KONECSTART. A. 150, 122, 158, 155B. 150, 911, 158, 155 C. 150, 112, 158, 155D. 150, 222, 158, 155.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vítáme Vás v kurzu celoživotního vzdělávání
Advertisements

KONECSTART. A. 150, 122, 158, 155B. 150, 911, 158, 155 C. 150, 112, 158, 155D. 150, 222, 158, 155.
Ochrana člověka za mimořádných situací
BEZPEČNOSTNÍ PŘEDPISY PŘI PRÁCI NA ELEKTRICKÝCH ZAŘÍZENÍCH .
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
pplk. Ing. Rudolf Konečný HZS Moravskoslezského kraje
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
ÚVOD DO PRVNÍ POMOCI Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Statistické šetření.
jmenuji se dráček HASÍK
Ochrana jednotlivce při úniku nebezpečné látky
Český jazyk (sloh) – 8. ročník
HAVARIJNÍ PŘIPRAVENOST JE České Budějovice,
KONECSTART. A. 150, 122, 158, 155B. 150, 911, 158, 155 C. 150, 112, 158, 155D. 150, 222, 158, 155.
Jednotný postup při poskytování první pomoci
VY_52_INOVACE_PRV.3.36_Chráníme si zdraví_pracovní list
Důležitá telefonní čísla
TEST Kam po ZŠ?.
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice
19.1 Ochrana člověka za mimořádných událostí
TRANSPORT RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUMJI_TELOCVIK_02 Název materiálu:Varovné signály Tematická oblast:Tělesná výchova – 1. ročník Anotace:V posledním desetiletí.
Honza a Světlana Ahoj děti, jmenuji se dráček HASÍK.
PLANETY interaktivní test Zbyněk Poulíček, 7.A/8.
Algoritmus použití AED
První pomoc při úrazu elektřinou
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
CHOVÁNÍ V MIMOŘÁDNÝCH SITUACÍCH
Ochrana před úrazem elektrickým proudem
PRVNÍ POMOC Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Úvod do první pomoci. Právní odpovědnost 40/2009 Sb. - trestní zákoník § 150 Neposkytnutí pomoci (1)Kdo osobě, která je v nebezpečí smrti nebo jeví známky.
OCHRANA OBYVATEL ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ
Ochrana za vzniku mimořádné události
Země Měsíc Slunce Sluneční soustava
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Riskuj – hra pro chytré hlavičky
jmenuji se dráček HASÍK
Název : Sluneční soustava Oblast : Zeměpis 6. . ročník
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Úvodní seznámení s problematikou BOZP a PO Praha 2014
V životě lidí mohou nastat neočekávané situace
Mimořádné události – co dělat!
1. pomoc.
12.1 Mimořádné události, IZS
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P9_3.2 Tematická oblast: První pomoc, péče o zdraví člověka První pomoc při poruchách dýchání DUM – výkladový Předmět:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUMJI_TELOCVIK_10 Název materiálu:Ochrana obyvatel – Test znalostí Tematická oblast:Tělesná výchova – 1. ročník Anotace:V.
CHOVÁNÍ V MIMOŘÁDNÝCH SITUACÍCH
1. Ó Bože, soudu vyuč krále o spravedlnosti, | i jeho syn ať neustále prospívá moudrostí. | Ať jeho slovem zahanbeni odloží vládci spor, | ať nese pokoj.
Čtení s porozuměním Interaktivní prezentace
Co budeš dělat ? Když uvidíš : autonehodu 155 Modrá značka u silnice oznamuje nemocnice. Potřebuješ pomoc hned? Volej 155.
Ochrana obyvatel za mimořádných událostí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Odborně způsobilá osoba v požární ochraně Tel: Tuto prezentaci bez výkladu autora nelze brát jako odborný závazný.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_bio_evo11 Označení materiálu evo11_tisnove_linky.pptx Název školy Gymnázium Kladno.
Činnost základních složek IZS při řešení následků radiační havárie v zóně havarijního plánování mjr. Mgr. Štěpán Kavan Hasičský záchranný sbor Jihočeského.
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ I MIMOŘÁDNÁ UDÁLOST DRUHY MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ VŠEOBECNÉ ZÁSADY CHOVÁNÍ LINKY TÍSŇOVÉHO VOLÁNÍ.
Hasiči a veřejnost Tisková konference 24. července 2008.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16_02_krizové stavy Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Improvizovaná ochrana dýchacích cest a povrchu těla
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ II
2. Kolo.
Anotace Objasnit žákům, co je mimořádná událost a jak funguje integrovaný záchranný systém. Vysvětlit, co je evakuace, jak se při jejím vyhlášení chovat.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ X
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Nemoc, úraz
Improvizovaná ochrana dýchacích cest a povrchu těla
Transkript prezentace:

KONECSTART

A. 150, 122, 158, 155B. 150, 911, 158, 155 C. 150, 112, 158, 155D. 150, 222, 158, 155

A. Hasiči, záchranka, kynologovéB. Hasiči, policie, armáda C. Záchranka, policie, celní správaD. Hasiči, policie, záchranka

A. Evakuační zavazadloB. Vyučování ve škole C. Opuštění bytuD. Vypnutí elektřiny

A. Každá sobota v měsíciB. První sobota v měsíci C. První středa v měsíciD. Každá středa v měsíci

A. Hasící přístrojB. Hydrant C. Požární hlásičD. Zprávy v televizi

A. Co se stalo, kde se to stalo B. Co se stalo, kde se to stalo a kdo volá C. Co se stalo, kdo a odkud volá D. Co se stalo, kde se to stalo, kdo a odkud volá

A. Požární poplachB. Zkouška sirén C. Všeobecná výstrahaD. Radiační poplach

A. Navlhčeným kapesníkem a lyžařskými brýlemi B. Přiložením ruky a šátkem přes oči C. Brýlemi proti slunci a přiložením ruky D. Brýlemi a šátkem přes oči

A. PaštikaB. Peníze C. Drahý obrazD. Rohlík

A. Stav bdělostiB. Stav pohotovosti C. Stav ohroženíD. Stav připravenosti

Správné odpovědi: 1C, 2D, 3B, 4C, 5C, 6D, 7C, 8A, 9C, 10C