PREZENTACE KAMPANĚ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Města ČR – orientace na mapě
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.

*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
9 CELÁ ČÍSLA
Distribuční úlohy LP.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Lounky PRO Vratimov, o.s. ( 1 Charitativní sbírka Lounky 06/2013.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Úkoly nejen pro holky.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

PREZENTACE KAMPANĚ

Producent: Nogup agency s.r.o. Koproducenti: Elephant Orchestra, Ticket Art, Dana Voláková Režie: Tomáš Řehořek Distributor: Falcon a.s. Premiéra: 28. 4. 2011 Cílová skupina: 15+ Reklamní partneři: Kovacs, Chizo Mediální partneři: Impuls, Esquire, Mediapharma, iDNES.cz, Metro, JCDecaux, Pixelhouse, FHM, iBOYS.cz, TV Transport, Hyperinzerce, Dokina.cz Partner distribuční premiéry: Interspar

POS filmu Filmové plakáty: (v kinech od 16. 3. 2011) A1 (3000 ks) B0 jednostranné (200 ks) Fotosky 4x1000 Stojky v multikinech, 110 ks (v kinech od 12. 3. 2011) CineStar, Palace Cinemas, CinemaCity, Golden Apple + regionální kina Praha a celá ČR Kopií 33 (35 mm) + 26 digi kopie Trailery 101 ks (v kinech od 21. 2. 2011)

Mediální kampaň - Televize Film + Pásmo 18:00 – 22:59, 30 sec TV spot (15. 4. – 7. 5. 2011) Pásmo ostatní 22:59 – dál, 30 sec TV spot (15. 4. – 7. 5. 2011) (15. 4., 16. 4., 18. 4., 20. 4., 22. 4., 24. 4., 27. 4., 28. 4., 30. 4., 2. 5., 4. 5., 5. 5., 9. 5., 11. 5.) Přímé vstupy z premiéry, Film o filmu

Mediální kampaň - Televize TV spoty – TV PRIMA a TV PRIMA COOL (9. – 15. 5. 2011), 15 sec

Mediální kampaň - Rozhlas Radio Impuls – Mediální partner Spotová kampaň (18. – 30. 4. 2011), 51 spotů / 20 sec 18.4. (3x), 19.4. (3x), 20.4. (3x), 21.4. (3x), 22.4. (3x), 23.4. (3x), 24.4. (3x), 25.4. (4x), 26.4. (4x), 27.4. (5x), 28.4. (7x), 29.4. (5x), 30.4. (5x) Spotová kampaň (1. – 11. 5. 2011), 30 sec 28. 2. 2011 Trailer na www.impuls.cz 26. 4. 2011 Návštěva Vlasty Korce – rozhovor s M. Šteindlerem 28. 4. 2011 Návštěva Vlasty Korce – rozhovor s P. Čtvrtníčkem

Mediální kampaň - Rozhlas Regionální rádia (kampaně přes Cinestar) Spotová kampaň (18. 4. – 24. 4. 2011), 35 spotů týdně / 20 sec Rádia: Impuls (celoplošně) Rádio City (Praha) FM Plus (ZČ) Rock rádio Šumava (ZČ) Černá Hora (VČ) Radio Haná (Olomouc) Hitrádio Orion (Ostrava) Hitrádio Faktor (České Budějovice) Rock Rádio Gold (JČ) Hitrádio Vysočina (Jihlava) Rádio Kiss Delta (SČ, Mladá Boleslav) Rádio Jizera (SČ, Mladá Boleslav) Hit rádio FM (SČ), Internet rádio Max

Mediální kampaň - Rozhlas EXTRA kampaň (23. 4. – 20. 5. 2011), 35 spotů týdně / 20 sec Rádio 1 (celoplošně) Evropa 2 (celoplošně) BONTON (březen 2011), 36 spotů / 20 sec

Mediální kampaň – Outdoor promo JCDecaux – Mediální partner Rámečky, 100 a 150 ks 49x49 (16. 4. – 14. 5. 2011) Rotundy, 26 ks (6. – 19. 4. 2011) DD Promotion České dráhy Variapostery na nádražích (celá ČR), 200 ks (15. 4. – 14. 5. 2011) Rámečky ve vlacích ČD (celá ČR), 800 ks (15. 4. – 14. 5. 2011)

Mediální kampaň – Outdoor promo DD Promotion - Variapostery

Mediální kampaň – Outdoor promo DD Promotion - Rámečky

Mediální kampaň – Outdoor promo Samolepka České Budějovice (4. 4. -1. 5. 2011) Bannery v OC Liberec, 4 ks (4. – 30. 4. 2011) Metro stojany, 282 ks (15. 4. - 7. 5. 2011) Metro stojany

