Ambientní média Českých aerolinií

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Rosničky pod Marjánkou POZOROVÁNÍ A MĚŘENÍ V SOUVISLOSTECH.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
CNC obrábění a tvarové hranění na stroji Homag BAZ 222
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady
Překlad Bath profilu 2.0 Martin Vojnar
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Mobilní display kampaně
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
velikonočních perníčků
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Veřejné výběrové řízení 16. ročníku sbírkového projektu Pomozte dětem.
Trénink atletických skoků
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Přepravní výkony na železniční síti ČR v roce 2010 Ing. Richard Baxa.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
11. prosince 2014 Třídní schůzka 4.C. › Zítra tj se žáci prvního stupně fotí na vánoční sadu fotografií s kalendářem. (250 Kč) › Pondělí
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Nabídka reklamních ploch
Přednost početních operací
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
KONTROLNÍ PRÁCE.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Monitory.
S heslem roku: Dohnat a předehnat Ameriku
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Transkript prezentace:

Ambientní média Českých aerolinií 2012

Profil cestujícího Pohlaví pasažérů ČSA (v %) Ženy 54% Muži 46% Věkové složení pasažérů (v %) 15-24 13% 25-34 33% 35-44 26% 45-54 17% 55+ 11% 2 2

Mapa destinací 3

Přehled destinací 4

Typy letadel 9x Airbus A319 pro krátké a středně dlouhé tratě 4/3/2017 9x Airbus A319 pro krátké a středně dlouhé tratě 2x Airbus A320 pro krátké a středně dlouhé tratě 1x Airbus A321 pro krátké a středně dlouhé tratě 4x Boeing 737- 500 pro krátké a středně dlouhé tratě 7x ATR 42 - 500 pro krátké tratě

Možnosti reklamy V rámci odbavení Na palubě Branding exteriéru letadla Reklama na elektronické vstupence Reklama na palubní vstupence Na palubě Marketingové materiály do kapes letadla Marketingové materiály rozdávané posádkou Palubní video Podhlavníky v Economy Class Podhlavníky v Business Class Sampling na jídelní tácy Ubrousky Osvěžující ubrousky Papírové kelímky Apple iPad Branding exteriéru letadla 6 6

Ambientní média - v rámci odbavení

Reklama na elektronické vstupence Reklama se zobrazuje cestujícímu při závěrečném kroku odbavení přes internet. Cestující si vybere své místo a vytiskne palubní vstupenku. Reklama je umístěna v pravé spodní části palubní vstupenky Průměrná visibilita 20 000 PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace formát: jpg rozměry: 160x230 pixelů rozlišení: 72 dpi (nebo zdroj psd 300 dpi) Termín pro dodání podkladů 3 týdny před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

Reklama na palubní vstupence Cestující dostane vytištěnou palubní vstupenku na check-in přepážce nebo u samo-odbavovacího kiosku. Reklamní plocha je na zadní straně útržku vstupenky, který zůstane cestujícímu. Reklamu lze umístit pouze na vstupenky linek operovaných z Prahy. Průměrná vizibilita 125 000 PAX/měsíc* Minimální počet kusů 100 000 ks Technické specifikace formát: tiskové pdf rozměry reklamního prostoru: 82 x 55 mm Termín pro dodání podkladů min. 2 týdny před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

Ambientní média - na palubě

Marketingové materiály do kapes letadla Letáky vkládané do kapes sedaček všech letadel na celé flotile Českých aerolinií. V kapse jsou společně s palubním časopisem Českých aerolinií a bezpečnostními instrukcemi. Lze umístit do business class i economy class. Průměrná vizibilita 68 000 PAX/týden* Minimální reklamní období 1 týden Technické specifikace max. velikost A4 Termín pro dodání podkladů 1 týden před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

Marketingové materiály rozdávané posádkou Letáky distribuované přímo posádkou na palubě letadla. Distribuce je možná pouze v economy class všech linek operovaných Českými aeroliniemi. Lze si vybrat konkrétní linky, na kterých se budou letáky rozdávat. Průměrná vizibilita 64 000 PAX/týden* Minimální reklamní období 1 týden Technické specifikace max. velikost A4 Termín pro dodání podkladů 1 týden před spuštěním kampaně Ilustrační foto * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

Palubní video Průměrná vizibilita Minimální reklamní období Obrazovky jsou umístěny v letounech typu Airbus 320/319 (celkem 17 letounů) v business class i economy class. Na videu je možné promítat program bez zvuku, pouze s titulky. Délka spotu podle dohody (standardní délka 30“). Vysílání videa teritoriálně omezeno pouze na destinace operované letadly typu Airbus. Spoty se mění vždy 1x za dva měsíce.* Průměrná vizibilita 370 000 PAX/2 měsíce* Minimální reklamní období 2 měsíce** Technické specifikace formát: analogový nebo digitální Betacam (PAL formát) Termín pro dodání podkladů 4 týdny před spuštěním kampaně * Kampaně jsou spuštěny následovně: leden-únor; březen-duben; květen-červen; červenec-srpen; září-říjen; listopad-prosinec ** PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

