Klára Polterová Předmět/vzdělávací oblast: Anglický jazyk Tematická oblast:Poznatky o zemích Téma:Canada Ročník:3. – 4. Datum vytvoření:červenec.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Nationality VY_22_INOVACE_16 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
PRESENT SIMPLE questions
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions VY_22_INOVACE_21 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 02Číslo.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Look VY_22_INOVACE_17 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
NázevThe United States of America – Basic facts Předmět, ročník Anglický jazyk, roč., kvinta - oktáva Tematická oblast Reálie – Česká republika,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Transkript prezentace:

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivityII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Autor Věra Soušková Číslo materiálu VY_22_INOVACE_ANJ_3,4S3U2N_SO_29_31 Název The Czech Republic Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint Předmět Anglický jazyk Ročník 3.,4. roč. SŠ, 3.roč. SOU. 2. roč. nástavbového studia Tématický celek Konverzace: The Czech Republic Anotace Výkladová prezentace je zaměřená na rozšíření slovní zásoby a osvojení informací o České republice.. Podněcuje žáky k diskusi, k vyjadřování vlastních názorů. Metodický pokyn Prezentace s využitím dataprojektoru na 45 minut. Instrukce přímo na jednotlivých snímcích. Součástí je klíč ke cvičením. Klíčová slova State, population, regions, currency, capital, bordering Očekávaný výstup Žáci si osvojí slovní zásobu o České republice– na jejím základě si procvičí ústní projev- vyjadřují své názory, diskutují na dané téma. Datum vytvoření

THE CZECH REPUBLIC

W RITE DOWN AT LEAST FIVE POINTS THAT ARE CONNECTED WITH THE C ZECH R EPUBLIC 1. ___________________________________________ 2. ___________________________________________ 3. ___________________________________________ 4. ___________________________________________ 5. ___________________________________________ 6. ___________________________________________ 7. ___________________________________________ 8. ___________________________________________ 9. ___________________________________________ 10. __________________________________________

WRITTEN TASKS. FILL IN THE MISSING VOWELS AND COMPLETE THE INFORMATION ABOUT THE C ZECH R EPUBLIC EST_ BLISHM_NT C_PIT_L _NTHEM ST_TE P_RL_AM_NTAR_ _DMIN_STR_T_VE C_RRENC_ BORD_R_NG P_PUL_T_ON _REA M_MB_R PR_M_ R_GI_NS G_VERNM_NT 1.__________________: million 2.__________________: 78,866 km 2 3.Date of ____________________ : 1 January ………… 4._______________ of the EU since: 1 May ………….. 5.__________________ countries : Austria, Germany, Poland, Slovakia 6.Political system: ______________ democracy 7.Head of ______________ : president 8.Head of ______________ : __________ minister 9._____________ city: Prague 10.National _____________ : Kde domov můj 11._____________ division: 13 ______________ plus the city of ……… _______________ : Czech crown PR_G_ _

KEY: 1.POPULATION: million 2.AREA: 78,866 km 2 3.Date of ESTABLISHMENT : 1 January MEMBER of the EU since: 1 May BORDERING countries : Austria, Germany, Poland, Slovakia 1.Political system: PARLIAMENTARY democracy 2.Head of STATE : president 3.Head of GOVERNMENT : PRIME minister 9. CAPITAL city: Prague 10. National ANTHEM : Kde domov můj 11. ADMINISTRATIVE division: 13 REGIONS plus the city of PRAGUE 12. CURRENCY : Czech crown

GEOGRAFICAL FEATURES. U NSCRAMBLE AND FILL IN THE MISSING WORDS LAEK PNALT NURATAL PRAK REIVR PIONT CEVAS AMANIL ASYBS 1. Highest ________________ : Sněžka (1,602 m above sea level) 2. Lowest _________________ : Hřensko (116 m above sea level) 3. Largest and deepest _____________ : Černé jezero (18.4 / 36.8 m) 4. Longest ___________ : Vltava (433 km) 5. The highest concentration of _______________ : Moravian Karst (over1,100) 6. Deepest ____________ : Macocha (135.5 m) 7. _____________ resources: hard coal, soft coal, kaolin, clay, graphite, timber 8. Largest national ____________ : Šumava (685.5 km 2 ) 9. Rare ______________ species: lynx, newt, otter, owl 10. Protected ____________ species: iris, crocus, cotton grass

K EY : 1. Highest peak : Sněžka (1,602 m above sea level) 2. Lowest point : Hřensko (116 m above sea level) 3. Largest and deepest lake : Černé jezero (18.4 / 36.8 m) 4. Longest river : Vltava (433 km) 5. The highest concentration of caves : Moravian Karst (over1,100) 6. Deepest abyss : Macocha (135.5 m) 7. Natural resources: hard coal, soft coal, kaolin, clay, graphite, timber 8. Largest national park : Šumava (685.5 km 2 ) 9. Rare animal species: lynx, newt, otter, owl 10. Protected plant species: iris, crocus, cotton grass Lynx – rysiris - kosatec Newt – mlokcrocus - šafrán Otter – vydracotton grass - suchopýr Owl - sova

SIGHTSEEING. F ILL IN THE MISSING WORDS AND MATCH THE PLACE NAMES WITH THE SIGHTS THEY ARE KNOWN FOR. springs cathedral fortress vineyard synagogue auditorium chateau functionalist gargoyles chapel Lednice Brno Český Krumlov Prague Mariánské Lázně 1. a __________ (combination of Baroque, Classical and neo-Gothic styles) surrounded by an English garden style park; a lonely minaret - ______________ 2. a revolving ____________; a miraculously preserved Baroque theatre; the Rose Festival - _____________ 3.the modern ____________ Villa Tugendhat; Špilberk castle; a motor racing circuit - ____________ 4.a spa town, curative carbon dioxide ___________, the Singing Fountain - _____________ 5. St. Vitus‘ ____________, the Dancing Building, “the city of a hundred spires“ - ________________ 6. the third largest ____________ in the world; the Gothic Church of St. Bartholomew; a famous brewery - ____________

K EY : 1. a chateau (combination of Baroque, Classical and neo-Gothic styles) surrounded by an English garden style park; a lonely minaret - Lednice 2. a revolving auditorium; a miraculously preserved Baroque theatre; the Rose Festival – Český Krumlov 3.the modern functionalist Villa Tugendhat; Špilberk castle; a motor racing circuit - Brno 4.a spa town, curative carbon dioxide springs, the Singing Fountain – Mariánské Lázně 5. St. Vitus‘ Cathedral, the Dancing Building, “the city of a hundred spires“ - Prague 6. the third largest synagogue in the world; the Gothic Church of St. Bartholomew; a famous brewery - Plzeň

S PEAKING TASKS. Make a presentation about the Czech Republic. Which places would you recommend to foreigners. Why?

Zdroje: Belán, Juraj. Vocabulary practice. TAVA Grafical,s.r.o.,Brno, ISBN s. 184, 185, 186, 187.