Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Advertisements

Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Cestování po Česku – Královéhradecký kraj (orientace na mapě) VY_32_INOVACE_18 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka,
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Horoskopické celky ČR II. VY_32_INOVACE_12 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a příroda Zeměpis Politický zeměpis Evropská města – vyhledávání na mapách 2 VY_32_INOVACE_04 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a zdraví Výchova ke zdraví AIDS VY_32_INOVACE_01 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Sports VY_22_INOVACE_02 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Správné vyplnění volného času VY_32_INOVACE_11 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Zdravý způsob výživy VY_32_INOVACE_14 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Čím ve škole můžeš poranit sebe i druhého VY_32_INOVACE_18 Sada 8
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Pražské památky I VY_32_INOVACE_08 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Hádanky z ochrany přírody II VY_32_INOVACE_14 Sada 6
Hádanky z ochrany přírody IV VY_32_INOVACE_16 Sada 6
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Vyjmenovaná slova po S VY_32_INOVACE_11 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Klávesnice – psaní číslic a matematických.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Klid a pohyb VY_52_INOVACE_01 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Hraní s písmeny a se slovy VY_32_INOVACE_03 Sada 3 Základní.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s kocourkem VY_42_INOVACE_30 Sada 2 Základní škola.
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Jak se vybavit na výlet VY_32_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Křížovka z východní Evropy a Asie VY_32_INOVACE_11 Sada 5
Člověk v živočišném systému VY_52_INOVACE_01 Sada 1
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Prevence úrazu ve škole VY_32_INOVACE_17 Sada 8
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Azimutové soutěže ve třídě VY_32_INOVACE_05 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví První pomoc ve škole VY_32_INOVACE_19 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Datová schránka – vyhledání ID schránky VY_32_INOVACE_08 Sada.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody VI VY_32_INOVACE_18 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Afriky VY_32_INOVACE_15 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Oběhová soustava – doplňovačka 2. VY_52_INOVACE_24 Sada 1
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet MS Explorer – spuštění programu VY_32_INOVACE_01 Sada 12 Základní.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Města ČR VY_32_INOVACE_09 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Práce s buzolou v terénu VY_32_INOVACE_03 Sada 6
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Vláknina VY_32_INOVACE_13 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Nápověda a podpora VY_32_INOVACE_19.
Člověk a jeho svět Evropa a svět Evropa a svět XVII VY_32_INOVACE_17 Sada 14 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Ochrana přírody VY_32_INOVACE_12 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Určování zeměpisné polohy – zeměpisná délka VY_32_INOVACE_19 Sada 4
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Zeměpisná poloha 2 VY_32_INOVACE_01 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Pohyby Země VY_32_INOVACE_02 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a příroda Přírodopis Biologie člověka Oběhová soustava – prověrka 3. VY_52_INOVACE_28 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Určování zeměpisné polohy 1 VY_32_INOVACE_20 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Opěrná soustava – procvičování VY_52_INOVACE_08 Sada 1
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Powerpoint 2010 Powerpoint - export prezentace do videoformátu VY_32_INOVACE_20.
Nejvyšší vrcholy pohoří ČR VY_32_INOVACE_08 Sada 7
Matematika a její aplikace Geometrie na 1. stupni ZŠ Poznáváme přímku VY_42_INOVACE_34 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Svalová soustava – prověrka VY_52_INOVACE_21 Sada 1
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Sestavování jídelníčku VY_32_INOVACE_09 Sada 8
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Stravovací pojmy VY_32_INOVACE_12 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Planeta Země VY_32_INOVACE_01 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Povrch a jeho členění VY_32_INOVACE_04 Sada 7 Základní škola T. G.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Česká republika na mapě Evropy VY_32_INOVACE_13 Sada 7 Základní škola.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Skladování potravin VY_32_INOVACE_10 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_19 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Nejvyšší vrcholy světa VY_32_INOVACE_07 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Hlavní města Austrálie VY_32_INOVACE_17 Sada 7
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Zdravá svačina VY_32_INOVACE_20 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Severní Ameriky VY_32_INOVACE_19 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Transkript prezentace:

Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Hygiena člověka VY_32_INOVACE_04 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík Jan, 08 - 2011 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Anotace: Předmět: Výchova ke zdraví Ročník: 6. třída Využití materiálu: správné hygienické návyky Forma výuky: prezentace v programu powerpoint, společný rozhovor, podrobnější metodika viz. poznámky u jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor

Hygiena K očistě celého těla používáme teplou vodu, jemné mýdlo nebo sprchové gely. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Odpověď: Ano.

Hygiena 2. Při mytí postupujeme od dolní části těla k horním končetinám a hlavě. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Odpověď: Ne.

Hygiena 3. Nohy stačí omývat občas ráno nebo večer. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Odpověď: Ne.

Hygiena 4. Nejvhodnějším způsobem denní očisty je sprchování. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Odpověď: Ano.

Hygiena 5. Z důvodu úspory je vhodné, aby se v téže vodě vykoupalo více osob. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Odpověď: Ne.

Hygiena 6. Utíráme se vždy vlastním ručníkem. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Odpověď: Ano.

Hygiena 7. Spodní prádlo stačí měnit dvakrát týdně. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Odpověď: Ne.

Citace: MARÁDOVÁ, Eva. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha : Fortuna, 2004. 64 s. ISBN 80-7168-914-9. http://office.microsoft.com Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692