Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada VY_32_INOVACE_ 15_03_17 Název materiálu Sudokopytníci opakování Jméno vyučujícího Gabriela Milsimerová Třída 8 Předmět přírodopis Datum vytvoření
Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Přírodopis Tematický okruh:Sudokopytníci Ročník:8 Anotace:- prezentace slouží jako opakování k upevnění a procvičení sudokopytníci
Opakování sudokopytníci
Charakterizuj sudokopytníky. -opírají se o dva prsty – třetí a čtvrtý, zakončené rohovitým kopýtkem -býložravci -dvě skupiny- přežvýkavci a nepřežvýkavci
Jak bys charakterizoval nepřežvýkavce? -jednoduchý žaludek -potravu nepřežvykuí
Jak bys charakterizoval přežvýkavce? -složený žaludek ze 4 částí bachor, čepec, kniha, slez -potravu přežvykují -
Jak se jmenuje zvíře, které má mohutné špičáky- kly. Žije v lesích. Svoji potravu si vyhledává čichem a vyrývá svým rypá- kem. Je všežravec. Prase divoké
Toto zvíře se přizpůsobilo životu ve vodě. Má prsty opatřené plovacími blánami, nozdry a uši uzavíratelné. Žije v jezerech a řekách Afriky. Hroch obojživelný
Tento velbloud J Ameriky se přizpůsobil životu v Andách. Nemá hrb. lama
Dvouhrbý velbloud se jmenuje drabař
Jednohrbý velbloud se nazývá… dromedár
Jaký je rozdíl mezi parohem a rohem? roh na rozdíl od parohu je dutý
Autorem materiálu a všech částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Gabriela Milsimerová. Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízeních. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu, lze ho bezplatně používat i šířit při uvedení autorova jména.