Mediální kampaň – Outdoor promo BIGBOARDY BIGMEDIA Bigboardy – celá ČR, 30 ks (7. 4 – 2. 5. 2011) Junior bigboardy, 15 ks (7. 4 – 2. 5. 2011) Double bigboardy, 5 ks (7. 4 – 2. 5. 2011) Lightboxy, 180 ks (7. 4 – 2. 5. 2011) Billboardy – Morava, 50 ks (28. 4. – 31. 5. 2011)

Mediální kampaň – Outdoor promo BIGBOARDY BIGMEDIA

Mediální kampaň – Outdoor promo BIGBOARDY BIGMEDIA

Mediální kampaň – Obrazovky + outdoor promo BONUSS-CZ – Spoty na 7 LED diodových obrazovkách a velkoplošných světelných obrazovkách (15. – 28. 4. 2011), 10 sec, počet spotů 16.100 Obrazovka / délka vysílání Počet spotů / v hod. Praha – Flóra / 14 hodin 980 / 5 Praha – Jihlavská / non stop 1680 / 5 OD Kotva / non stop 1680 / 5 Anděl / non stop 1680 / 5 Praha – Erpet / non stop 3360 / 10 Liberec / non stop 3360 / 10 Špindlerův Mlýn 3360 / 10

Mediální kampaň – Obrazovky + outdoor promo BONUSS-CZ

Mediální kampaň – Obrazovky Trailer na obrazovkách v síti TRANSPORT-TV (LCD monitory v MHD v regionech) (duben, květen 2011) – Mediální partner Mediapharma – Mediální partner - trailer na plazmách v čekárnách u lékaře, 1300 ks (duben, květen 2011) Metrovision (JCDecaux), (18. 4. – 14. 5. 2011) Supervision (od 15. 2. 2011)

Mediální kampaň – Indoor promo INTERSPAR – Partner premiéry, 38 supermarketů v ČR (13. 4. - 21. 5. 2011) 20 stojek v prodejnách u vstupu Placky s filmem na trikách pokladních (780 ks) 6 mil. letáků s vizuálem filmu Soutěž o filmové ceny, vstupenky do kina a pračku Philco (20. – 30. 4. 2011) Plakáty, radiospoty

Mediální kampaň – Indoor promo INTERSPAR Partner premiéry Leták 6 milionů kusů s vizuálem filmu

Mediální kampaň – Indoor promo INTERSPAR

Mediální kampaň – Indoor promo INTERSPAR

Mediální kampaň - Tisk METRO – Mediální partner 29. 3. soutěž 15. 4. ¼ strana inzerce 17. 4. ¼ strana inzerce 19. 4. ¼ strana inzerce 23., 24., 25. 4. ¼ strana inzerce 26. 4. ¼ strana inzerce + soutěž 27., 28., 29. 4. ¼ strana inzerce 30. 4. soutěž

Mediální kampaň - Tisk FAN Poster (18. – 30. 4. 2011)

Mediální kampaň - Tisk METROPOLIS Metropolis InfoPoster Brno ¼ modul / 73x 104 mm + 3 mm (28. 4. – 11. 5. 2011)

Mediální kampaň - Tisk METROPOLIS Metropolis magazín Tip v programu / 330 znaků vč. mezer + foto č. 401 (12. 5. - 25. 5. 2011)

Mediální kampaň - Tisk FHM – Mediální partner Inzerce – ČD pro vás ESQUIRE - Mediální partner 04/11 – Rozhovor s Janem Budařem - Pozvánka na premiéru (rubrika Kultura) 05/11 - Recenze filmu (rubrika Kultura) FHM – Mediální partner 04/11 – Zákulisí natáčení filmu 05/11 – Pohled na adrenalinový život hlavního hrdiny + soutěž Inzerce – ČD pro vás Měsíčník (celostrana), 130.000 ks (duben 2011)

Mediální kampaň - Tisk MF DNES + iDNES.cz – Mediální partner, průběžná podpora VŠE O FILMU CZECHMADEMAN Čeští filmaři míří do Číny. S milionářem Budařem a „bordelmamá“ Brožovou (2. 11. 2010) „Pervitinový“ Řehořek udělal z Brožové tmavovlasou šéfku erotického klubu (13. 12. 2010) Film o českém byznysu zavál Budaře až do Číny. A do limuzíny Toma Cruise (3. 2. 2011) VIDEO: Budař jako filmový byznysmen razí heslo S poctivostí leda pojdeš (16. 2. 2011) Přehlídku evropských filmů zahájí černá komedie o českém podnikání (25. 3. 2011) Reálný Czech Made Man: Drogy i lesby jsem měl, vražda je fikce (31. 3. 2011) Festival Finále láká na premiéru Czech Made Mana a taky na folkaře (6. 4. 2011) Plzeňské Finále zahájila „Czech Made Woman“ Brožová. A Hurvínek (19. 4. 2011) Ve Filmshotu poznáte Czech Made Mana i Čertovu nevěstu (22. 4. 2011) V jeden večer se v kině potkají svalnatec, princezna a český byznysmen (27. 4. 2011) Režisér Czech Made Mana Tomáš Řehořek bude odpovídat on-line (27. 4. 2011) Režisér Řehořek: Czech Made Man? Vsadím se, že nás teď čte a baví se (28. 4. 2011) RECENZE: Czech Made Man je poctivý mix kokainu, nápadů a vysokého IQ (2. 5. 2011)

