Vladimír Vencálek CEO Martin Švec CRM Projekt Manažer

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Advanced Technologies 05 Využití MOM 2005 pro správu Exchange 2003 Petr Šetka, MCSE, MCT, MVP konzultant & lektor.
Advertisements

Andrea Vlčková Jak prodávat produkty Microsoft v akademickém sektoru a v sektoru veřejné správy Andrea Vlčková
AJAX fenomén současného internetu Dalibor Kačmář Academic Developer Evangelist Microsoft ČR host Vítek Karas Senior Software Development Engineer Microsoft.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k používání skupin odpovědí.
Virtuální akademie Řešení privátního cloudu.
Vývoj SME segmentu a jeho exportní parametry Ivan Čopák Ř editel pro firemní sektory a nové obchodní příležitosti GE Money Bank.
Virtuální akademie Virtualizace a vysoká dostupnost.
The Fun Theory Tomas Kutej, Account Manager.
SharePoint technologie WSS 3.0 a MOSS 2007 Tomáš Kutěj TSP – Office platform Microsoft.
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
MICROSOFT BUSINESS INTELLIGENCE Pavel Cach Solution Specialist: BI, Aplikace
Úvod do Azure AppFabric Michael Juřek Software Architect Microsoft s.r.o.
ISV Community Days. Čtvrtletně Technologická část zaměřená na jednu technologii.NET Connected Apps, Windows Server 2003 Enhanced, SQL VS 2005,
Operační systémy a aplikační servery Tomáš ZACHAT SPŠ Praha 10, STIC.
Michal Neuwirth Partner Technical Readiness Microsoft s.r.o.
Nabídka Microsoft Enterprise Services pro partnery
Priority IT v bankách a pojišťovnách pro rok 2012: Strategie Microsoftu pro finanční instituce Roman Cabálek, generální ředitel Microsoft ČR
SAP Best Practices Odvětvové a meziodvětvové know-how v jednom paketu Dostupnost pro zákazníky SAP a partnery SAP.
Microsoft Confidential Michael Juřek Software Architect Microsoft.
Microsoft Partner Program
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
Úloha informačních technologií ve státní správě Robert Hernady Senior Systems Engineer Microsoft.
1 Přehled novinek v serveru Exchange 2007 Marian Henč Technology Specialist – AD & Messaging
Luděk Kremser Server Product Manager Microsoft ČR
© 2009 IBM Corporation Lotus SW Přehled produktů Petr Kunc,
Partner SBSC evening university , Čestlice.
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
This presentation, including any supporting materials, is owned by Gartner, Inc. and/or its affiliates and is for the sole use of the intended Gartner.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Jak využít Office 365? Několik scénářů. | Copyright© 2010 Microsoft Corporation.
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Jiří Burian DPE PM Nový typ aplikací a požadvků Visual Studio 2008 Silverlight Expression Web 2.0 Připravujeme lokalizaci komunitních.
Přehled hlavních novinek a výhod. Přínosy pro IT správu Přínosy pro IT správu a nasazení Vysoká dostupnost ve standardu Replikace databází napříč více.
Advanced Technologies 05 Rozšířené monitorování infrastruktury pomocí MOM 2005 Ondřej Výšek Systémový Specialista Infinity a.s., member of Synergon Group.
Andrea Vlčková Licensing Marketing Manager
Exchange Server 2003 představení Tomáš Kutěj Systems Engineer Microsoft, s.r.o.
Partnerská strategie Martin FANTA Manažer Partnerské Skupiny Microsoft Česká Republika.
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Petr Štos Partner Technology Specialist Microsoft Corporation.
Partnerská konference Solution Partners Clarion Congress Hotel Prague 1. října 2009.
Internet Explorer 8 Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft s.r.o.
Michaela Hernady, Microsoft s.r.o Partner Development Manager
Information Worker v období 2006/2007 People – ready business Drahoslav Dvořák Solution Specialist Microsoft.
Windows 7 & Internet Explorer 8 vývoj aplikací a kompatibilita Štěpán Bechynský, Ondřej Štrba Developer Evangelists
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Jakub Kvaček Segment Manager – Breadth Microsoft Česká republika
Aktuální bezpečnostní výzvy … a jak na ně ….. v praxi Dalibor Lukeš Platform and Security Manager Microsoft Czech and Slovak Michal Pechan Production Stream.
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou René Klčo Microsoft System Center Data Protection Manager 2007.
Platforma Windows Server Partnerská konference – Solution track Petr Váša Product manager – divize Server&Tools 1. října 2009.
Představení Office 365.
Pokročilá ochrana informací Ladislav Šolc, Tomáš Kutěj Systems Engineers Microsoft, s.r.o.
Podpora pro partnery zdroje pro obchodníky, studie návratnosti, případové studie atd. René Klčo Partner Account Manager.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
Office 365 Úvodní seznámení
Jan Dryml Systems Engineer Microsoft. Databáze SCCM 2007 Operační data Konfigurační data SCCM server Může poskytovat všechny nebo jen některé Uživatelská.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Chytrá volba pro podnikání René Keyzlar Operator Channel Lead 1/3/2012.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Július Hájek On-line Marketing Manager Microsoft
Office 365 Education Scénáře pro univerzity
Co s daty? Azure ML Jan
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Legislativní tok Ministerstvo spravodlivosti SR
10 novinek z dílny Microsoftu pro školní rok 2017/2018
Inovativní řešení Microsoft pro školství
Dynamic Identity Framework Assessment
ITSM Round Table Software Update Management
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Windows Server 2003 Service Pack 1 z pohledu bezpečnosti
Transkript prezentace:

