Trolejbusy: Škoda Electric

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
01 Tepelnémotory.
Advertisements

Oprava vozovky silnice II/468 (ulice 1. máje, Jablunkovská) termín: 24
…za vším hledej tělo ženy
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Pythagorova věta – slovní úlohy
Chladící systémy vozidla
Výroba CAS 20/4800/400-S2R Tatra 815 Terrno 4x4.2 pro JSDHO Přeštice
Látkové množství - procvičování
SUPERBEL Projekt elektromobilu Škoda Superb. Partneři projektu Škoda Auto a.s. Vysoké učení technické v Brně, FEKT, CVIS Sdružení Elektromobily EVC group.
HDD a zdroj mého PC Dano Vladislav 2ITb. HDD Spotřeba v idle - 3,6–4,8 W Cache – 16MB Kapacita plotny – 250GB Počet ploten – 2 Počet hlaviček – 4 Hlučnost.
F – 22 RAPTOR – první představení. Lockheed Martin Aeronautics Boeing Defense, Space & Security VÝROBCE.
SPORTOVNÍ HALA KOJETÍN
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 05.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 06.
Business Intelligence
Opakování – převody jednotek, příklady
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Početní výkony s desetinnými čísly
FYZIKA 8.Ročník Práce 02 – VÝKON.
Trolejbusy: 14Tr.
CAS 25 - ŠKODA 706 RTHP Cisternová automobilová stříkačka CAS 25, je požární automobil určený k rychlému zásahu při požáru a místech s nedostatkem vody.
Dělení desetinným číslem
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Hybridní pohon Vojtěch frajt
 Jak to začalo  Proč to funguje  Jaké jsou důsledky  Kde se to dá použít  Závěr  Experiment.
Klikový mechanismus Šance pro všechny CZ.1.07/1.2.06/
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola a Mateřská škola Vrbovec Vrbovec 143, tel , IČO , SVĚT POZNÁNÍ.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
K R B O V É V L O Ž K Y.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Středoškolská odborná činnost Modulární stavba robota.
Tramvaje: Škoda 15T.
Ekonomické aspekty fotovoltaiky A5M13FVS-12. Ekonomické hodnocení PV systémů Cena elektřiny vyrobená nějakým systémem (např. fotovoltaickým) se obvykle.
PRÁCE , VÝKON VY_32_INOVACE_01 - PRÁCE, VÝKON.
Predikce chemických posunů
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Dopravní automobil DA 12-A31
Prezentace pro předmět Y36TED Minařík Petr. Obsah  Co je to Hummer  Historie  Modely H1 H2 H3 Tabulkové srovnání  Prostor pro dotazy.
Mo.13: Elektrické přístroje pro regulaci – stykače, kontroléry, přepojovače. Zajišťují zapínání a vypínání požadovaných obvodů bez jakýchkoliv rušivých.
Úvod do MHD Trolejbusy: úvod.
Firemní profil GHP TEDOM … technology in harmony with nature.
Optimalizace řídící strategie hybridního pohonu dle dat z GPS
Vysokorychlostní vlaky AGV. Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují.
Fyzikální veličiny.
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
RUČNÍ FRÉZKY.
MODERNIZACE AUTOBUSŮ FORST Štěpán, ŠÍMA Radim, VEDRAL Lukáš
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
Tramvaje: T3R.PLF.
Tramvaje: T3.
Tramvajová vozidla.
PŘEHLED VÝVOJE TRAKČNÍCH POHONŮ ELEKTRICKÝCH LOKOMOTIV Stejnosměrné lokomotivy Odporová regulace stejnosměrných motorů Pulzní regulace stejnosměrných.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ing. Marcela Koubová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Lok.řady 122,123.  Výrobce: ŠKODA Plzeň  Rok výroby: 1967 / 1971  Trakce: elektrická stejnosměrná  Typ vozidla: čtyřnápravová skříňová nákladní lokomotiva.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Eurotrans, Brno Po Brně - zeleně Překlad pro Brňáky: Po štatlu bez rychny.
Zaniklé tramvajové provozy ČR - Jihlava
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Provozní a technické prostředky silniční a.
Stanoviště:Náměstí Republiky
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
Toyota Prius Poznámky k přednášce.
Teplovodní kotle UT do tepelného výkonu max. 50 kW Vypracovala: Ing
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
SDP – Autobusová skupina
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Třída 3.B 8. hodina.
Transkript prezentace:

Trolejbusy: Škoda Electric

V současnosti vyráběné typy Použita autobusová skříň externího dodavatele Elektrická výzbroj umístěna na střeše v kontejnerech, použity součástky IGBT Asynchronní trakční motor Možnost zástavby spalovacího motoru nebo akumulátorů pro jízdu mimo trolej Vytápění prostoru pro cestující teplovodní Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Trakční měnič Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Trakční motor Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Pomocný naftový agrgát Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Motorový prostor | Měnič klimatizace Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Horkovodní vytápěcí kotel Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Typ 24Tr Skříň fy. Iveco Irisbus Délka / šířka / výška: 11990 / 2500 / 3500 mm Hmotnost: 11990 kg Počet míst k sezení/stání 28/58 Trakční motor 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Typ 24Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Typ 25Tr Prodloužená a kloubová verze 24Tr – oba typy mají mnoho společného Skříň fy. Iveco Irisbus Délka / šířka / výška: 17900 / 2 500 / 3460 mm Hmotnost: 17400 kg Počet míst k sezení/stání 40/110 Trakční motor 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Typ 25Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Typ 28Tr Skříň fy. Solaris Bus&Coach Trolejbus třínápravový pevný Délka / šířka / výška: 14590 / 2550 / 3490 mm Hmotnost: 14000 kg Počet míst k sezení/stání 40/92 Trakční motor o výkonu 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Typ 28Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0

Použité prameny http://www.skoda.cz http://www.wikipedie.cz Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0