Reklama Potřebujete nebo chcete vyrobit prezentaci na počítači

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Desetinná čísla (opakování) 5. třída
…za vším hledej tělo ženy
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Sčítání a odčítání úhlů
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Elektronická učebnice - I
Doplň do korálků násobky čísla 2
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Tokio poloha Souřadnice: Nadmořská výška: 0 m n. m. Stát: Japonsko
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Sčítání, odčítání do sta
MS PowerPoint Příloha - šablony.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
VESMÍR SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
Matematika a její aplikace
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Transkript prezentace:

Reklama Potřebujete nebo chcete vyrobit prezentaci na počítači Nemáte čas nebo se nechcete zdržovat V tom případě nám napište na safarik6@seznam.cz Velmi rádi vám vyrobíme prezentaci na dané téma Výroba prezentací je zdarma Hlouposti nebereme!!!!

Jan Šafařík safarik6@seznam.cz (Omlouváme se za hudbu) 96 příkladů Čj, Čjs, M Jan Šafařík safarik6@seznam.cz (Omlouváme se za hudbu) 96 příkladů

Přídavná jména Hloup … muž Lysý Velká Požární Ps … štěkání Lesn … maliny Jedl … papír Doplň i/y Lysý Velká Požární Hravý Vlčí Zimní Válcovitý Okoralý Obecní Viditelný Mladý modře a jarní červeně

Přídavná jména Hloupý muž Lysý Velká Požární Psí štěkání Lesní maliny Jedlý papír Lysý Velká Požární Hravý Vlčí Zimní Válcovitý Okoralý Obecní Viditelný

Násobení desetinnými čísly 5,2 × 10 = 18,3 × 10 = 7,114 × 10 = 2,703 × 10 = 0,924 × 10 = 6,07 × 10 = 55,68 × 10 = 656,4 × 10 = Vypočítej 5,037 × 100 = 5,006 × 100 = 8,441 × 100 = 0,587 × 100 = 4,6 × 100 = 3,3 × 100 = 36,3 × 100 = 4,211 × 100 =

Násobení desetinnými čísly 5,2 × 10 =52 18,3 × 10 =183 7,114 × 10 =71,14 2,703 × 10 =27,03 0,924 × 10 =9,24 6,07 × 10 =60,7 55,68 × 10 =556,8 656,4 × 10 =6560,4 5,037 × 100 =503,7 5,006 × 100 =500,6 8,441 × 100 =844,1 0,587 × 100 =58,7 4,6 × 100 =460 3,3 × 100 =330 36,3 × 100 =3630 4,211 × 100 =421,1

Dělení desetinným číslem 74 : 10 = 18 : 10 = 35,6 : 10 = 53,0 : 10 = 9,9 : 10 = 45,72 : 10 = 70,8 : 10 = 700,3 : 10 = Vypočítej 12,1 : 100 = 12,9 : 100 = 56,6 : 100 = 6,8 : 100 = 64,0 : 100 = 24,9 : 100 = 412,1 : 100 = 188,8 : 100 =

Dělení desetinným číslem 74 : 10 =7,4 18 : 10 =1,8 35,6 : 10 =3,56 53,0 : 10 =5,30 9,9 : 10 =0,99 45,72 : 10 =4,572 70,8 : 10 =7,08 700,3 : 10 =70,03 12,1 : 100 =0,121 12,9 : 100 =0,129 56,6 : 100 =0,566 6,8 : 100 =0,068 64,0 : 100 =0,640 24,9 : 100 =0,249 412,1 : 100 =4,121 188,8 : 100 =1,888

Odčítání desetinnými čísly 23,7 – 18,5 = 45,4 – 16,2 = 354,9 – 243,8 = 17,3 – 6,8 = 53,2 – 13,5 = 128,8 – 60,9 = 1,268 – 1,238 = 336,2 – 135,3 = 772,21 – 340,22 = 9,54 – 1,62 = 12,63 – 5,13 = 164,4 – 58,5 = 72,095 – 12,096 = 20,405 – 5,206 = 93,225 – 33,275 = 7,82 – 3,11 =

Odčítání desetinnými čísly 23,7 – 18,5 =5,2 45,4 – 16,2 =29,2 354,9 – 24,8 =330,1 17,3 – 6,8 =10,5 53,2 – 13,5 =39,7 128,8 – 60,9 =67,9 1,268 – 1,238 =0,03 336,2 – 13,3 =322,9 42,3 -28,7 =13,6 9,54 –1,62 =7,92 12,63 –5,13 =7,50 164,4 –58,5 =106,9 128,8 -60,9 =67,9 325,4 -145,2 =180,2 56,7 -26,9 =29,8 7,82 –3,11 =4,71

Zaokrouhlování desetinných čísel desetiny 3,63 = 12,79= 5,806= 22,08= 87,60= 128,43= 1,898= 336,796= setiny 0,947= 28,708= 334,637= 16,111= 6,042= 0,033= 907,064= 2,368=

Zaokrouhlování desetinných čísel desetiny 3,63 =3,60 12,793=12,800 5,806=5,800 22,08=22,1 87,60=87,60 128,43=128,40 1,898=1,900 336,796= 336,800 setiny 0,947=0,500 28,708=28,710 334,637=334,640 16,111=16,110 6,042=6,040 0,033=0,030 907,064=907,060 2,368=2,370

Sčítání desetinnými čísly 1,3 +12,5 = 2,9 +16,5 = 40,8 +8,8 = 6,66 +1,33 = 8,82 +1,08 = 0,54 +0,08 = 3,45 +1,25 = 70,3 +3,9 = 7,6 +11,9 = 2,31 +3,06 = 9,06 +0,24 = 1,28 +2,31 = 60,1 +18,7 = 53,7 +16,3 = 8,9 +2,2 = 16,4 +4,2 =

Sčítání desetinnými čísly 1,3 +12,5 =13,8 2,9 +16,5 =19,4 40,8 +8,8 =49,6 6,66 +1,33 =7,99 8,82 +1,08 =9,90 0,54 +0,08 =0,62 3,45 +1,25 =4,70 70,3 +3,9 =74,2 7,6 +11,9 =19,5 2,31 +3,06 =5,37 9,06 +0,24 =9,30 1,28 +2,31 =3,59 60,1 +18,7 =78,8 53,7 +16,3 =70 8,9 +2,2 =11,1 16,4 +4,2 =20,6

Opakování Čjs Planety: Fáze měsíce: Pohyby země: Pohyby měsíce:

Opakování Čjs Planety: Merkur, Venuše, Země, Mars, Jupiter, Saturn, Uran, Neptun, Pluto Fáze měsíce: Nov, Dorůstá, Úplněk, Couvá Pohyby země: Okolo osy =24h Kolem slunce =356d Pohyby měsíce: Okolo země 1m

Opakování Čjs Souhvězdí: První lidé na měsíci: První lidé ve Vesmíru: Hvězdáři:

Opakování Čjs Souhvězdí: První lidé na měsíci: Neil Armstrong, Edwin Aldrin 1969 První lidé ve Vesmíru: Jurij Gagarin 1961 Hvězdáři:

Jan Šafařík Safarik6@seznam.cz Čj, Čjs, M Jan Šafařík Safarik6@seznam.cz