Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí Doc.Ing. Jozef Sabol, DrSc., FBMI.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Města ČR – orientace na mapě
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Zřizovatelem školy je statutární město Brno, městská část Brno-střed Dominikánská 2, Brno Tel , www.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Proč je důležité studovat Principy
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
pit – CAD 2011 Nové funkce a rozšíření Strana: 1www.pitsoftware.cz /

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Lounky PRO Vratimov, o.s. ( 1 Charitativní sbírka Lounky 06/2013.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
„ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ“ 1 Spolupráce technických univerzit s podniky = významná podpora inovací Český národní komitét IMEKO Vladimír Haasz.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Úkoly nejen pro holky.
KONTROLA A MĚŘENÍ Měření součástí ve 3D
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Leden A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy s rozmetadly hnojiv.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Transkript prezentace:

Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí Doc.Ing. Jozef Sabol, DrSc., FBMI ČVUT v Praze

v Drážďanech na více úrovních Klíčová aktivita 4 (KA4): Založení dlouhodobé interaktivní spolupráce mezi žadatelem, partnery a Technickou univerzitou v Drážďanech na více úrovních

Název prioritního tématu: Rozvoj lidského potenciálu v oblasti výzkumu a inovací, především prostřednictvím postgraduálního studia a odborné přípravy výzkumných pracovníků a spolupráce v rámci sítí mezi univerzitami, výzkumnými středisky a podniky

Stáž 14 studentů FBMI v Drážďanech, 9.-20.9.2013 Stáže se zúčastnilo celkem 14 vybraných studentů FMB: Berková Renata, Jelínková Lucie, Kolaříková Soňa, Kovalova Alina, Křepelková Martina, Kubíčková Barbora, Mulfeitová Kateřina, Podaná Tereza, Poupová Sonja, Schaabová Hana, Strunina Svitlana, Markéta Štveráková, Tereková Slavomíra, Wiewegh Miroslav Vedoucím stáže byl doc.Ing. Jozef Sabol, DrSc., který po celou dobu stáže (od příjezdu 8.9.2013 do odjezdu 21.9.2013) byl ubytován spolu se studenty v hostelu Jugendegästehaus a doprovázel studenty na všech exkurzích, přednáškách a praktických cvičeních. Doc. Sabol na TU Dresden měl dvě přednášky a vedl jeden seminář pro pracovníky SARAD GmbH o posledních doporučeních ICRP.

Stáže 14 studentů FBMI v Drážďanech, 9.-20.9.2013 Během stáže studenti navštívili pracoviště a laboratoře následujících institucí a ústavů: Fakulta matematiky a přírodních věd (www.tu-dresden.de/die_tu_dresden/fakultaeten) Oddělení dozimetrie a ochrany před ionizujícím zářením, Oddělení jaderné a částicové fyziky Fakulta elektrotechnická a informačních technologií (www.et.tu-dresden.de/etit/) Institut biomedicínského inženýrství Oddělení fyziologických mikrosensorů a jejich aplikací v biomedicíně Fakulta medicíny (www.tu-dresden.de/die_tu_dresden/fakultaeten/medizinische_fakultaet/) Oddělení lékařské fyziky a techniky Oddělení interní medicíny Helmholtz institut, prohlídka laboratoří včetně zdroje ELBA a PET centra (www.hzdr.de) Max Planck institut, pracoviště základního výzkumu v oblasti biologie a genetiky (http://www.mpipks-dresden.mpg.de/) Fraunhofer institut, pracoviště aplikovaného výzkumu zaměřeného na využití optických metod v průmyslu a medicíně (www.izfp-d.fraunhofer.de/) Muzeum hygieny (http://deutsches-museum.de/)

Výběr a instruktáž studentů na stáž

Výběr a instruktáž studentů na stáž (doc. Sabol a Ing. Fišerová)

Místo ubytování

Místo ubytování studentů a vedoucího stáže

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (naše skupina s Dr Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (naše skupina s Dr. Hennigerem)

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (přednáška Dr. Hennigera)

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (přednáška Dr. Hennigera)

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (studenti fotili a dělali si poznámky)

Návštěva Fakulty medicíny

Návštěva Fakulty medicíny

Návštěva Fakulty medicíny

Návštěva společnosti SARAD GmbH (přístroje se musí vyzkoušet a osahat)

Návštěva společnosti SARAD GmbH (i sám ředitel předváděl své přístroje)

Návštěva společnosti SARAD GmbH (přednáška prof. Hoefnera)

Návštěva společnosti SARAD GmbH (ukázka přístrojů)

Návštěva společnosti SARAD GmbH (přednáší prof. Streil)

Návštěva společnosti SARAD GmbH

Návštěva SARAD GmbH (demonstrace funkce přístrojů)

Návštěva společnosti SARAD GmbH (přednáška o nových monitorech)

Návštěva společnosti SARAD GmbH (přednáška o nových monitorech)

Návštěva společnosti SARAD GmbH (přednáška o nových monitorech)

Návštěva společnosti SARAD GmbH

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (vývoj nových detektorů)

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (výklad principu detekce)

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (měření spekter záření X)

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (přednáška prof. Schramma)

Návštěva Fakulty matematiky a přírodních věd (přednáška prof. Schramma)

Návštěva Fakulty elektrotechnické a informačních technologií (přednáška Dr. Zaunsedera)

Návštěva Fakulty elektrotechnické a informačních technologií (přednáška prof. Fischera)

Návštěva Fakulty elektrotechnické a informačních technologií

Návštěva Helmholtzova centra

Návštěva Helmholtzova centra

Návštěva Helmholtzova centra (přednáška)

Návštěva Helmholtzova centra (laboratoř zdroje záření ELBE)

Návštěva Helmholtzova centra (přednáška v PET laboratoři)

Návštěva Helmholtzova centra (budova PET centra)

Návštěva Helmholtzova centra (experimentální zařízení v PET centru)