Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 06.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
Slovní úlohy – směsi 4..
Výpočet práce z výkonu a času. Účinnost
Výkon elektrického proudu
Transformátory (Učebnice strana 42 – 44)
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Látkové množství v úlohách Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. VY_32_INOVACE_G1.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 15.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732
Stupnice teplot - úlohy na doma - © Petr Špína 2012 VY_32_INOVACE_C2 – 08.
Měrná tepelná kapacita procvičení © Petr Špína 2011
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 03.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 05.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 04.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 20.
Termika příklady.
Vztah mezi výkonem, prací a časem
Elektromagnetické vlny - úlohy na doma - © Petr Špína 2012 VY_32_INOVACE_C
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 05.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 05.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 04.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 08.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 09.
VY_62_INOVACE_A1 – 28 Složené úrokování © Petr Špína 2012.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 30.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 25.
Jako předvést výkon na práci
Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Výkon (Učebnice strana 22 – 24)
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 07.
T. Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Leden 2013
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Účinnost el. práce Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Únor 2013 VY_32_INOVACE_FY_46 Dále metodika.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník Výpočet práce, účinnost (8.06)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Mechanická práce a energie
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tání grafy.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_685.
PRÁCE , VÝKON VY_32_INOVACE_01 - PRÁCE, VÝKON.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_B Účinnost - úlohy
Návod k počítání výkonu s příklady k procvičení
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_CH2 – 19.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_C Jednotky - elektřina - © Petr Špína 2012.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 12.
Shrnutí učiva I Autor: Mgr. Barbora Pivodová Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Sítě rezistorů - úlohy na doma - © Petr Špína 2012 VY_32_INOVACE_C
Zapojení rezistorů - úlohy na doma -
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 09.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_F8-003 Předmět FYZIKA 8.ROČNÍK.
Účinnost – řešení úloh VY_32_INOVACE_15_Účinnost
Procvičení – výkon a jeho výpočet
Účinnost stroje VY_32_INOVACE_FYZ_1_33
Třída 3.B 8. hodina.
Transkript prezentace:

Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 06

Elektrický výkon a příkon procvičení © Petr Špína 2013 VY_32_INOVACE_D3 – 06

1234 Tento materiál je určen pro tvoje samostudium. Klikej na tlačítka správných odpovědí. (Prezentaci spustíš klávesou F5.) Vyber si úlohu: 5

Motor o příkonu 2 kW vykoná každou sekundu práci 1200 joulů. Jaká je účinnost tohoto motoru? c b d a 40 % 60 % 80 % 600 % výběr 

Zářivka o příkonu 40 W pracuje s účinností 70%. Kolik wattů se přemění na světlo? b d c a 70 W 2400 W 2800 W 28 W výběr 

Jaký musí být příkon transformátoru o účinnosti 75%, aby měl výkon 600 W? a c b d 45 kW 800 W 8 W 450 W výběr 

Žárovka s účinností 8% odebírá ze sítě příkon 100 W. Kolik energie se přemění na světlo za 1 sekundu? c b a d 0,08 J 8 J 0,08 W 8 W výběr 

Žárovka s účinností 8% odebírá ze sítě příkon 100 W. Kolik energie se přemění na teplo za 1 minutu? b d c a 800 J 480 J 92 J 5520 J výběr 

znovu Kolik úloh máš správně? 5 …skvělé! 4 …dobré, ale ještě se na to podívej 3 …přečti si to ještě v sešitě a zkus to znovu 0 – 2 …požádej někoho o pomoc!

Odvážný Sylvestr Valoun se rozhodl vystoupit na skalní stěnu. K restauraci na vrcholu tedy umístil elektrický vrátek, poháněný motorem (1,2 kW). Valoun váží 90 kg, zvedací zařízení má celkovou účinnost 60 %, skalní stěna je 140 metrů vysoká. Dál →

Jaké práce bylo třeba k vyzdvižení 90-kilogramového Valouna? Dál → Kolik energie spotřeboval motor vrátku? 126 kJ 210 kJ odpověď Zadání

Jaký proud odebíral motor ze sítě 240 V? Dál → Jak dlouho trvalo, než náš hrdina vystoupil na vrchol stěny? 5 A 175 s odpověď Zadání

Brůs Vyliš zachraňuje děti před písemkou z fyziky. Aby se nezadýchal, vyjíždí do učebny ve druhém patře (11 m nad zemí) výtahem pro vozíčkáře. Děti hází oknem dolů, kde dopadají do připravené hromady peřin. Dál →

Jaké práce byla nutná k vyzdvižení Vyliše a kabiny výtahu (400 kg)? Dál → Jaký byl výkon soustrojí, trvala-li jízda výtahu 20 sekund? 44 kJ 2200 W odpověď Zadání

Jaký užitečný výkon podával motor? (Vyliš má hmotnost 85 kg) Dál → Jaký byl příkon motoru? (při účinnosti motoru 80 %) 468 W 2750 W odpověď Zadání

Jak velký proud motor odebíral ze sítě 400 V? Dál → Kolik činily náklady na elektřinu při ceně 5 Kč za 1 kWh? 6,9 A 0,06 Kč odpověď Zadání

Zase dobře? Skvělé! Máš tam chybu? Nevadí, studuj a příště už tam nebude.