E-commerce v mobilu Trend zítřků nebo realita dneška? Tomáš Braverman

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Sídliště Dukla - Pardubice
• Vliv výběru a kvality tepelné izolace komponentů a potrubí na energetickou náročnost systému předávání tepla Joule 2010 Září Zdeněk HERMAN Předávací.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Tréninkový deník Kondiční trénink Jaroslava Chovancová Učo:191699APAK/PR33.semestr.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Jak ji dostat do postele... (aneb odborné knihy z online zdrojů a e-čtečky) teze vystoupení Albertina icome Praha Konference IKI Praha,
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Elektrický obvod a jeho části
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
PYRAMIDA Práce a energie
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
FRÉZOVÁNÍ DĚLÍCÍM ZPŮSOBEM
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Biofyzika Přednáška 1. úvod, přesnost měření, zpracování dat.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Technické kreslení.
Jazyk vývojových diagramů
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice

Transkript prezentace:

E-commerce v mobilu Trend zítřků nebo realita dneška? Tomáš Braverman Visits – 200t. SK, 600t. CZ GMV- 0,5 mld EUR Katalog 8/3 mio 4 mio recenzí 35000 / 7000 shopů Tomáš Braverman CEO Heureka.cz, Heureka.sk

MOBILE ve světě 1 500 000 000 371 000 x 3 984 000 Facebook?!? Celosvětově: 2013 přes 1,5 mld, 371 000 dětí x 4 mio. Loni – má rodina Na Zemi žije přes 7 miliard lidí. Ti vlastní 8 miliard mobilních telefonů, z toho pět a půl miliardy tzv. chytrých.  Facebook – 86 % 1 500 000 000 371 000 x 3 984 000 Facebook?!?

MOBILE na Heurece Návštěvnost Konverzní poměr Operační systémy Značky mobilů MOBILE na Heurece Heureka - 417 % nárůst, 15% CZ

Appky vs. M.web

MOBILE z výzkumu VÝSKUM NMS A HEUREKA.CZ 22 % vs. 17 % Kategorie Jen výběr Nákup Oblečení a móda 36% 29% Mobilní telefony 34% 22% Počítače 33% 26% Vstupenky Knihy 18% Sportovní vybavení 19% Bílá technika 21% 15% Dětské zboží Parfémy 20% Dům a zahrada 16% TV a video 11% Potraviny 12% 10% Způsob platby Mobil Desktop Dobírka 38% 39% Online kartou 19% 16% Převodem na účet 17% 25% PayPal / PaySec / PayU 9% 4% Suma Nákup 1 – 1000 Kč 39 % 1 001 - 3 000 Kč 20 % 3 001 – 5 000 Kč 16 % 5 001 – 10 000 Kč 12 % 10 001 – 20 000 Kč 7 % Víc jak 20 000 Kč 6 %

PROPOJOVÁNÍONLINE A OFFLINE Dřív – najít offline, koupit online – proč Osobní odběr – fenomén, 6603 pick-up pointů, 17 % shopů, os. Odběr až 80 % u některých eshopů Dnes I naopak (ROPO) – 20 % Prostě slévání Obchody poblíž 1 - Research offline, purchase online 2 - Research online, purchase online 3 - Research mobile, purchase anyhow

linkedin.com/pub/tomáš-braverman/62/b89/997 Zdroje: Heureka http://think.withgoogle.com/ výzkum Heureka a NMS tomas.braverman@heureka.cz linkedin.com/pub/tomáš-braverman/62/b89/997