Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1
Název vzdělávacího materiáluNásobení, dělení 10, 100 do 1000 Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_398_3TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorJana Siederová, Mgr. Ročník3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaNásobení, dělení 10, 100 do 1000 Očekávaný výstupŽák násobí 10, 100, dělí 10, 100 do 1000 Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s násobení, dělení 10, 100 do 1000 Datum vytvořeníDuben 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaHledá násobky 10, 100, řeší, seřazuje, tvoří, vyhledává Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2
Násobky 10, vyjmenuj 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 Vypočítej
= 40 1 nula = nuly 100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900,
5
Hledej výsledky a přiřazuj
Počítej
Počítej a pozoruj ! 10 : 10 = : 10 = : 100 = 1 20 : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : 100 9
Vypočítej 150 : : : : : : : : : : : 10 10
Přiřaď výsledky : : : : : : : : : : : 10
1. Násobení Násobení Vypočítej 4. Dělení Dělení