Cvičení #3 Y39TUR Zima 2011/2012 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
“W questions” with a preposition
Advertisements

Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Cvičení #1 *39TUR Léto 2012/2013 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Cvičení #1 *39TUR Zima 2013/2014 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Cvičení #3 *39TUR 2013/2014 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Registry obyčejný posuvný kruhový
Paměťové registry.
Travelling Maturita oral exam rehearsal
Practice Vocabulary and your MEMORY and your MEMORY.
1 © 2004, Cisco Systems, Inc. All rights reserved. CCNA 2 v3.1 Module 2 Introduction to Routers.
trojúhelník n-úhelník použití zdroje
QUESTION TAGS (dovětky).
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Cvičení #8 Testování uživatelského rozhraní. TUR 2011 – INTRODUCTION – [2] Dnešní program Úvod (10’) – –Představit úlohu Testování synchronizačního software.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Final Oral Exam ZKOUŠKA By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Cvičení #3 Y39TUR Jaro 2011 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
How To Upload and Download Flies using Filezilla ?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Pavlína Berčíková NÁZEV:Travelling TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
 ANOTACE:  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Jídlo(Food, Meals) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: ústní zkouška Datum vytvoření
Autor: Mgr. Renata Nevrklová Datum: Ročník: 8. ročník ZŠ Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Anotace:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_34  Téma: pomocná slovesa 
Department of Economics and Management in Civil Engineering, CTU in Prague, Václav BERAN, Petr DLASK, Dana ČÁPOVÁ, Jaroslava.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
Ústní a písemné prezentace
Angličtina: Martin Luther King
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
affirmative negative question
Budoucí čas s WILL What will our future look like in five years.
Angličtina: Charles I Tematická oblast
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název vzdělávacího materiálu
I haven´t seen your ID card.
TaHoma 2.0 – Connected Living
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
WH-QUESTIONS.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Transkript prezentace:

Cvičení #3 Y39TUR Zima 2011/2012 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka

TUR 2011 – CVIČENÍ – [2] Cvičení kognitivního průchodu Krátký příklad na rozehřátí … 5’ Volba zařízení a případů užití (use cases) … 15’ Samostatná práce na kognitivním průchodu … 20’ Diskuse nad výsledky … 45’

TUR 2011 – CVIČENÍ – [3] Cognitive Walkthrough – Procedure Task-definition question: – –Q0 = “What does the user want to achieve?” – –At the beginning of the test Questions for each step: – –Q1 = “Will the currect action(s) be evident to the users?” – –Q2 = “Will the users connect the label of an action with their goals?” – –Q3 = “Will the user receive a sensible feedback?”

Q1Q2Q3 Krok 1 Krok 2 Krok 3 … A/N Q0: Případ užití: Zařízení, přístroj:

TUR 2011 – CVIČENÍ – [9] Co teď: Vezměte svůj telefon Vyberte si vhodný případ užití Proveďte kognitivní průchod – –Tj. určete kroky průchodu, odpovídejte na otázky, pište si závěry, … Vyměňte si telefon s kolegou ve dvojici Proveďte test stejného případu užití – –Tj. opět určete kroky průchodu, odpovídejte, atd.