Mediální kampaň - Internet iDNES.cz – Mediální partner, průběžná podpora

Mediální kampaň - Internet iDNES.cz – Mediální partner Bannery: (18. 4. – 6. 5. 2011) 18. 4. – 24. 4. 2011 rubrika Kultura 25. 4. – 29. 4. 2011 rubrika Kultura 18. 4. – 24. 4. 2011 rubrika Revue 25. 4. – 30. 4. 2011 rubrika Revue 1. 5. – 6. 5. 2011 rubrika Revue

Mediální kampaň - Internet Hyperinzerce.cz – Mediální partner, průběžná podpora Propagace v Adresarfirem.cz, v sekci Hudba, film, vstupenky - full banner triple Propagace v Hypersouteze.cz – leaderboard (horní banner) Propagace v Rychlesms.cz - leaderboard

Mediální kampaň - Internet Dokina.cz – Mediální partner Info o soutěži o zájezd do Číny Průběžná podpora

Mediální kampaň - Internet iBoys.cz – Mediální partner, průběžná podpora Propagace uvedení filmu do kin formou bannerové reklamy na homepage (21 dní) Garance 3.600.000 zobrazení Propagace uvedení filmu do kin formou rozeslání informativní zprávy všem uživatelům serveru iBoys.cz (64.000 uživatelů) Zveřejňování PR zpráv dodaných poskytovatelemna homepage iBoys.cz v sekci „Zajímavosti z gay světa“ v rozsahu dvě zprávy měsíčně. Zpráva zveřejněna min. po dobu 3 dní.

Mediální kampaň - Internet Jenpromuze.cz – Mediální partner, průběžná podpora Články v týdnu před premiérou (od 18. 4. 2011) Soutěž – 4 výherci získají dárkový voucher na odběr zboží značky Diesel, Versace, Galliano a Cavalli od www.red-carpet.cz. Dalších 5 výherců získá vína od vinařství Kovacs.

Mediální kampaň - Internet Facebook.com Fanouškovská stránka CzechMadeMan: http://www.facebook.com/pages/Czechmade-Man/175214515839113 Fanouškovská stránka Falcon Filmové novinky: http://www.facebook.com/pages/Falcon-Filmove-novinky/177251181378 Fanouškovská stránka CineStar: http://www.facebook.com/pages/Cinestar/144787435830

Mediální kampaň - Internet Facebook.com Záložka na Falcon Filmové novinky

Mediální kampaň - Internet Trailery (od února 2011) www.facebook.cz www.zkouknito.cz www.boomtv.cz www.stream.cz www.youtube.com www.cinemacity.cz www.csfd.cz www.falcon.cz www.cinestar.cz www.kinobox.cz www.moviezone.cz www.idnes.cz www.filmserver.cz www.iboys.cz www.jenpromuze.cz www.impuls.cz

Mediální kampaň - Internet Bannery www.falcon.cz – prezentace filmu, banner, trailer www.ppna.cz/pojizeri www.cinemacity.cz – prezentace filmu, banner, trailer www.emcm.cz www.cinestar.cz – prezentace filmu, banner, trailer www.mise.cz/program www.mbtelevize.cz www.boleslavsky.denik.cz www.hitradiomagic.cz – banner www.tvmb.cz www.bkboleslav.cz – banner www.fkmb.cz www.plzen.cz – banner  www.radiojizera.cz www.futurumhradec.cz – banner www.futurumostrava.cz - banner www.cityparkjihlava.cz – banner www.bondy-centrum.eu – banner www.skcb.cz – banner www.hc-vitkovice.cz – banner www.fcb.cz – banner www.radiovysocina.cz – banner www.grand-pce.cz – banner www.rta.cz – banner www.occ.cz – banner www.kissdelta.cz – banner www.metro.cz – banner www.iboys.cz – banner www.adresarfirem.cz – banner www.mbnoviny.cz – banner www.idnes.cz - banner

Harmonogram CineStar aktivit WC CineStar A3 (13. 4. – 30. 4. 2011) WC samolepky – v kinech CineStar a Golden Apple Cinema Zlín Celkem 12 multikin (od 16. 3. 2011)

Harmonogram CineStar aktivit Cinestar do kapsy (28. 4. – 3. 5. 2011)

Harmonogram CineStar aktivit Soutěž o zájezd do Číny (28. 4. – 15. 5. 2011) Od 28. 4. do 15. 5. budou mít diváci projekcí Czech Made Man ve všech multikinech CineStar možnost zúčastnit se soutěže o zájezd do Číny pro 1 osobu s doprovodem. Odpověď na soutěžní otázku se dozví přímo při sledování filmu. Po skončení projekce vyplní diváci odpověď na leták a vhodí ho do urny v prostorách multikina. 24. 5. proběhne slavnostní vylosování výherce za účasti notáře a tvůrců filmu. 25. 5. se jméno výherce objeví na webu a Facebooku multikina CineStar. Počet letáků v kinech CineStar: Ostrava - 15.000 ks Olomouc - 9.000 ks České Budějovice - 10.000 ks Hradec Králové - 10.000 ks Liberec - 8.000 ks Plzeň - 8.000 ks Jihlava - 5.000 ks Mladá Boleslav - 5.000 ks Anděl - 15.000 ks Černý Most - 10.000 ks

Harmonogram CineStar aktivit Soutěž o zájezd do Číny

Harmonogram CineStar aktivit Soutěž o zájezd do Číny – Upoutávka na www.cinestar.cz

Harmonogram CineStar aktivit Trička s logem filmu, 450 ks Personál multikin CineStar Soutěže

Promotion Kniha (vychází 20. 4. 2011), 300 knihkupectví (autogramiáda) Vinařství Kovacs – reklamní partner etikety na vínech (Cuvée 2007) 10.000 ks (soutěže) Volcano (věnuje do soutěží 5 voucherů na denní vstup do health clubu Volcano Complex) Red Carpet (věnuje do soutěží 4 x voucher na odběr zboží značky Diesel,Versace, Galliano a Cavalli)

Promotion Placky na trikách pokladních v supermarketech InterSpar, 780 ks Magnetické otvíráky, 350 ks Dostihy Czech Made Man v Chuchli (17. 4. 2011) Festival Finále Plzeň (17. 4. 2011) Dny Evropského filmu (21. 4. 2011) Novoměstský Hrnec smíchu (11. – 18. 6. 2011) Zlínský festival (29. 5. – 5. 6. 2011)

Harmonogram PR aktivit Noviny , časopisy, radio TV Star – Rozhovor s Janem Budařem (březen 2011) Metropolis – Rozhovor s Tomášem Řehořkem (14. 4. 2011) Houser – Info o filmu (duben 2011) Český rozhlas – Rozhovor s Tomášem Řehořkem (27. 1. 2011)

Harmonogram PR aktivit Internet Ceskenoviny.cz - Budař si zahraje „švejkovského“ selfmademana ve filmu Czechmademan (2.11. 2010) Hokej.cz - Reprezentanti sledovali natáčení filmu Czechmademan (15. 12. 2010) Chytrazena.cz - Natáčení černé komedie Tomáše Řehořka Czechmademan má za sebou polovinu (21. 12. 2010) Kultura.cz - Czech Made Man je hotov. Zahrál si i Václav Havel (20. 1. 2011) Novinky.cz – Snímek CMM se objeví na Dnech evropského filmu (29. 3. 2011) Dokina.cz – Vyhrajte zájezd do Číny a získejte zkušenosti, jak se stát milionářem (11. 3. 2011) Velkaepocha.sk - Czech Made Man: Jan Budař v nečekané podobě (26. 3. 2011) Novinky.cz - Film CMM vypadá cool, ale nehledejte v něm smysl (28. 4. 2011) Kurzy.cz - „A chcaly prachy.“ Czech Made Man je webtržnická odyssea (6. 5. 2011) Aktualne.cz - Recenze: Czech Made Man chce strašně moc být cool (5. 5. 2011) Reflex.cz - Czech Made Man: Vekslácký film za vekslácké peníze? (28. 4. 2011) Blisty.cz - Film CMM je směsicí povrchně komerčních scén bez jediné myšlenky (2. 5. 2011) Super.cz - Podívejte se, jak vypadá pravý CMM. Známe i jeho jméno (29. 4. 2011) Lidovky.cz - Czech Made Man je morální švejkovina (30. 4. 2011) ČT24.cz – Recenze: Czech Made Man (1. 5. 2011) Topzine.cz - Recenze filmu CMM. Cestičky k bohatství vedou třeba i přes blázinec

Harmonogram PR aktivit Internet

Harmonogram PR aktivit Internet