CELÁ ČÍSLA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Sčítání, odčítání mnohočlenů. Počítej zpaměti: 1.8x 6 – 7x 6 = 2.x 3 + x 3 = 3.5y 2 - 5y 2 = 4.2a 2 + 2a 2 = 5.2x 3 y – xy 3 + 3x 3 y + 2xy 3 = 6.2ko.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Užití Pythagorovy věty – 2. část
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Rozdíl druhých mocnin.
Matematika – opakování 4
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Rovnice se závorkami.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Určení hodnoty číselného výrazu
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Vlastnosti sčítání a odčítání
Tvorba číselných výrazů
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, ve které je zaveden pojem podobnosti rovinných útvarů, poměr podobnosti a věty o podobnosti trojúhelníků. Obsahuje také příklady na.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Násobení mnohočlenů.
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
Zlomky – souhrn VY_32_INOVACE_11
Sčítání a odčítání zlomků
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Sčítání a odčítání čísel. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení uvedených početních operací.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
DĚLITELNOST přiroz. čísel ZNAKY DĚLITELNOSTI
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem obsahu trojúhelníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají obsah trojúhelníka.
Úrokový počet Prezentace_13 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Úrokový počet
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají celá čísla. Speciální vzdělávací.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Procentový počet Prezentace_12
Kalkulace zboží Prezentace_16 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Kalkulace zboží
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Téma: Násobení desetinných čísel
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Rozdělovací počet Prezentace_14
ÚHLY.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají kladná a záporná čísla.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

CELÁ ČÍSLA

Anotace Prezentace uvádějící početní výkony s celými čísly. Žáci si mohou procvičit sčítání a odčítání celých čísel na konkrétních příkladech. Autor Mgr. Libuše Martiníková Jazyk Čeština Očekávaný výstup provádí početní operace – sčítání a odčítání v oboru celých čísel Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova celá čísla, sčítání, odčítání, příklady Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Kombinované Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina 12 - 15 let (7.třída) Vytvořeno 2012

Celá čísla Z = množinu celých čísel značíme písmenem Z záporná čísla kladná čísla nula

kladná čísla nula záporná čísla

Procvičování sčítání a odčítání celých čísel Vypočti: - 8 + 6 = -20 - 5 = -10+12= 8 -15 = - 2 – 5 = -12+18 = - 8 + 8 = - 9 – 9 = -4 +14 = 7 – 12 = 9 - 11 = -10+ 16 = 15 – 9 = -7 + 0 =

Výsledky: - 8 + 6 = -2 -20 - 5 = -25 -10+12= 2 8 -15 = -7 - 2 – 5 = -7 -12+18 = 6 - 8 + 8 = 0 - 9 – 9 = -18 -4 +14 = 10 7 – 12 = -5 9 - 11 = -2 -10+ 16 = 6 15 – 9 = 6 -7 + 0 = -7

Vypočítejte: - 5 – 8 + 12 = 17 – 9 – 11 = - 9 + 19 - 6 = -12 -7 + 9 - 10 + 5 + 10 = - 6 – 10 + 12 – 5 – 13 + 9 = Vypočtěte „hada“: -7 +6 +8 -11 +16 -15 20 -9 -5

Výsledky: - 5 – 8 + 12 = -1 17 – 9 – 11 = -3 - 9 + 19 - 6 = 4 -12 -7 + 9 - 10 + 5 + 10 = -5 - 6 – 10 + 12 – 5 – 13 + 9 = -13 3 -6 -26 -17 -7 +6 +8 -11 +16 +20 -15 -9 -10 3 -5 -12 -15

Pamatuj: + (+ ) = + - (- ) = - - (+ ) = - + (- ) = - + (+ ) = + - (- ) = - - (+ ) = - + (- ) = - Pamatuj: Odstraňte závorku a vypočtěte: -2 + (+8) = -14 – (-10) = 27 – (-6) = 6 – (+6) = -14 + (-1) = -9 + (-11) = -8 – (-12) = -15 + (+17) = -5 – (-1) – (+4) – 9 – (-5) = 10 – (-5) + (-6) – 6 + (+3) =

Výsledky: -2 + (+8) = 6 -14 – (-10) = -4 27 – (-6) = 33 6 – (+6) = 0 -14 + (-1) = -15 -9 + (-11) = -20 -8 – (-12) = 4 -15 + (+17) = 2 -5 – (-1) – (+4) – 9 – (-5) = -12 10 – (-5) + (-6) – 6 + (+3) = 0

držitel licence ZŠ a MŠ Hať Windows XP Profesional použitý software: držitel licence ZŠ a MŠ Hať Windows XP Profesional Microsoft Office PowerPoint