Antičtí bohové ve výtvarném umění

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.10 Název pro školu:
Antická mytologie Héraklés Podještědské gymnázium Liberec
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
Antické mýty v obrazech
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Antické mýty v obrazech
Téma hodiny: Spojené státy americké – Opakování (film a kvíz)
Kompozice v umění Kompozice v umění.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_18 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 1 Autor: Lenka Poláková
ŘEŠENÍ UMÍSTĚNO ZA UKÁZKAMI (snímek 12)
CELÁ ČÍSLA.
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Týden Vojty Machaly.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Prezentace nového SQL modulu Mzdy a personalistika Pavel Pitaš Miloš Jirčík.
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Vlastnosti tónů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Poznej obraz podle detailu
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Školení Maxov 9.9. – „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Cesta domů a její hospodaření v roce 2011 Valná hromada
LOM SVĚTLA Jaroslav Solfronk 2013 Příroda II.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
ŠELMOVSTVÍ BAREV.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Geometrické značky a zápisy
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Afrika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
1 LUŽANY Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
VLASTNOSTI NEROSTŮ Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání Mgr. Ladislav Fedor Gymnázium Sušice kvarta osmiletého.
Funkční hodnota a argument funkce
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování hmyzu
Transkript prezentace:

Antičtí bohové ve výtvarném umění Podještědské gymnázium Liberec Kořeny evropské kultury Antičtí bohové ve výtvarném umění Pozorně si prohlédněte následující obrazy a sochy a určete, jací antičtí bohové jsou na nich zobrazeni.

1 2 M. Panonnio

3 4

5 Boticelli 6 Rubens

7 8 Renoir Boticelli

9 Goya 10 Caravaggio

11 S. Vouet 12

13 14 W. A. Bouguereau Michelangelo

15 16 Raffael Goya

17 18 Cranach A. Musagétés

19 20 I. F. Platzer

Použité zdroje ŠIFTOVÁ, J.: Kořeny evropské kultury. Liberec: Podještědské gymnázium 2011. 178 s. ŠIFTOVÁ, J.: Kořeny evropské kultury – příručka pro učitele. Liberec: Podještědské gymnázium 2011. 216 s. http://1-st-art-gallery.com (obr. 6, 7, 8, 15, 17) http://antika.avonet.cz (obr. 5, 12, 16) http://part.com (obr. 9) http://athens.cz (obr. 13) http://en.wikipedia.org/wiki/ (obr. 11, 14, 20) http://mlahanas.de (obr. 2, 10, 18) http://phoenixportals.com (obr. 19) http://planetware.com (obr. 4) http://theoi.com (obr. 1, 3)