Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Advertisements

Matematika a její aplikace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
Autor Mgr. Šárka Čížová Anotace
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.01 Druhá mocnina
Kdo chce být milionářem ?
Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Druhá mocnina a odmocnina
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Nejmenší společný násobek
Slovní úlohy se zlomky a procenty
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Mapa zájmu - plány.
65.1 Pamětné dělení se zbytkem
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
autor: Vlasta Lindovská matematika – násobení a dělení čísel
Obsah, jednotky obsahu 5. ročník
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Sčítání do VY_32_INOVACE_15 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Násobení přirozených čísel 5. ročník
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
v programu MS PowerPoint
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
Římské číslice ( 50, 100, 500, ) Matematika , 5. ročník
Matematika a její aplikace
Celá čísla Dělení.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zaokrouhlování 5. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Písemné násobení dvojciferným činitelem
Písemné násobení s nulou v činiteli
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_580_SLOVNÍ_ÚLOHY Téma: ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Transkript prezentace:

Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků VY_32_INOVACE_M 3.,4.17 Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků Anotace: Tabulky s příklady (příloha Word). 1. tabulka postup počítání. 2. a 3. tabulka samostatná práce. Následná kontrola. Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český Očekávaný výstup: Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel. Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: První stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen: Čtvrtý ročník základní školy

240 · 10 = 310 000 : 100 = 630 000 : 90 = 80 · 20 = 21 000 : 10 = 49 000 : 700 = 400 · 300 = 108 000 : 1 000 = 100 000 : 20 = 70 · 500 = 500 000 : 100 = 350 000 : 500 = 30 · 80 = 29 000 : 10 = 20 000 : 5 000 = 2 400 3 100 7 000 1 600 70 2 100 120 000 108 5 000 35 000 5 000 700 2 400 2 900 4

580 · 10 = 940 000 : 100 = 810 000 : 90 = 70 · 80 = 80 000 : 1000 = 36 000 : 400 = 600 · 30 = 106 000 : 10 = 280 000 : 70 = 30 · 100 = 21 000 : 100 = 300 000 : 600 = 500 · 20 = 360 000 : 100 = 140 000 : 7 000 = 5 800 9 400 9 000 5 600 80 90 18 000 10 600 4 000 3 000 210 500 10 000 3 600 20

3 200 · 10 = 860 000 : 100 = 540 000 : 60 = 540 · 100 = 104 000 : 100 = 200 000 : 50 = 90 · 80 = 28 000 : 1 000 = 72 000 : 800 = 600 · 300 = 700 000 : 10 = 420 000 : 600 = 2 000 · 60 = 18 000 : 100 = 100 000 : 200 = 32 000 8 600 9 000 54 000 4 000 1 040 7 200 28 90 180 000 70 000 700 120 000 180 500