VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
Advertisements

Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_M.8.20-Thaletova věta-prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU Základní škola a mateřská škola Dvorce, okres Bruntál, příspěvková organizace Pořadové číslo projektu:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
VY_32_INOVACE_M.6.01-Převody jednotek délky – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Únorové počítání.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Rozvíjející.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Převody jednotek Jednotky hmotnosti.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník *
Písemné sčítání a odčítání
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
VY_52_INOVACE_PRV.3.34_Kostra_pracovní list
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
název šablony: zaměření VM: autor VM: období vytvoření VM: anotace:
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Úkoly nejen pro holky.
OPAKOVÁNÍ – jednotky délky, hmotnosti, obsahu a času
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Pythagorova věta autor.
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola:
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 6. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika - Jednotky hmotnosti autor VM: Ing. Slánská Drahomíra období vytvoření VM: Duben 2012 anotace: Výukový materiál je určen pro žáky 6.ročníku vzdělávacího oboru Matematika, tematického okruhu – Jednotky hmotnosti. Formou pracovního listu zpracovává téma převody jednotek hmotnosti .

JEDNOTKY HMOTNOSTI

Převody jednotek hmotnosti :10 :100 :100 :10 t q kg dkg g .10 .100 .100 .10

Převeď na dané jednotky: 4,8 kg = g 27 dkg = g 0,65 kg = dkg 2 700 g = kg 18,7 g = dkg 47 g = kg 150 g = kg 27 dkg = g

15 dkg = kg 9,2 kg = dkg 520 g = dkg 745 g = kg 0,263 kg = dkg 74 g = kg 25 dkg = kg 3 kg 26 g = kg 5 kg 20 dkg = kg 63 kg = g 15 q = t 8 561 kg = q 256 q = t 10 524 kg = t 0,721 t = q 0,034 2 t = kg 1,514 q = kg 7 540 dkg= kg 720 kg = t 17 t 45 kg = t

Převeď na dané jednotky: řešení 4,8 kg = 4 800 g 27 dkg = 270 g 0,65 kg = 65 dkg 2 700 g = 2,7 kg 18,7 g = 1,87 dkg 47 g = 0,047 kg 150 g = 0,150 kg 27 kg = 27000 g

15 dkg = 0,15 kg 9,2 kg = 920 dkg 520 g = 52 dkg 745 g = 0,745 kg 0,263 kg = 26,3 dkg 74 g = 0,074 kg 25 dkg = 0,25 kg 3 kg 26 g = 3,026 kg 5 kg 20 dkg = 5,20 kg 63 kg = 63 000 g 15 q = 1,5 t 8 561 kg = 85,61 q 256 q = 25,6 t 10 524 kg =10,524 t 0,721 t = 7,21 q 0,034 2 t = 34,2 kg 1,514 q =151,4 kg 7 540 dkg= 75,4 kg 720 kg = 0,72 t 17 t 45 kg = 17,045 t