Vladimír Vencálek CEO Martin Švec CRM Projekt Manažer Odemkněte sílu produktivity s Microsoft Dynamics CRM 2011 a Microsoft Office 365 Červen 2012 Vladimír Vencálek CEO Martin Švec CRM Projekt Manažer

What We’re Hearing From customers Obvyklé výzvy: Náš team potřebuje lépe spolupracovat a komunikovat. Naši lidi nemají přístup k informacím, které potřebují. Potřebujeme zoptimalizovat naše procesy. … a s tím potřebujeme snížit náklady. Cost of Development (Buy vs. Build) Cost of Maintenance (On-Premises vs. Hosted) Cost of Training Infrastructure consolidation +

Odemkněte Váš potenciál produktivity Zvyšte Vaši produktivitu se známými, inteligentními a propojenými nástroji. Maximalizujte efektivitu skrz teamovou spolupráci a komunikaci. Snižte náklady a zvyšte hbitost s cloudem. +

Zvyšte Vaši produktivitu se známými, inteligentními a propojenými nástroji.

SÍLA PRODUKTIVITY: “Dosahování produktivity dává potřebné změny v pracovních postupech takové, že lidé pracují chytřejí, dosahují více a dodávají větší kvalitu a uvědomují si hodnotu své námahy.” Mark McDonald, GVP, Gartner And this increasingly competitive landscape has led to a renewed focus on productivity. As you can see by the above quote from Gartner, productivity gains are viewed as a key requirement for earnings growth and ultimately success. And that is exactly what the new capabilities in Microsoft Dynamics CRM 2011 are focused on: Improving productivity. With that in mind, we are shifting our messaging from “Power of Choice” to “Power of Productivity”. +

Síla produktivity: Outlook Prohlížeč Mobil Obchod Podpora Rozšířené CRM Maximalizace vztahů Sledujte a řiďte obchodní interakce Zvyšte obchodní produktivitu Maximalizujte pohled a pochopení obchodního procesu. Maximalizace vztahů se zákazníkem Umožňuje využití více kanálů komunikace Dává efektivitu a konzistenci v exekuci Doručuje podporu co Vás odliší od konkurence Zvýšená hodnota vztahů Zvýší to jak si sedne CRM k Vám do organizace Umožní operativní excelenci Zvýší náhled na bussines With Microsoft Dynamics CRM 2011 and Dynamics CRM Online you can amplify your productivity through Familiar, Intelligent and Connected tools for Sales, Customer Care and Extended CRM. Allowing you to focus on the customer relationship by providing comprehensive access and shared visibility and insight into all your customer information, each interaction, transactions, preferences and details, allowing you and your organization to focus on responding quickly, accurately and effectively. You will see customer satisfaction improve and Microsoft Dynamics CRM will make it easy for you to do it. The Result is Marketing Effectiveness giving you the power to manage the entire campaign lifecycle and measure performance of marketing so you can concentrate on your best channels. Targeting the right campaigns to the right audiences. Giving you unified tools to coordinate your efforts across channels. Tools to automate lead qualification, approvals, and campaign management help marketing personnel be more effective. And providing key insight and tracking so you can figuring out where you’re doing well and where you need to improve. Orchestrate campaigns across multiple channels, automate key processes, track marketing impact and discover insights to maximize the value of your marketing investment. +

Komunikace a spolupráce posiluje produktivitu Odlišná komunikace Sdílení informací Telefon už není primární komunikační nástroj. Obchod musí být komunikován různými formami od emailů přes video hovory až po sociální média. Pro to, aby byla komunikace účinná se musí sdílené informace přesné, aktuální a lidi je musí být schopni nalézt. The old saying is that Information = Power. But with the amount of information out there and in your business you must be able to efficiently access that information, share it across your organization and be able to affectively communicate it out to your customers through a diversified set of communication mediums. Having integrated communication and collaboration tools is critical for you to succeed. You need integrated and easy to use communication and collaboration tools to be able to efficiently share information across your org, have quick and easy access to find the correct information, and be able to affectively communicate it back to your customer via the method that they are most confortable with. Integrated communication and collaboration tools are critical to success +

Microsoft Office 365 + BEST PRODUCTIVITY EXPERIENCE ACCESS ANYWHERE* Work together, smarter ACCESS ANYWHERE* Solve problems from more places WORKS WITH WHAT YOU KNOW Familiar tools ROBUST SECURITY AND RELIABILITY 99.9% uptime. Guaranteed. IT CONTROL AND EFFICIENCY Keeps you in control Zahrnuje: + * Access from mobile devices depends on carrier network quality and availability ** “Connect Securely” is not a guarantee of 100% connection security.”

