Obchodní politika sponzoringu 2011 TV Nova a Nova Cinema.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Tabulka funkce: V balíku je šest lahví kofoly. Jedna stojí 25 Kč. Sestav tabulku závislosti celkové ceny na počtu zakoupených lahví z jednoho balíku kofoly.
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
1. cvičení úrokování.
Obchodní politika sponzoring
1 SEZÓNA ZIMNÍ SEMESTR Co je UNIpoker? (kdo jsme, pro koho je liga?) •Vysokoškolská amatérská pokerová soutěž pro studenty, absolventy a přátele.
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Rozhodovací matice.
Ceník sponzoringu pořadů
Číslo hodiny: PROCENTA Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu MS PowerPoint ZŠ Benešov Karlov 7. ročník ZŠ.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Termín: vždy první středa v měsíci Začátek: 9 30 hod Vstupné: 20,-Kč - výstava čertů vyrobených rodiči s dětmi doma Termín: začátek prosince - Mikulášská.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Obchodní politka CET21 pro rok 2009
Stanovení výsledné ceny sponzoringu
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 31.
Kdo chce být milionářem ?
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
1 Reklama na letišti Praha Ruzyně. 2  Platí na všechny objednávky zaslané do  Platí v průběhu období –
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
OBRAT STÁDA Uzavřený: všechna zvířata se vrací a chovají v jednom chovu Otevřený: - nákup pro obnovu -různé modifikace podle kategorie,specializace,koncentrace.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Základy financí 8. hodina.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
PROJEKT PŘEDPOVĚĎ POČASÍ Předpověď počasí na
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Pojistné systémy 7. cvičení. Opakování Urči JNP, které musí zaplatit 45letý klient, chce-li si zajistit roční důchod Kč vyplácený na konci roku,
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012.
TISKOVÁ KONFERENCE 17. Února Pro koho? žena mladšího středního věku („má už něco za sebou“; ví, jak to na světě chodí, ale ještě neztratila naději),
AZ - KVÍZ Procvičení procent
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
- VYJADŘUJÍ ČÁST Z CELKU - PŘIČEMŽ CELEK JE VŽDY 100 %
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Pojmy a interpretace.
ATMOSFÉRA Podnebné pásy prima.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Strategie značky a komunikace
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Penzion u máchova Jezera
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_269.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Česká soukromá televizní stanice Janoštíková Tereza IV.E.
Transkript prezentace:

Obchodní politika sponzoringu 2011 TV Nova a Nova Cinema

Stanovení výsledné ceny sponzoringového plnění Systém uplatnění procentních slev na ceníku pořadů Sleva za ostatní mediální kanály6-10% Sleva za objem5-13% Sleva za dvoukanálovou komunikaci1-2% (Nova & Cinema) Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu slev Co nabízíme za produkty Sponzoring pořadů Sponzoring programu

% OMK ze Z.O.Sleva z ceníku 7-12%6% 12-17%7% 17-22%8% 22% a více10% Měsíční investiceSleva z ceníku 0,5-1,5 Mio Kč Net Net5% 1,5-3,0 Mio Kč Net Net7% 3,0-4,0 Mio Kč Net Net9% 4,0-5,5 Mio Kč Net Net11% 5,5 a více Mio Kč Net Net13% Měsíční Cinema investiceSleva na obou kanálech min. 100 tis. Kč Net Net1% min. 200 tis. Kč Net Net2% Slevová politika sponzoringu Koeficienty 2011 LSleden,únor,červenec,srpen0,8 MSbřezen,červen,září,prosinec1 HSduben,květen,říjen,listopad1,15 Sleva za ostatní mediální kanály Sleva za objem Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Cinema) Sezónní koeficienty Sleva pro nového klienta: Klient, který neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta.

