Obchodní politika sponzoringu 2011 TV Nova a Nova Cinema
Stanovení výsledné ceny sponzoringového plnění Systém uplatnění procentních slev na ceníku pořadů Sleva za ostatní mediální kanály6-10% Sleva za objem5-13% Sleva za dvoukanálovou komunikaci1-2% (Nova & Cinema) Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu slev Co nabízíme za produkty Sponzoring pořadů Sponzoring programu
% OMK ze Z.O.Sleva z ceníku 7-12%6% 12-17%7% 17-22%8% 22% a více10% Měsíční investiceSleva z ceníku 0,5-1,5 Mio Kč Net Net5% 1,5-3,0 Mio Kč Net Net7% 3,0-4,0 Mio Kč Net Net9% 4,0-5,5 Mio Kč Net Net11% 5,5 a více Mio Kč Net Net13% Měsíční Cinema investiceSleva na obou kanálech min. 100 tis. Kč Net Net1% min. 200 tis. Kč Net Net2% Slevová politika sponzoringu Koeficienty 2011 LSleden,únor,červenec,srpen0,8 MSbřezen,červen,září,prosinec1 HSduben,květen,říjen,listopad1,15 Sleva za ostatní mediální kanály Sleva za objem Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Cinema) Sezónní koeficienty Sleva pro nového klienta: Klient, který neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta.
Ceník sponzoringu OFF Prime Time PořadyČas vysílání Základní cena/ díl (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 6 vzkazů) rok 2011 Snídaně s Novou6:00 - 8: Kč -- Animované seriály6:00 - 8: Kč -- Dopolední filmy9: Kč Kč Kč Koření9: Kč Kč - Rady ptáka Loskutáka9: Kč Kč - Zahraniční seriál11: Kč Kč - Zahraniční seriál12: Kč Kč - Zahraniční seriál15: Kč Kč - Zahraniční seriál16: Kč Kč - Zahraniční seriál17: Kč Kč - Prime Time PořadyČas vysílání Základní cena/ díl (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/ díl (za umístění 6 vzkazů) rok 2011 Tisíc a jedna noc17: Kč Kč- Rady ptáka Loskutáka17: Kč Kč- Koření18: Kč Kč- Ulice18: Kč Kč Kč Judo sonduje19: Kč-- Ordinace v růžové zahradě 2.20: Kč Kč Kč Comeback20: Kč Kč- Odložené případy20: Kč Kč- Dr.House21: Kč Kč- Dva a půl chlapa20: Kč-- Kriminálka (NY,Miami,LV)21: Kč Kč- Kriminálka Anděl21: Kč Kč Kč Víkend21: Kč Kč- Mentalista21: Kč Kč : Kč Kč- Námořní vyšetřovací služba23: Kč Kč- Pozn.: Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pro mid season = 1.
Ceník sponzoringu FilmyČas vysílání Základní cena/film (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Základní cena/film (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/film (za úmístění 6 a více vzkazů) rok 2011 Filmy PT /po-ne/20: : Kč Kč Kč Filmy Post PT22: : Kč Kč Kč Filmy OPT /po-ne/23: Kč Kč Kč Sobotní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Nedělní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Stálé formátyČas vysílání Základní cena / díl (za umístění 2 vzkazů) rok 2011 Počasí po-pá12: Kč Počasí po-pá+ne17: Kč Počasí19: Kč Počasí po-čt23: Kč Základní cena/ díl (za umístění 1 vzkazu) Časomíra6: Kč Časomíra12: Kč Časomíra17: Kč Časomíra19: Kč Časomíra22: Kč Ceník - CINEMA Pořady – CINEMA Základní cena/film Základní cena/film (za umístění 4 vzkazů) rok 2011 Základní cena/film (za umístění 2 vzkazů) rok 2011(za úmístění 6 a více vzkazů) rok 2011 Pořady PT /po-ne/ Kč Kč Kč Pořady OPT /po-ne/ Kč Kč Kč Pozn.: Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pro mid season = 1.
TESCOMA S CHUTÍ - nabídka sponzoringu pro rok 2011Základní cena Období1 měsíc a 1 den v týdnu Počet dílů5 Celkem počet sponzorských vzkazů30 Cena sponzorských vzkazů celkem / měsíc Kč Injektáž v rámci pořadu - 1x/ 1 díl 1x/ 1 díl Počet injektáží celkem15 Cena injektáží celkem Kč Celková cena sponzoringu Celková hodnota TV sponzoringu (sponzorské vzkazy + injektáže) Kč Balíková sleva10% Cena celkem po slevě Kč Ceník sponzoringu Pozn.: Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pro mid season = 1.
Kampaň sponzora programu: •prodej 2 klientům na min. období 14 dní •oba klienti rovnoměrně rotují v rámci standardních sponzoringových pozic v průběhu 14 dnů •1 klient obdrží celkem 35 sponzorských vzkazů v průběhu 14 denní kampaně •model pro optimální zásah efektivního Reach cena pro 1 klienta/14 denní kampaň ,-Kč •možnost zakoupení všech 5-ti pozic 1 klientem – cena bude předmětem jednání •cena je uvedena s indexem 1 – pro "Mid season„ •cena je uvedena bez DPH 7 Sponzoring programu
Sponzoring programu – pozice Kampaň sponzora programu – rotace 2 klientů v rámci 1 dne: 8 názevumístěníčasKlient A/2. den klient B Klient B/2. den klient A pozice 1před odpoledními TN1x10"po-pá+ne17:00X pozice 2před večerními TN1x10"po-ne19:30X pozice 3mezi TN a SN1x10"po-ne19:50X pozice 4před hlavním pořadem1x10"po-ne20:00X pozice 5po hlavním pořadu1x10"po-ne21:00-22:30X 1 klient obdrží při 14 denní kampani celkem 35 sponzorských vzkazů