OPAKOVÁNÍ TŘÍDA RYB A OBOJŽIVELNÍCI Přehled některých ryb a obojživelníků Skokan hnědý na snůšce (provázky jsou snůšky ropuchy ob. Snůška ropuchy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
U rybníka … U rybníků žije velké množství zajímavých zvířat a roste mnoho zajímavých rostlin.
Advertisements

Základní škola Kladruby
RYBY.
Třída RYBY Obratlovci žijící ve sladké i slané vodě Obratlovci žijící ve sladké i slané vodě. Mají kostěnou kostru a dýchají pomocí žaber. Tělo.
Digitalizace výuky Příjemce
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Živočichové našich rybníků – ryby, obojživelníci a plazi
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
OBOJŽIVELNÍCI PŘÍRODOPIS 7. ROČNÍK.
Obojživelníci POZNÁVAČKA.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Obojživelníci.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
OBOJŽIVELNÍCI obývají „oba živly“ VODU SOUŠ.
Základní škola Kladruby
Třída: Obojživelníci znaky:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
OBOJŽIVELNÍCI
Digitalizace výuky Příjemce
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
Ing. Radovan Smolinský, Ph.D. et Ph.D.
Obojživelníci Ocasatí Bezocasí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s vnější stavbou těla ryb a mírně.
PŘÍRODOPIS 6. ROČNÍK RYBY
stavba těla, rozmnožování
Základní škola Kladruby
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými obratlovci rozmnožování a vývin probíhá ve vodě, larvy= PULCI=dýchají ,mají.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem

Třída Ryby Nejpočetnější skupina obratlovců, výskyt od prvohor
VODNÍ EKOSYSTÉMY V ČR přirozené: umělé: se stojatou vodou:
Nejznámější sladkovodní ryby
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, zástupci a typickými.
NAŠI OBOJŽIVELNÍCI Obr.1.
EKOSYSTÉM RYBNÍK, POTOK, ŘEKA - poznávačka
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obratlovci obojživelníci.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_22_PRVOUKA.
RYBY Přírodopis 7. třída.
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
OPAKOVÁNÍ – ZOOLOGIE 7.
Kmen: Strunatci Podkmen Obratlovci Třída Obojživelníci
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Rozmnožování obojživelníků
OBRATLOVCI Třída: OBOJŽIVELNÍCI.
Třída: RYBY.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
RYBY A OBOJŽIVELNÍCI (opakování)
Poznávání obojživelníků
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Obr.č.1.
VY_32_INOVACE_60_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
RYBY sladkovodní a mořské.
Ryby. AUTOR: Eliška Jurčicová
Zpracoval: Marcela Kováříková
OBOJŽIVELNÍCI 7. třída.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_118_Ryby
Mihule potoční.
Poznávačka živočichové a rostliny vod
Transkript prezentace:

OPAKOVÁNÍ TŘÍDA RYB A OBOJŽIVELNÍCI

Přehled některých ryb a obojživelníků Skokan hnědý na snůšce (provázky jsou snůšky ropuchy ob. Snůška ropuchy obecné Pstruh obecný Snůška skokana hnědého Štika obecná Čolek horský - samec Ropuchy obecné a skokan hnědý Rosnička zelená Úhoř říční Čolek obecný - samec Karas obecný Kuňka žlutobřichá Kapr obecný Sumec velký Ropucha obecná – samec nahoře, samice pod ním

Opakování: 2. Naše stromová žába. 1. Žába se zkrácenými zanártními kůstkami. Ropucha 2. Naše stromová žába. Rosnička 3. Ryba podobná kaprovi (nemá vousy). Karas obecný 4. Naše dravá ryba. Okoun, štika…. 5. Ryba schopna napadnout člověka. Sumec velký 6. Čím se živí většina obojživelníků? Hmyzem 7. Žába s jedovými žlázami. Ropucha

Vysvětli pojmy: 1. Pulec 2. Mlíčák 3. Vnější oplození 4. Jikernačka Larva obojživelníků 2. Mlíčák Samec kapra Ke splynutí pohlavních buněk dochází ve vnějším prostředí - ve vodě 3. Vnější oplození 4. Jikernačka Samice kapra Postranní čára, orgán udržující rybu v rovnováze 5. Proudový orgán