Pedagogika volného času II Vladimír Jůva
Pedagogika VČ II – téma Na čem lze cestovat? Na čem se můžeme dopravovat? Na čem si lze hrát? Na čem lze sportovat? Na čem můžeme poznávat? Na čem se mohou pohybovat děti i senioři? Na čem lze... ? Společný jmenovatel =
Pedagogika VČ II – téma
Pedagogika VČ II – program JS 2014 – K DatumDobaProstoryFormaPoznámka –11.00A34/203PřednáškaVstupní info –9.30A15/207Přednáška –11.00A34/203Seminář Beseda s koloběžkářem prezentace cca 9.30–16.00Moravský krasVýlet na kolobce + beseda, ukázky kolob náhrada –10.15KOM 205Seminářprezentace –20.00KOM 204Seminářprezentace ukončení
Pedagogika VČ II – program JS 2014 – P DatumDobaProstoryFormaPoznámka –18.00A11/311Přednáškavstupní info –18.00A11/311SeminářPrezentace –18.00A11/311Seminář –18.00A11/311Přednáška –18.00A11/311Přednáška –18.00A11/311SeminářPrezentace –18.00A11/311SeminářPrezentace –11.00A34/203Beseda s kolo- běžkařem Pro zájemce cca 9.30– Moravský kras Výlet na kolobce + beseda, ukázky kolob –18.00A11/311SeminářPrezentace –18.00A11/311SeminářPrezentace
Návrh témat pro prezentace: 1. Koloběžka + historie 2. Koloběžka + životní filozofie 3. Koloběžka + soutěžní sport 4. Koloběžka + cestování 5. Koloběžka + hra 6. Koloběžka + věk 7. Koloběžka + škola 8. Koloběžka + zábava 9. Koloběžka + svět
Návrh témat pro prezentace: 10. Koloběžka + empirický výzkum 11. Koloběžka + služby 12. Koloběžka + terény 13. Koloběžka + projekty 14. Koloběžka + vývoj 15. Koloběžka + technika 16. Koloběžka + bezpečnost 17. Koloběžka Sněhoběžka +...
Obecné aspekty prezentace Východisko = studium relevantních zdrojů Dodržování etických aspektů vědecké práce (objektivita, uvádění pramenů,...) Jasné vymezení tématu Logická struktura: - úvod (vymezení cíle prezentace,...) - vlastní obsah - závěr (význam, shrnutí,...)