Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Města ČR – orientace na mapě
Hraní s desetinnými čísly
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Doplň do korálků násobky čísla 2
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Elektronická učebnice - I

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Transkript prezentace:

Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA LETUŠKA KUCHAŘKA KADEŘNICE LÉKAŘKA INŽENÝRKA PEKAŘKA UČITELKA

POTRAVINY HRAČKÁŘSTVÍ PAPÍRNICTVÍ MALÍŘSKÉ POTŘEBY Seřaď násobky 2. Přidej k nim daná písmena 8 12 20 6 2 18 4 10 14 16 D V A O P K R A A Č Kolik kusů zboží je znázorněno na obrázcích? Zapiš příklady. POTRAVINY HRAČKÁŘSTVÍ PAPÍRNICTVÍ MALÍŘSKÉ POTŘEBY V kterých obchodech můžeme koupit tyto druhy zboží?

Zakroužkuj násobky 2, z písmen sestav název povolání Zakroužkuj násobky 2, z písmen sestav název povolání. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 K S A E L R P V Á Í T R O K L A SERVÍRKA Servírka nám místo oběda naservírovala příklady. Vypočítejte. 2 . 5 2 . 8 3 . 2 2 . 0 2 . 9 2 . 7 2 . 2 2 . 1 2 . 4 2 . 6 6 . 2 9 . 2

Zakroužkuj násobky 3, z písmen sestav název povolání Zakroužkuj násobky 3, z písmen sestav název povolání. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 D I K Z O U R J CH Z M A L Č Ř S V K E Y A KUCHAŘKA Kolik kusů potravin má paní kuchařka připraveno? Zapiš příklady a vypočítej.

Seřaď násobky 3. Přidej k nim daná písmena Seřaď násobky 3. Přidej k nim daná písmena. I K O C E I N H V N 9 3 15 27 30 24 21 12 18 6 Paní knihovnice rozdělovala 24 nových knih na 3 police. Kolik knih se vejde na každou polici, jestliže jich chce mít všude stejně? Znázorni a vypočítej. Pamatujete si název některé knihy, kterou jste přečetli?

Zakroužkuj pouze násobky 2 a 3. Přečti název povolání Zakroužkuj pouze násobky 2 a 3. Přečti název povolání. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Z U Č I J T R E L K M A D UČITELKA ZKONTROLUJ Paní učitelka napsala na tabuli příklady. Vypočítejte je. 2 . 6 = 3 . 2 = 2 . 9 = 8 . 2 = 2 . 2 = 5 . 2 = 2 . 1 = 2 . 7 = 2 .10= 0 . 2 = 12 6 18 16 4 10 2 14 20 3 . 8 = 3 . 2 = 4 . 3 = 9 . 3 = 3 . 1 = 10.3 = 3 . 5 = 7 . 3 = 3 . 0 = 3 . 3 = 24 6 12 27 3 30 15 21 9 12 : 2 = 8 : 2 = 20 : 2 = 10 : 2 = 0 : 2 = 6 : 2 = 16 : 2 = 4 : 2 = 14 : 2 = 2 : 2 = 6 4 10 5 3 8 2 7 1 21 : 3 = 18 : 3 = 9 : 3 = 3 : 3 = 0 : 3 = 30 : 3 = 12 : 3 = 15 : 3 = 27 : 3 = 24 : 3 = 7 6 3 1 10 4 5 9 8

Seřaď násobky 4. Přidej k nim daná písmena Seřaď násobky 4. Přidej k nim daná písmena. 24 28 8 16 12 36 4 40 32 20 D N A R H C Z E I A Kolik sazenic zahradnice vysázela? Zapiš příklady a vypočítej.

Vyber pouze násobky 4, sestav název povolání Vyber pouze násobky 4, sestav název povolání. 2 4 7 8 9 10 12 14 15 16 20 23 24 26 28 H L Á É T N K M S A Ř P K D A LÉKAŘKA Rozdělte léky pacientům, každý dostane 4 pilulky. Rozdělte nemocné do čtyřlůžkových pokojů. Rozdělte recepty na léky do čtyř hromádek. Rozdělte stetoskopy čtyřem lékařům.

Seřaď násobky 5. Přidej k nim daná písmena Seřaď násobky 5. Přidej k nim daná písmena. 40 10 30 15 20 5 35 50 25 45 T R E CH I A K A T K Architektka navrhla 6 rodinných domků. V každém z nich je 5 místností. Kolik místností je celkem ve všech domech? V plánech na pětipatrový bytový dům je navrženo 10 oken v jednom patře. Kolik oken je potřeba na celý dům?

Vyber pouze násobky 5, z písmen sestav povolání Vyber pouze násobky 5, z písmen sestav povolání. 4 10 5 8 20 25 30 6 15 50 9 35 3 40 45 0 7 55 J S P U I S O R V A B T Y E L K I A Knihy mohou mít různý počet pohádek nebo kapitol. Vypočítej příklady a zjistíš, kolik kapitol má každá kniha. Nakonec tě čeká překvapení. Malá Alenka si vždycky přála být zvěrolékařkou. Měla ráda všechna zvířata, nebála se ani broučků ani pavouků. Brala do ruky žížaly, i když se jí kamarádky divily, jak na takové slizké potvory může sáhnout. Jednoho dne Alenka pozorovala na trávníku za domem motýlky jak létají z květu na květ. Tu najednou přiběhl malý chundelatý psík. Chvíli se na Alenku díval smutnýma očima, pak začal vrtět ocáskem a vesele zaštěkal. 8 3 . 5 8 . 5 9 . 5 35 4 10 15 45 40 50 : 5 5 . 7 20 : 5 40 : 5 7 5 . 0 45 : 5 15 : 5 25 : 5 30 9 3 5 5 . 6 35 : 5 0 : 5 10 5 : 5 5 10 : 5 30 : 5 10 . 5 5 . 4 1 2 6 50 20 5 . 2 1 . 5 Jak to mohlo dopadnout s Alenkou a pejskem? Zkus vyprávět.