Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
Advertisements

Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
S LABIKY TE, TĚ ve slovech a ve větách Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Žáci procvičují slabiky di a dy ve slovech a ve větách… Autor
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
ICT 2_2/20 Anotace Písemná práce – Párové souhlásky –b- nebo –p- Autor
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Číslovky základní, AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení a výslovnost číslovek.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
ICT 2_2/15 Anotace Žáci procvičují párové souhlásky –v- a –f- Autor
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Logopedická cvičení pro nápravu hlásek c a s v hodinách českého jazyka
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Transkript prezentace:

ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec

Pozorně přečtěte tyto výrazy: dědeček leden den děj neděle zloděj pondělí výdej odejde pozdě zadělat medvídě ve vodě týden dějiny vedeme

Vypište slova s de a dě de dě …………………. ……………………..………………… ……………………. …………………. …………………….

Dejte název obrázku: de, dě

Vyhledej de a dě ve větách: V pondělí začíná škola. Dědečku, pojedeme na výlet? Mirku, nedej se! Už toho zloděje chytili? Výdej zavazadel má zavřeno. Viděl jsem ve vodě plavat sumce. Až tatínek odejde, zamkni byt! Tento týden začínají prázdniny.

Doplň do vět de nebo dě a přepiš : Po ne__li přichází pracovní den. Naje__ný chlapec šel už spát. Rádi se koupeme ve vo__. Do školy půj__me až v pon__lí. U__lej to podle Z__ňky. Celý tý__n svítilo sluníčko. Babička za__lala těsto na buchty. Namaluj mi něco do __níčku.

Anotace Žáci si procvičí slabiky de, dě ve slovech a ve větách Autor Mgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústní i písemné procvičení slabik de, dě ve slovech a ve větách Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Druh učebního materiáluPracovní list, test Druh interaktivity Aktivita, test Cílová skupina Žáci prvního stupně ZŠ praktické a speciální Stupeň a typ vzdělávánízákladní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina7 – 10 let Celková velikost 828 kB ICT 2_2/2

Použité zdroje: Text: Eva Dvořáková Obrázky Klipart