Apple iPad Průměrná vizibilita Minimální reklamní období iPady jsou posádkou letadla nabízeny cestujícím v Business Class na linkách OK 350/1 PRG-AUH, OK 352/3 PRG-AUH, OK 942/3 PRG-GYD-TBS a OK 944/5 PRG-TBS-GYD. Reklama je umístěna v ikonách „video“ anebo „iBooks“ a obměňuje se v intervalu 1x3měsíce**. Průměrná vizibilita 1 200 PAX/3 měsíce* Minimální reklamní období 3 měsíce** Technické specifikace Formát: formát pro videlo MP4, formát pro obrázky a obrázkové prezentace PDF nebo Word Datová velikost: max 1GB Termín pro dodání podkladů 1 týden před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) ** Kampaně jsou spuštěny následovně: leden-březen; duben-červen; červenec-září; říjen-prosinec

Podhlavníky v Economy class Jsou umístěny na všech sedadlech všech letadel Českých aerolinií. Reklama se nachází na zadní části v úrovni očí cestujícího. Podhlavníky pro economy a business class barevně odlišeny. Průměrná visibilita 255 000 PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace formát: JPG rozměry: 175 mm x 52 mm Termín pro dodání podkladů 6 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

Podhlavníky v Business class Jsou umístěny na všech sedadlech všech letadel Českých aerolinií. Reklama se nachází na zadní části v úrovni očí cestujícího. Podhlavníky pro economy a business class barevně odlišeny. Branding v business class podléhá zvláštnímu schvalování. Průměrná visibilita 15 000 PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace formát: JPG rozměry: 175 mm x 52 mm Termín pro dodání podkladů 6 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

Sampling na jídelní tácy Jídelní tácy jsou používány k podávání občerstvení na všech letech v business class a na delších linkách v economy class. Možnosti reklamy: rozkládací brožura velikosti kreditní karty, vzorek čokolády, drobný dárkový předmět. Klient si může vybrat linky, na které umístí reklamu*. Průměrná vizibilita 50 000 PAX/měsíc** Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace řeší se individuálně Termín pro dodání podkladů 2 týdny před spuštěním kampaně * Umístění samplingů pouze na vybraných linkách je spojeno s dodatečnými náklady ** PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

Speciální ambientní média

Ubrousky Průměrná vizibilita Minimální reklamní období Papírové ubrousky jsou podávány cestujícím s nápoji a některými druhy jídla. Používají se jak v Economy Class, tak v Business Class na palubách všech letadel Českých aerolinií. Průměrná vizibilita 80 000 PAX/týden* Minimální reklamní období 1 týden Odhadovaná spotřeba 120 000 ks/týden Technické specifikace Formát: JPG Rozměry: 124 mm x 124 mm (složený)** Termín pro dodání podkladů 8 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) ** rozměry rozloženého ubrousku: 250 mm x 250 mm

Osvěžující ubrousky Průměrná vizibilita Minimální reklamní období Jsou určeny pro cestující v Economy Class. Na delších linkách se podávají na platech spolu s občerstvením. Na všech linkách Českých aerolinií jsou osvěžující ubrousky k dispozici na toaletách v Economy Class. Na reklamu je vyhrazena jedna strana obalu osvěžujícího ubrousku. Průměrná vizibilita 60 000 PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Odhadovaná spotřeba 70 000 ks/měsíc Technické specifikace formát: JPG rozměry: 87 mm x 45 mm Termín pro dodání podkladů 6 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

Papírové kelímky Průměrná vizibilita Minimální reklamní období Používají se při podávání teplých nápojů (čaj, káva) cestujícím v Economy Class. Pro reklamu lze využít celou plochu kelímku. Průměrná vizibilita 170 000 PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Odhadovaná spotřeba 250 000 ks/měsíc Technické specifikace Formát: JPG Rozměry: viz příloha Termín pro dodání podkladů 8 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

Ambientní média - branding letada

Branding exteriéru letadla Exteriér letadla lze využít jak pro vlastní brandovou komunikaci (tj.využití celé plochy letadla), tak pro co-brandovou komunikaci s ČSA (využití jenom části letadla). Reklamu lze aplikovat dvěma způsoby – lakováním nebo polepem. Minimální reklamní období 12 měsíců Technické specifikace Polep nebo lak Řeší se individuálně Termín pro dodání podkladů Cca 2 měsíce před plánovaným lakováním nebo polepem * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)