Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Advertisements

Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Činnost řek.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Exogenní procesy Činnost tekoucí vody.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
VNĚJŠÍ PŘÍRODNÍ ČINITELÉ narušují zemský povrch dochází k pozvolnému rozpadu hornin = ZVĚTRÁVÁNÍ takto narušený povrch je postupně zarovnáván.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
BUDUJE VODNÍ ELEKTRÁRNY?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Fluviální pochody Holubová, Hartová, Prokopová, Kučerová, Lázňovská, V5A.
ČINNOST TEKOUCÍ VODY Vítek Urban prima listopad 2004.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, interaktivní.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s působením tekoucí vody na zemský.
Zemský povrch dotváří vnější činitelé
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu:CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada:Přírodní prostředí Země2 Ověření ve výuce:
vnější přírodní činitelé
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Vodstvo ČR Číslo: EU DUM 6_09 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
FORMOVÁNÍ POVRCHU ZEMĚ
VNĚJŠÍ GEOLOGICKÉ DĚJE
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
VNĚJŠÍ GEOLOGICKÉ DĚJE
Transkript prezentace:

Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400 Planeta Země – 6. ročník Obsahuje zaměření: ICT, EVVO Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/11.0162 Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400 Mgr. Lukáš Synek Mgr. Petra Sedláčková 30. 6. 2010 TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.

Působení tekoucí vody

tekoucí voda má velký vliv na vzhled krajiny potoky a řeky tečou v korytech

Koryta podle prudkosti vodního toku: prudký vodní tok odlamuje a unáší kousky hornin tím prohlubuje koryto většinou se jedná o horní tok řeky Spustit animaci

Náplavová rovina Spustit animaci B) pomalý vodní tok sílá proudu slábne, proto se unášený materiál usazuje na dno - vznikají říční usazeniny (štěrk, písek, bahno) tyto usazeniny vytvářejí kolem řeky náplavovou rovinu koryto bývá široké většinou se jedná o dolní tok řeky Náplavová rovina Spustit animaci

Říční údolí vznikají prohlubováním koryt www.avpcz.cz geologie.vsb.cz

obydlí postavena v říčních údolích bývají ohrožována povodněmi. Zjisti, ve kterém roce byla největší povodeň na Moravě a ve Slezsku a ve kterém roce byla velká povodeň v Čechách. www.charita.cz

Pančavský vodopád - Krkonoše Vodopády: vznikají v místech koryta, kde se vytvořily stupně svetpohladnic.sk Niagarské vodopády im.foto.mapy.cz Pančavský vodopád - Krkonoše

Delta řeky vzniká v místech, kde se řeka vlévá do jezera nebo oceánu usazují se zde naplaveniny řeka se přes tyto naplaveniny prodírá mnoha rameny www.delta-tours.ro

V prezentaci byly použity zdroje z těchto internetových stránek: www.gify.nou.cz www.avpcz.cz www.geologie.vsb.cz www.charita.cz www.svetpohladnic.sk www.im.foto.mapy.cz www.delta-tours.ro

Tento výstup vznikl v rámci projektu FM - Education financovaného z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost