Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
Advertisements

Druhá mocnina dvojčlenu
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
S LABIKY TE, TĚ ve slovech a ve větách Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Žáci procvičují slabiky di a dy ve slovech a ve větách… Autor
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
ICT 2_2/20 Anotace Písemná práce – Párové souhlásky –b- nebo –p- Autor
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
Rovnice se závorkami.
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT 2 – 3 – 26 HV Karel Hašler Anotace: Materiál seznamuje žáky s hudebními díly a životem autora. V prezentaci se nachází pracovní list a odkaz na poslechovou.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Rovnice se zlomky.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Číslovky základní, AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení a výslovnost číslovek.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
ICT 2_2/15 Anotace Žáci procvičují párové souhlásky –v- a –f- Autor
ICT M 5.R. Jednotky času
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Umocňování mocnin.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_ Český jazyk
Transkript prezentace:

Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA, ŘET – ZEK, D – VADLO, N – KDO, NOT – , ŘÍD -, ŘED – TEL, T – DEN, VAD - , MOT – LEK, T – K, HODIN - , DVĚ VAN - , D – VAT SE, NÁD - VKA řešení

HORY, NADÍLKA, SCHODY, TÍLKO, MOTYKA, ŘETÍZEK, DIVADLO, NIKDO, NOTY, ŘÍDÍ, ŘEDITEL, TÝDEN, VADÍ, MOTÝLEK, TIK, HODINY,DVĚ VANY, DÍVAT SE, NÁDIVKA , zpět na zadání

Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec ICT 2_2/7 Anotace   Procvičení i, y ve slabikách di, ti, ni a dy, ty, n Autor Mgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci procvičují i a y ve slovech se slabikami di, ti, ni nebo dy, ty, ny Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Klíčová slova Druh učebního materiálu Pracovní list nebo test Druh interaktivity Procvičování nebo test Cílová skupina Žáci 3. – 5. ročníku ZŠ praktické Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 8 – 12 let Celková velikost 128 kB

Použité zdroje:Text: Eva Dvořáková 16. 3. 2012