Plně Integrovaná zkušenost SMSG Readiness 4/5/2017 Plně Integrovaná zkušenost Integrovaný Outlook email Live Meeting a sjednocená komunikace Přehledné & Účinné CRM Online has many business scenarios with Office 365 to improve user productivity. In addition to the Outlook and Office (Word, Excel) value, there are many “better together” scenarios with Office 365. Exchange Online = Ability to send and receive e-mail from CRM Online SharePoint Online = SharePoint document libraries for CRM records (i.e., content library for CRM opportunities) Lync Online = Presence for CRM users (i.e., support cases) Lync Online = Ability to track Live Meeting events in CRM (i.e., Track in CRM) Spolupracující & Integrované Bohatý document management IM dostupnost v reálném čase +

CRM Online + Exchange Online CRM Online Outlook Klient Add-in Používá Microsoft Outlook k posílání a přijetí emailů Trakuje emails, kontakty, úkoly a schůzky v CRM Online Hromadný importy kontaktů z Outlooku Microsoft Office Outlook seamlessly connects to the Microsoft Exchange Online service providing end users the same experience as if the company had deployed it on-premise. Exchange Connectivity for Email Email in Microsoft Dynamics CRM is facilitated through either the Microsoft CRM Outlook Client or the Email Router.   Outlook Client Microsoft CRM can send email using MS Outlook, Exchange or other smtp or pop3 services.  Using Outlook to send email is very easy and requires checking 2 boxes on the Client PC to configure.  Another benefit of using Outlook to send email is that the email will display in the Outlook Sent Items.  A downside of using Outlook is that emails will not send when the PC is off or Outlook is offline.  If for example a workflow was deployed to automatically send emails and was assigned to the user when the PC was powered down, it would not immediately send. *Requires client side installation Zvyšte productivitu s integrovanou zkušeností uživatele s Outlookem. +

CRM Online + SharePoint Online Statická SharePoint Integrace SharePoint Online portal, jako například sdílená složka dokumentů, kontaktů a kaledáře atd. může být integrovaná do CRM. Static: This is accomplished by performing a simple modification of the CRM sitemap to add a link to the left hand navigation bar titled “SharePoint Documents” that when clicked displays the Shared Documents site for the appropriate Office 365 site. Zvyšte spolupráci s SharePoint Online integrací. +

CRM Online + SharePoint Online Dynamická SharePoint Integrace SharePoint Online portal pro CRM Online záznam (jako Obchodní vztah, příležitost, servisní případ atd.) může být automaticky vytvořená v SharePointu z CRM. Dynamic: This is accomplished by adding jscript to the CRM form to dynamically display the correct SharePoint Online site. This process may require some manual task such as creating the SharePoint Online site. Additionally you could leverage an ISV solution to automate this process. Code on 3rd party server – dynamic site creation and context-based document library This provides CRM users the flexibility to create a collaboration site for the CRM record straight from the CRM UI or quickly access collaboration sites for existing Accounts, Opportunities, etc. within the CRM UI. Vytvořte efektivitu s SharePoint Online integrací. +

CRM Online + Lync Online Dostupnost Umožňuje vidět jestli jsou Vaši kolegové dostupní a je možná i integrace s telefonní ústřednou. One of the many benefits of Lync Online is the ability to see the “presence” of a colleague such as “In a Meeting”, “Busy” or “Available”. Presence is updated automatically based on a user’s calendar items in Microsoft Exchange or set manually by the user. Add screenshots  Presence is natively enabled within Microsoft Dynamics CRM allowing CRM users to see the presence of their colleagues or contacts* directly in the CRM UI. To leverage the benefits of OCS presence within CRM, the CRM user must have Lync installed. * Only external contacts whose organizations have federated with your company or are signed into a WLID based service (such as Hotmail) will display presence in CRM. Maximalizujte využití zdrojů s Lync Online integrací. +

CRM Online + Lync Online Live Meeting Online schůzky sledované v CRM a to včetně IM konverzace Lync Online vám umožní se zaměřit na vaše hlavní priority. +

© 2010 Microsoft Corporation. All rights reserved © 2010 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Microsoft Dynamics, the Microsoft Dynamics logo, and [list other trademarks] are trademarks of the Microsoft group of companies. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.