Kdo chce být milionářem ?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu CZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Vzdělávací.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Distribuční úlohy LP.
VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Zábavná matematika.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Mapa zájmu - plány.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST, SOUČET PRVNÍCH N ČLENŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Procvičování vzorce.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
v programu MS PowerPoint
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
KONTROLNÍ PRÁCE.
Transkript prezentace:

Kdo chce být milionářem ? Zlomky Kdo chce být milionářem ? Mgr. Jitka Koubová Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu CZ. 1.07 Název šablony klíčové aktivity  Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace Vzdělávací období  2. Předmět  Matematika Téma hodiny  Zlomky – zlomková část – Kdo chce být milionářem ? Označení OP VK III/2- M/5 - 1

Kdo chce být milionářem ? Zlomky

Otázka 1.

Kolik je ½ z 12 A 34 B 28 C 6 D 8

Kolik je ½ z 12 A 34 B 28 C 6 D 8

100 Kč

Otázka 2.

Kolik je ¼ z 16 A 62 B 8 C 4 D 2

Kolik je ¼ z 16 A 62 B 8 C 4 D 2

200 Kč

Otázka 3.

Kolik je 1/5 z 25 A 20 B 5 C 15 D 10

Kolik je 1/5 z 25 A 20 B 5 C 15 D 10

300 Kč

Otázka 4.

Vypočítej 4/5 z 250 A 150 B 520 C 50 D 200

Vypočítej 4/5 z 250 A 150 B 520 C 50 D 200

500 Kč

Otázka 5.

Který z následujících výsledků je větší než 3/5 z 35? A 20 B 6 C 28 D 21

Který z následujících výsledků je větší než 3/5 z 35? A 12 B 6 C 28 D 10

1 000 Kč

Otázka 6.

Který z následujících výsledků je menší než 9/10 ze 100? A 90 B 98 C 92 D 80

Který z následujících výsledků je menší než 9/10 ze 100? A 90 B 98 C 92 D 80

2 000 Kč

Otázka 7.

Kolik polovin se vejde do 2 celých ? A 4 poloviny B 5 polovin C 3 poloviny D 2 poloviny

Kolik polovin se vejde do 2 celých ? A 4 poloviny B 5 polovin C 3 poloviny D 2 poloviny

4 000 Kč

Otázka 8.

Kolik Kč je ¾ ze 100 Kč ? A 50 Kč B 75 Kč C 25 Kč D 80 Kč

Kolik Kč je ¾ ze 100 Kč ? A 50 Kč B 75 Kč C 25 Kč D 80 Kč

8 000 Kč

Otázka 9.

Jestliže měl Honzík sáček s 30 bonbóny a 15 jich snědl, jak velká část bonbónů mu zbyla?

Jestliže měl Honzík sáček s 30 bonbóny a 15 jich snědl, jak velká část bonbónů mu zbyla?

16 000 Kč

Otázka 10.

Kolik jsou tři čtvrtiny z 24 ? A 16 B 18 C 20 D 22

Kolik jsou tři čtvrtiny z 24 ? A 16 B 18 C 20 D 22

32 000 Kč

Otázka 11.

Kolik jsou čtyři devítiny ze 72 ? A 8 B 23 C 32 D 49

Kolik jsou čtyři devítiny ze 72 ? A 8 B 23 C 32 D 49

64 000 Kč

Otázka 12.

Který z následujících zlomků není stejný jako ½ ? B 4/8 C 5/6 D 3/6

Který z následujících zlomků není stejný jako ½ ? B 4/8 C 5/6 D 3/6

125 000 Kč

Otázka 13.

Kolik je 1/10 z 6 kg v gramech ? A 6 000 g B 60 g C 420 g D 600 g

Kolik je 1/10 z 6 kg v gramech ? A 6 000 g B 60 g C 420 g D 600 g

250 000 Kč

Otázka 14.

Jakým zlomkem zapíšeš 25 Kč ze 100 Kč? B 1/4 C 2/5 D 3/4

Jakým zlomkem zapíšeš 25 Kč ze 100 Kč? B 1/4 C 2/5 D 3/4

500 000 Kč

Otázka 15.

Kolik ¼ se vejde do 9 celků ? A 36 B 27 C 18 D 45

Kolik ¼ se vejde do 9 celků ? A 36 B 27 C 18 D 45

Jsi milionář! 1 000 000 Kč