Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
- podstata, veličiny, jednotky
Advertisements

Vizualizace Perspektivní pohledy, materiály, světla, Render.
Počítačová grafika III - Cvičení Integrováví na jednotkové kouli
Počítačová grafika III – Monte Carlo integrování II Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Důležitost, BPT Jaroslav Křivánek, MFF UK
=NAUKA O SVĚTLE A JEHO VLASTNOSTECH
Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Zobrazovací rovnice a její řešení
Počítačová grafika III – Zobrazovací rovnice a její řešení Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Monte Carlo integrování
Počítačová grafika III – Path tracing II Jaroslav Křivánek, MFF UK
Světlo - - podstata, lom, odraz
Počítačová grafika III – Monte Carlo integrování Jaroslav Křivánek, MFF UK
Světlo se po dopadu na jiné optické prostředí
Počítačová grafika III – Sekvence s nízkou diskrepancí a metody quasi-Monte Carlo Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III Úvod Jaroslav Křivánek, MFF UK
Odraz světla na rovinném zrcadle
Odraz světla. Zákon odrazu světla
ODRAZ SVĚTLA (zákon odrazu světla, periskop)
Počítačová grafika III Světlo, Radiometrie – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Cvičení 3 Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Světlo, Radiometrie
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA (PG)
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_607_F7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Fyzika Ročník: 7.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Odraz světla Předmět: Fyzika.
Počítačová grafika III – Multiple Importance Sampling Jaroslav Křivánek, MFF UK
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ EU peníze školám MODERNÍ ŠKOLA – ZKVALITNĚNÍ VÝUKY Registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Č.j.: 14863/ Tento.
Počítačová grafika III – Monte Carlo integrování II Jaroslav Křivánek, MFF UK
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Optika je věda, která zkoumá zákonitosti světelných
38. Optika – úvod a geometrická optika I
Počítačová grafika III – Monte Carlo rendering 2 Jaroslav Křivánek, MFF UK
Výpočetní geometrie v problematice detekce kolizí Ivan Soukup MFF UK
Odraz světla.
Počítačová grafika III – Path tracing Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Důležitost, BPT Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Cvičení 4 Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Zobrazovací rovnice a její řešení Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III – Radiometrie
Digitální učební materiál
Závislost odrazivosti na indexu lomu MateriálIndex lomu Odrazivost (%) Minerální čočky 1,525 1,604 1,893 4,32 5,38 9,53 Plastové čočky 1,502 1,597 1,665.
Počítačová grafika III Organizace Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III ZS 2014 Organizace Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III Organizace Jaroslav Křivánek, MFF UK
Počítačová grafika III Úvod Jaroslav Křivánek, MFF UK
POČÍTAČOVÉ HRY CVIČENÍ 9. Shadery Z „Shading“ = „stínování“ Logika vykreslování Vertex data >> obraz Implementováno na GPU PHA cvičení 9 2.
Počítačová grafika III – Světlo, Radiometrie
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Renderování vlasů. Kajiya – Kay model Rok 1989, článěk [1] Renderování srsti a krátkých vlasů 3D texely s parametry Texel je bod textury. V [1] se pojmem.
Počítačová grafika III – Path tracing Jaroslav Křivánek, MFF UK
LOM A ODRAZ VLNĚNÍ.
Windows Presentation Foundation 3D grafika. 3D grafika Přináší 3D širší audienci vývojářů Integrace – můžeme použít 3D kdekoli ve UI Lze použít štětce.
9. OTVOROVÉ VÝPLNĚ I. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Odraz světla Autor: Mgr. Alena Víchová Škola: Střední umělecká škola v Ostravě Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo dum: VY_32_INOVACE_FYZ_1_2.
Úplný odraz světla Autor: Mgr. Alena Víchová Škola: Střední umělecká škola v Ostravě Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo dum: VY_32_INOVACE_FYZ_1_6.
REPREZENTACE 3D SCÉNY JANA ŠTANCLOVÁ Obrázky (popř. slajdy) převzaty od RNDr. Josef Pelikán, CSc., KSVI MFF UK.
Fyzika - optika Zákon odrazu u zrcadel a zákon lomu u čoček.
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Světlo, optické zobrazení - opakování
OB21-OP-EL-ELN-NEL-M-4-004
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Programová obsluha optického čidla 1
Optické jevy v atmosféře II
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Počítačová grafika III Monte Carlo estimátory – Cvičení
Počítačová grafika III Monte Carlo estimátory – Cvičení
Třída 3.B 3. hodina.
Transkript prezentace:

Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK

Odrazivost Lambertovského povrchu Odvoďte PG III (NPGR010) - J. Křivánek

Otázka Předpokládejme scénu sestávající z jediného konvexního objektu s Lambertovskou (ideálně difúzní) BRDF s konstantním albedem (tj. bez textury), osvětlenou mapou prostředí. Čím je parametrizována odchozí radiance. Tj. na jaké z následujících veličin hodnota odchozí radiance závisí, a na jaké ne: x, n x,  o ? PG III (NPGR010) - J. Křivánek

Zákon odrazu Odvoďte směr odraženého paprsku PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012

Fyzikálně korektní Phongův model Odvoďte odrazivost Phongovy BRDF při pohledu podél normály: PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012