Ceník sponzoringu OFF Prime Time PořadyČas vysílání Základní cena/ díl (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 6 vzkazů) rok 2011 Snídaně s Novou6:00 - 8: Kč -- Animované seriály6:00 - 8: Kč -- Dopolední filmy9: Kč Kč Kč Koření9: Kč Kč - Rady ptáka Loskutáka9: Kč Kč - Zahraniční seriál11: Kč Kč - Zahraniční seriál12: Kč Kč - Zahraniční seriál15: Kč Kč - Zahraniční seriál16: Kč Kč - Zahraniční seriál17: Kč Kč - Prime Time PořadyČas vysílání Základní cena/ díl (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 6 vzkazů) rok 2011 Tisíc a jedna noc17: Kč Kč- Rady ptáka Loskutáka17: Kč Kč- Koření18: Kč Kč- Ulice18: Kč Kč Kč Judo sonduje19: Kč-- Ordinace v růžové zahradě 2.20: Kč Kč Kč Comeback20: Kč Kč- Odložené případy20: Kč Kč- Dr.House21: Kč Kč- Dva a půl chlapa20: Kč-- Kriminálka (NY,Miami,LV)21: Kč Kč- Kriminálka Anděl21: Kč Kč Kč Víkend21: Kč Kč- Mentalista21: Kč Kč : Kč Kč- Námořní vyšetřovací služba23: Kč Kč- Pozn.: Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pro mid season = 1.

Ceník sponzoringu FilmyČas vysílání Základní cena/film (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Základní cena/film (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/film (za úmístění 6 a více vzkazů) rok 2011 Filmy PT /po-ne/20: : Kč Kč Kč Filmy Post PT22: : Kč Kč Kč Filmy OPT /po-ne/23: Kč Kč Kč Sobotní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Nedělní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Stálé formátyČas vysílání Základní cena / díl (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Počasí po-pá12: Kč Počasí po-pá+ne17: Kč Počasí19: Kč Počasí po-čt23: Kč Základní cena/ díl (za umístění 1 vzkazu) Časomíra6: Kč Časomíra12: Kč Časomíra17: Kč Časomíra19: Kč Časomíra22: Kč Ceník - CINEMA Pořady – CINEMA Základní cena/film Základní cena/film (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/film (za umístění 2 vzkazů) rok 2011(za úmístění 6 a více vzkazů) rok 2011 Pořady PT /po-ne/ Kč Kč Kč Pořady OPT /po-ne/ Kč Kč Kč Pozn.: Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pro mid season = 1.

TESCOMA S CHUTÍ - nabídka sponzoringu pro rok 2011Základní cena Období1 měsíc a 1 den v týdnu Počet dílů5 Celkem počet sponzorských vzkazů30 Cena sponzorských vzkazů celkem / měsíc Kč Injektáž v rámci pořadu - 1x/ 1 díl 1x/ 1 díl Počet injektáží celkem15 Cena injektáží celkem Kč Celková cena sponzoringu Celková hodnota TV sponzoringu (sponzorské vzkazy + injektáže) Kč Balíková sleva10% Cena celkem po slevě Kč Ceník sponzoringu Pozn.: Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pro mid season = 1.

Kampaň sponzora programu: •prodej 2 klientům na min. období 14 dní •oba klienti rovnoměrně rotují v rámci standardních sponzoringových pozic v průběhu 14 dnů •1 klient obdrží celkem 35 sponzorských vzkazů v průběhu 14 denní kampaně •model pro optimální zásah efektivního Reach cena pro 1 klienta/14 denní kampaň ,-Kč •možnost zakoupení všech 5-ti pozic 1 klientem – cena bude předmětem jednání •cena je uvedena s indexem 1 – pro "Mid season„ •cena je uvedena bez DPH 7 Sponzoring programu

Sponzoring programu – pozice Kampaň sponzora programu – rotace 2 klientů v rámci 1 dne: 8 názevumístěníčasKlient A/2. den klient B Klient B/2. den klient A pozice 1před odpoledními TN1x10"po-pá+ne17:00X pozice 2před večerními TN1x10"po-ne19:30X pozice 3mezi TN a SN1x10"po-ne19:50X pozice 4před hlavním pořadem1x10"po-ne20:00X pozice 5po hlavním pořadu1x10"po-ne21:00-22:30X 1 klient obdrží při 14 denní kampani celkem 35 sponzorských vzkazů