To have got - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_376, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Possessive´s Anglický jazyk VY_32_INOVACE_366, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání přivlastňovacího´s. Přiřazují.
Advertisements

SUPERLATIVES Anglický jazyk VY_32_INOVACE_380, 19. sada, AJ2 ANOTACE Prezentace s výkladem a doplňovacím cvičením na stupňování přídavných jmen v anglickém.
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Sloveso BÝT – minulý čas
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VYJÁDŘENÍ BUDOUCNOSTI POMOCÍ WILL Anglický jazyk VY_32_INOVACE_022 – 2
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Sloveso BÝT – přítomný čas
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.18 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 18 Název materiálu:Can Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Prepositions VY_32_INOVACE_032 – 2.sada, AJ ANOTACE
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
There is, there are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_040 – 2.sada, AJ
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického okruhu, tvoří rozhovory podle obrázků. Užívají jednotné.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického okruhu, vyhledávají slova, doplňují názvy k obrázkům, doplňují.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách záporných. Procvičují si slovní zásobu tematického.
Describing people Anglický jazyk VY_32_INOVACE_364, 19. sada, AJ2
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Clothes Anglický jazyk VY_32_INOVACE_363, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického.
Family Anglický jazyk VY_32_INOVACE_365, 19. sada, AJ2 ANOTACE
Sports Anglický jazyk VY_32_INOVACE_371, 19. sada, AJ2 ANOTACE
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)
VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sei_I_09 TO HAVE – affirmative and negative forms Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání.
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
No, but I´ve visited India and it has been a great experience. Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Have.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
The animals, vazba Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
There is/are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_372, 19. sada, AJ2 ANOTACE
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Possessive adjectives
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Transkript prezentace:

To have got - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_376, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got ve větách záporných. Tvoří věty podle obrázků. Doplňují tvary haven´t got a hasn´t got do vět. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché písemné sdělení, krátký text a odpověď na sdělení, vyplní své základní údaje do formulářů. Pro koho je materiál určen žák, 1. stupeň ZŠ, 4. ročník Autor Mgr. Hana Pavlíková Datum vzniku Vzdělávací oblast Cizí jazyk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Hello. I´m Jane. Hello. I´m Peter. Hi. I´m Sally. Hi. I´m Jodie. Hi. I´m Mark. Hi. My name´s Sam. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Jane has got a dog. Peter hasn´t got a dog. He has got a snake. She has got a dog. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Jodie and Peter have got a cat. They have got a cat. Jane and Mark haven´t got a cat. They have got a spider. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

I have got a cat. I haven´t got a cat. I have got a fish. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

I Youhave not Wehaven´ta dog Theygota hamster Hehas nottwo sisters Shehasn´t It. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

hasn´t haven´t They __________ got a car. hasn´t haven´t He __________ got a dog. We __________ got a garden. I __________ got a doll. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

She _______ got an umbrella. She ________ got a doll. She ________ got a ball. She _________ got a blue car. has hasn´t Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

We _________ got two pears. We ___________ got four apples. We __________ got two oranges. We _________ got a banana. haven´t have haven´t Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

ndex.html pictures.net/kid_clipart.html Hutchinson, T. Project. 3. vyd. Oxford : Oxford University Press, ISBN s. 29 Hutchinson, T. Project. 2. vyd. Oxford : Oxford University Press, ISBN s. 33 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková