Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem slovní úlohy
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobilka 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Přednost početních operací
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné dělení II – se zbytky
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 7 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 9 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení dvojciferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Transkript prezentace:

Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám. 1594/16, 664 51 Šlapanice www.zsslapanice.cz MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/21.2389 Dělení se zbytkem 3 DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL VY_32_INOVACE_Fuk_03-02_M-4 autor Roman Fuksa vzdělávací oblast: předmět: ročník: Matematika a její aplikace Matematika 4. ZŠ Šlapanice 2012 – 2013

= Dělení se zbytkem 3 Použití: interaktivní tabule a projektory Předmět: matematika Ročník: 3., 4., Poznámky: vyvození dělení se zbytkem grafické znázornění dělení se zbytkem každému žákovi lze vytisknout pracovní list lze využít k názorné demonstraci příkladů, společným opravám apod. Ovládání: opakovaným kliknutí na pozadí graficky znázorníte příklad zobrazí výsledky =

30: 3 = 10 (0) 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 = x

29: 3 = 9 (2) 3 6 9 12 15 18 21 24 27 = x

28: 3 = 9(1) 3 6 9 12 15 18 21 24 27 = x

27: 3 = 9(0) 3 6 9 12 15 18 21 24 27 = x

26: 3 = 8(2) 3 6 9 12 15 18 21 24 = x

25: 3 = 8(1) 3 6 9 12 15 18 21 24 = x

24: 3 = 8(0) 3 6 9 12 15 18 21 24 = x

23: 3 = 7(2) 3 6 9 12 15 18 21 = x

22: 3 = 7(1) 3 6 9 12 15 18 21 = x

21: 3 = 7(0) 3 6 9 12 15 18 21 = x

20: 3 = 6(2) 3 6 9 12 15 18 = x

19: 3 = 6(1) 3 6 9 12 15 18 = x

18: 3 = 6(0) 3 6 9 12 15 18 = x

17: 3 = 5(2) 3 6 9 12 15 = x

16: 3 = 5(1) 3 6 9 12 15 = x

15: 3 = 5(0) 3 6 9 12 15 = x

14: 3 = 4(2) 3 6 9 12 = x

13: 3 = 4(1) 3 6 9 12 = x

12: 3 = 4(0) 3 6 9 12 = x

11: 3 = 3(2) 3 6 9 = x

10: 3 = 3(1) 3 6 9 = x

9: 3 = 3(0) 3 6 9 = x

8: 3 = 2(2) 3 6 = x

7: 3 = 2(1) 3 6 = x

6: 3 = 2(0) 3 6 = x

5: 3 = 1(2) 3 = x

4: 3 = 1(1) 3 = x

3: 3 = 1(0) 3 = x

2: 3 = 0(2) = x

1: 3 = 0(1) = x

0: 3 = 0(0) = x

30 : 3 =__________ 29 : 3 =__________ 28 : 3 =__________ 27 : 3 =__________ 26 : 3 =__________ 25 : 3 =__________ 24 : 3 =__________ 23 : 3 =__________ 22 : 3 =__________ 21 : 3 =__________ 20 : 3 =__________ 19 : 3 =__________ 18 : 3 =__________ 17 : 3 =__________ 16 : 3 =__________ 15 : 3 =__________ 14 : 3 =__________ 13 : 3 =__________ 12 : 3 =__________ 11 : 3 =__________ 10 : 3 =__________ 9 : 3 =__________ 8 : 3 =__________ 7 : 3 =__________ 6 : 3 =__________ 5 : 3 =__________ 4 : 3 =__________ 3 : 3 =__________ 2 : 3 =__________ 1 : 3 =__________ 0 : 3 =__________ 30 : 3 =__________ 29 : 3 =__________ 28 : 3 =__________ 27 : 3 =__________ 26 : 3 =__________ 25 : 3 =__________ 24 : 3 =__________ 23 : 3 =__________ 22 : 3 =__________ 21 : 3 =__________ 20 : 3 =__________ 19 : 3 =__________ 18 : 3 =__________ 17 : 3 =__________ 16 : 3 =__________ 15 : 3 =__________ 14 : 3 =__________ 13 : 3 =__________ 12 : 3 =__________ 11 : 3 =__________ 10 : 3 =__________ 9 : 3 =__________ 8 : 3 =__________ 7 : 3 =__________ 6 : 3 =__________ 5 : 3 =__________ 4 : 3 =__________ 3 : 3 =__________ 2 : 3 =__________ 1 : 3 =__________ 0 : 3 =__________ 30 : 3 =__________ 29 : 3 =__________ 28 : 3 =__________ 27 : 3 =__________ 26 : 3 =__________ 25 : 3 =__________ 24 : 3 =__________ 23 : 3 =__________ 22 : 3 =__________ 21 : 3 =__________ 20 : 3 =__________ 19 : 3 =__________ 18 : 3 =__________ 17 : 3 =__________ 16 : 3 =__________ 15 : 3 =__________ 14 : 3 =__________ 13 : 3 =__________ 12 : 3 =__________ 11 : 3 =__________ 10 : 3 =__________ 9 : 3 =__________ 8 : 3 =__________ 7 : 3 =__________ 6 : 3 =__________ 5 : 3 =__________ 4 : 3 =__________ 3 : 3 =__________ 2 : 3 =__________ 1 : 3 =__________ 0 : 3 =__________ 30 : 3 =__________ 29 : 3 =__________ 28 : 3 =__________ 27 : 3 =__________ 26 : 3 =__________ 25 : 3 =__________ 24 : 3 =__________ 23 : 3 =__________ 22 : 3 =__________ 21 : 3 =__________ 20 : 3 =__________ 19 : 3 =__________ 18 : 3 =__________ 17 : 3 =__________ 16 : 3 =__________ 15 : 3 =__________ 14 : 3 =__________ 13 : 3 =__________ 12 : 3 =__________ 11 : 3 =__________ 10 : 3 =__________ 9 : 3 =__________ 8 : 3 =__________ 7 : 3 =__________ 6 : 3 =__________ 5 : 3 =__________ 4 : 3 =__________ 3 : 3 =__________ 2 : 3 =__________ 1 : 3 =__________ 0 : 3 =__________ 30 : 3 =__________ 29 : 3 =__________ 28 : 3 =__________ 27 : 3 =__________ 26 : 3 =__________ 25 : 3 =__________ 24 : 3 =__________ 23 : 3 =__________ 22 : 3 =__________ 21 : 3 =__________ 20 : 3 =__________ 19 : 3 =__________ 18 : 3 =__________ 17 : 3 =__________ 16 : 3 =__________ 15 : 3 =__________ 14 : 3 =__________ 13 : 3 =__________ 12 : 3 =__________ 11 : 3 =__________ 10 : 3 =__________ 9 : 3 =__________ 8 : 3 =__________ 7 : 3 =__________ 6 : 3 =__________ 5 : 3 =__________ 4 : 3 =__________ 3 : 3 =__________ 2 : 3 =__________ 1 : 3 =__________ 0 : 3 =__________