Trolejbusy: Škoda Electric
V současnosti vyráběné typy Použita autobusová skříň externího dodavatele Elektrická výzbroj umístěna na střeše v kontejnerech, použity součástky IGBT Asynchronní trakční motor Možnost zástavby spalovacího motoru nebo akumulátorů pro jízdu mimo trolej Vytápění prostoru pro cestující teplovodní Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Trakční měnič Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Trakční motor Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Pomocný naftový agrgát Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Motorový prostor | Měnič klimatizace Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Horkovodní vytápěcí kotel Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Typ 24Tr Skříň fy. Iveco Irisbus Délka / šířka / výška: 11990 / 2500 / 3500 mm Hmotnost: 11990 kg Počet míst k sezení/stání 28/58 Trakční motor 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Typ 24Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Typ 25Tr Prodloužená a kloubová verze 24Tr – oba typy mají mnoho společného Skříň fy. Iveco Irisbus Délka / šířka / výška: 17900 / 2 500 / 3460 mm Hmotnost: 17400 kg Počet míst k sezení/stání 40/110 Trakční motor 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Typ 25Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Typ 28Tr Skříň fy. Solaris Bus&Coach Trolejbus třínápravový pevný Délka / šířka / výška: 14590 / 2550 / 3490 mm Hmotnost: 14000 kg Počet míst k sezení/stání 40/92 Trakční motor o výkonu 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Typ 28Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Použité prameny http://www.skoda.cz http://www.wikipedie.cz Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0