NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Energie.
Hraní s desetinnými čísly
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Afrika – státy a hlavní města
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Elektronická učebnice - I
Doplň do korálků násobky čísla 2
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
DĚLENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 47.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Sčítání, odčítání do sta
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 57.
Úkoly nejen pro holky.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
Násobení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka
Dělení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 42.
Násobení číslem 2 Hlavolam Doplňovačka Procvičování Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43.
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
DĚLENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 53.
DĚLENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 52.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 45.
DĚLENÍ ČÍSLEM 2 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 44.
Transkript prezentace:

NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ OPAKOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 59

Vypočítej a vylušti tajenku 2·10= 8·10= 6·10= 3·10= 9·10= 7·10= 80 E 30 I 90 K 70 Á 20 V 60 L 10·1 = 5·10 = 10·4 = 10·10= 6·5 = 10·2 = 8·5 = 6·10 = 10·9 = 90 E 60 C 40 A 30 U 10 G 20 L 100 T 50 R Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 59

Doplň správné slovo do textu: Tatínek byl celý___________(4·10), když před ním předseda ____________(10·2) _________(6·10) obraz kedlubny s nápisem 1. cena a když mu všichni____________(10·5). Kdekdo se také ptal, jak je možné, že tak ____________(7·10)plodinu vypěstoval. A to bylo od tatínka ___________(9·10), že si __________(3·10) všechnu slávu pro sebe, ale poctivě __________(8·10): „ Inu, mám syna, a ten ho denně ___________(10·10).“ 60 = velký, 70 = obrovitou, 90 = hezké, 20 = rozvinul, 80 = řekl 40 = dojatý, 30 = nenechal, 50 = blahopřáli, 100 = zaléval Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 59

Procvičování: Vyřeš slovní úlohu: Vybarvi rybičky podle výsledků: žlutá: 56,63 červená: 72, 54 modrá: 90, 70 zelená: 81, 64 Vyřeš slovní úlohu: Vladimír si koupil 7 čokoládek. Jedna stála 10 Kč. Kolik korun zaplatil? Zápis: _________________________ Výpočet: ________________ Odpověď: ____________________________ Napiš řadu násobků čísla 10: ______________________________________ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 59

Opakování: Vybarvi motýlky podle návodu. Kteří z nich budou mít více barev? násobky pěti – červená násobky tří – žlutě násobky deseti - modře Zakroužkuj násobky čísla 5 červeně, násobky čísla 10 podtrhni modře a zeleně zakroužkuj násobky čísla 9. 0,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 59

Použitá literatura: Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.0345, který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 59