Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Advertisements

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Nadvláda Makedonie nad Řeckem
Dělení se zbytkem slovní úlohy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Historická období a historické prameny
Rozvoj rodové společnosti
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobilka 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Matematika a její aplikace
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné dělení II – se zbytky
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 7 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 9 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení dvojciferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné sčítání – hledej chybu
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Transkript prezentace:

Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám. 1594/16, 664 51 Šlapanice www.zsslapanice.cz MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/21.2389 Dělení se zbytkem 2 DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL VY_32_INOVACE_Fuk_03-01_M-4 autor Roman Fuksa vzdělávací oblast: předmět: ročník: Matematika a její aplikace Matematika 4. ZŠ Šlapanice 2012 – 2013

= Dělení se zbytkem 2 Použití: interaktivní tabule a projektory Předmět: matematika Ročník: 3., 4., Poznámky: vyvození dělení se zbytkem grafické znázornění dělení se zbytkem každému žákovi lze vytisknout pracovní list lze využít k názorné demonstraci příkladů, společným opravám apod. Ovládání: opakovaným kliknutí na pozadí graficky znázorníte příklad zobrazí výsledky =

20: 2 = 10(0) 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 = x

19: 2 = 9(1) 2 4 6 8 10 12 14 16 18 = x

18: 2 = 9(0) 2 4 6 8 10 12 14 16 18 = x

17: 2 = 8(1) 2 4 6 8 10 12 14 16 = x

16: 2 = 8(0) 2 4 6 8 10 12 14 16 = x

15: 2 = 7(1) 2 4 6 8 10 12 14 = x

14: 2 = 7(0) 2 4 6 8 10 12 14 = x

13: 2 = 6(1) 2 4 6 8 10 12 = x

12: 2 = 6(0) 2 4 6 8 10 12 = x

11: 2 = 5(1) 2 4 6 8 10 = x

10: 2 = 5(0) 2 4 6 8 10 = x

9: 2 = 4(1) 2 4 6 8 = x

8: 2 = 4(0) 2 4 6 8 = x

7: 2 = 3(1) 2 4 6 = x

6: 2 = 3(0) 2 4 6 = x

5: 2 = 2(1) 2 4 = x

4: 2 = 2(0) 2 4 = x

3: 2 = 1(1) 2 = x

2: 2 = 1(0) 2 = x

1: 2 = 0(1) = x

0: 2 = 0(0) = x

20 : 2 = ________ 19 : 2 = ________ 18 : 2 = ________ 17 : 2 = ________ 16 : 2 = ________ 15 : 2 = ________ 14 : 2 = ________ 13 : 2 = ________ 12 : 2 = ________ 11 : 2 = ________ 10 : 2 = ________ 9 : 2 = ________ 8 : 2 = ________ 7 : 2 = ________ 6 : 2 = ________ 5 : 2 = ________ 4 : 2 = ________ 3 : 2 = ________ 2 : 2 = ________ 1 : 2 = ________ 0 : 2 = ________   20 : 2 = ________ 19 : 2 = ________ 18 : 2 = ________ 17 : 2 = ________ 16 : 2 = ________ 15 : 2 = ________ 14 : 2 = ________ 13 : 2 = ________ 12 : 2 = ________ 11 : 2 = ________ 10 : 2 = ________ 9 : 2 = ________ 8 : 2 = ________ 7 : 2 = ________ 6 : 2 = ________ 5 : 2 = ________ 4 : 2 = ________ 3 : 2 = ________ 2 : 2 = ________ 1 : 2 = ________ 0 : 2 = ________   20 : 2 = ________ 19 : 2 = ________ 18 : 2 = ________ 17 : 2 = ________ 16 : 2 = ________ 15 : 2 = ________ 14 : 2 = ________ 13 : 2 = ________ 12 : 2 = ________ 11 : 2 = ________ 10 : 2 = ________ 9 : 2 = ________ 8 : 2 = ________ 7 : 2 = ________ 6 : 2 = ________ 5 : 2 = ________ 4 : 2 = ________ 3 : 2 = ________ 2 : 2 = ________ 1 : 2 = ________ 0 : 2 = ________   20 : 2 = ________ 19 : 2 = ________ 18 : 2 = ________ 17 : 2 = ________ 16 : 2 = ________ 15 : 2 = ________ 14 : 2 = ________ 13 : 2 = ________ 12 : 2 = ________ 11 : 2 = ________ 10 : 2 = ________ 9 : 2 = ________ 8 : 2 = ________ 7 : 2 = ________ 6 : 2 = ________ 5 : 2 = ________ 4 : 2 = ________ 3 : 2 = ________ 2 : 2 = ________ 1 : 2 = ________ 0 : 2 = ________   20 : 2 = ________ 19 : 2 = ________ 18 : 2 = ________ 17 : 2 = ________ 16 : 2 = ________ 15 : 2 = ________ 14 : 2 = ________ 13 : 2 = ________ 12 : 2 = ________ 11 : 2 = ________ 10 : 2 = ________ 9 : 2 = ________ 8 : 2 = ________ 7 : 2 = ________ 6 : 2 = ________ 5 : 2 = ________ 4 : 2 = ________ 3 : 2 = ________ 2 : 2 = ________ 1 : 2 = ________ 0 : 2 = ________