SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
HODINA ZAČÍNÁ M A T E M A T I K A.
ŠKOLA Napiš adresu svojí školy. ________ ___________________
Světové strany SEVER ZÁPAD VÝCHOD
16.1 Odčítání desítek V obchodě mají 70 krabiček mléka. Balí je po 10.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
RODINA Maminka a tatínek jsou mí rodiče.
DOMOV ADRESA oslovení jméno a příjmení ulice a číslo domu obec, město
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Matematika a její aplikace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
65.1 Pamětné dělení se zbytkem
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Elektronická učebnice - I
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
15.1 Sčítání desítek Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Dana Krenková.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
VY_32_INOVACE_18_Porovnávání čísel do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Navštěvuji základní školu L. Kuby 48 Školní rok začíná v září Školní rok má 10 měsíců Učíme se podle rozvrhu hodin Vyučovací hodina má 45 minut Navštěvuji.
66.1 Písemné dělení dvojciferným dělitelem
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Věty podle postoje mluvčího
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Nejprve provedeme výpočet v závorce
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
VESMÍR Slunce je hvězda. Kolem Slunce se vytvořila sluneční soustava.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Povolání Dospělí lidé chodí do práce. Mají svoji profesi. Lidé, kteří nemají práci, jsou nezaměstnaní. Práce dětí je chodit do školy a učit se. Spoj profese.
Naše vlast Naše vlast je Česká republika. Leží ve středu Evropy.
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Naše město České Budějovice jsou krajské město. Byly založeny Přemyslem Otakarem II. roku Mají více jak obyvatel. Město řídí primátor. Městem.
(od jednotek odečítáme jednotky)
13.1 Desítky - jednotky 10 jednotek = 1 desítka
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
9.1 Odčítání do 20 bez přechodu desítky
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Vypočítej tabulky a+b a b
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Transkript prezentace:

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100 1 + 2 = 3 .......... 10 + 20 = 30 2 + 3 = 5 .......... 20 + 30 = 50 3 + 5 = 8 .......... 4 + 4 = 8 .......... 5 + 1 = 6 .......... 6 + 2 = 8 .......... 7 + 2 = 9 .......... 8 + 1 = 9 .......... 9 + 1 = 10 ........ ODČÍTÁNÍ 2 – 1 = 1 ............ 20 – 10 = 10 3 – 2 = 1 ............ 30 – 20 = 10 4 – 2 = 2 ............ 40 – 20 = 20 5 – 3 = ___ ........ 6 – 1 = ___ ........ 7 – 4 = ___ ........ 8 – 6 = ___ ........ 9 – 5 = ___ ........ 10 – 2 = ___ ......

Zapiš příklad dle vzoru 10 10 10 10 30 + 20 = 50 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 Přidej dvě desítky (20). Zapiš příklad 10 + 10 10 10 + 10 10 + 10 10 10 10 10 + 10 10 10 10 + Škrtni dvě desítky (20). Zapiš příklad 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Petr si našetřil 20 Kč. Od maminky dostal ještě 30 Kč Petr si našetřil 20 Kč. Od maminky dostal ještě 30 Kč. Kolik korun má celkem? znázorni: _________________________ výpočet: _________________________ odpověď: _________________________ Jana měla ušetřeno 60 Kč. Za dárek pro bratra utratila 40 Kč. Kolik korun jí zbylo? znázorni: _________________________ výpočet: _________________________ odpověď: _________________________

Spoj k sobě příklady se správným výsledkem 10 + 30 10 + 40 50 – 20 30 – 20 30 + 20 10 + 20 60 – 40 90 – 30 10 + 10 20 + 20 80 – 20 40 – 10 20 + 10 40 + 30 70 – 30 50 – 30 40 + 20 10 + 50 80 – 70 90 – 40 50 + 30 20 + 0 70 – 20 100 – 20 30 + 40 40 + 40 90 – 10 70 – 30 Vypočítej příklady a výsledky seřaď podle velikosti od nejmenšího po největší 40 + 10 = ___ (U) 90 – 20 = ___ (K) 10 + 20 = ___ (H) 20 + 60 = ___ (A) 30 + 30 = ___ (Š) 50 – 10 = ___ (R) ___ ___ ___ ___ ___ ___

Vypočítej 10 + 30 = 40 + 20 = 50 + 40 = 70 + 30 = 20 + 60 = 60 + 20 = 80 + 10 = 30 + 50 = 50 – 20 = 70 – 40 = 90 – 60 = 60 – 50 = 30 – 20 = 40 – 10 = 80 – 30 = 100 – 20 = 20 + 20 = 70 – 20 = 30 + 60 = 60 – 10 = 40 + 30 = 90 – 20 = 60 + 10 = 50 – 40 =

Škola: ZŠ a MŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice Stupeň a typ vzdělání: základní vzdělávací, první stupeň Předmět: Matematika Ročník: druhý Autor: Mgr. Olga Košková Školní rok: 2011/2012 Druh učebního materiálu: prezentace Zpracováno v programu: Microsoft PowerPoint 2010 Potřebné vybavení: Interaktivní tabule s ozvučením Počet vyučovacích hodin ve školním roce: 1 Registrační číslo: 6_II_3_M