Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz www.marketingovevyzkumy.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka aktivit pro mateřské školy Mezinárodní environmentální vzdělávací, poradenské a informační středisko ochrany vod Vodňany Nabídka služeb:
Advertisements

IVIG 2008 Výsledky průzkumu informačního vzdělávání na VŠ v ČR v roce 2008 Zpracovala: Hana Landová, UK v Praze, ÚISK Prezentuje: Lenka Bělohoubková, VŠE.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Hraní s desetinnými čísly
Výstavba větrné elektrárny v lokalitě Varnsdorf-Špičák RCA Research.
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Potřeby rodin dětí a mládeže s onkologickým onemocněním Studentská vědecká konference České Budějovice Mgr. Hana Burkertová.
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání výsledků z hlediska akademických pracovníků a z hlediska studentů.
Interkulturní a intrakulturní komunikace sluchově postižených studentů středních škol Mgr. Filipcová Věra.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
VÝSTUPY Z UČENÍ – PREZENTACE VÝSTUPŮ PROJEKTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Pardubický kraj Ing. Jarmila Halouzková
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2012 Signální souhrnné výsledky (tisková konference ) CERMAT
Neber úplatky… …nebo se z toho zblázníš
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Výsledky výzkumu mezi obyvateli MČ Praha 2 a návštěvníky Riegrových sadů „Soužití pejskařů a nepejskařů v parcích na území Prahy 2“ 28. června 2011 / Prezentace.
Pojmy a interpretace.
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Tazatelská síť.
Úkoly nejen pro holky.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Bleskový výzkum Kauza : David Rath Červen 2012.
Venkov: podmínky rozvoje, společenský život Tomáš Havlíček Miroslav Marada Příspěvek vznikl za podpory projektů WD Regionální diferenciace venkovského.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Čtenáři a čtení v ČR v roce 2007 Výzkum dospělé populace nad 15 let Vít Richter Národní knihovna ČR Brno
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
ŽIVOTNÍ SPOKOJENOST U VYBRANÝCH POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍ
Transkript prezentace:

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz

Charakter výzkumu • Proč? Získat zpětnou vazbu od účastníků konference i těch, kteří se konference nemohli zúčastnit. • Jak? Kvantitativní výzkum, elektronický sběr dat od do , dotazníkové šetření. • Dotazník: 9 zjišťovacích otázek o konferenci, 3 otázky partnerů akce, 6 identifikačních otázek. • Cílová skupina: Účastníci konference a zájemci o účast na ni.

Výsledky výzkumu – respondenti

Skladba respondentů • Zpracovány odpovědi od: 223 mužů, 23 žen • Účast na konferenci: 82 % respondentů • Typický respondent: – Pohlaví: Muž – Věk: 23 let – Vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou – Ekonomická aktivita: Student – Obor zájmu: IT – Místo bydliště: Jihomoravský kraj

Výsledky výzkumu – otázky

Účast na jiné barcamp konferenci? o Celkem 59 % respondentů se doposud žádné barcamp konference nezúčastnilo. o Počet těch, kteří se konference zúčastnili více jak 1, roste s věkem. (Byla prokázána mírná závislost mezi věkem a účastní na jiné barcamp konferenci.) NE

Jak se o konferenci dozvěděli? o Sociální sítě byly hlavním informačním kanálem bez ohledu na věk či vzdělání respondentů. Výjimku tvořili respondenti se středním vzděláním s výučním listem. o Respondenti se středním vzděláním s výučním listem se o konferenci dozvěděli na sociálních sítích v 50 % a ve zbylých 50 % přímo na stránkách projektu Barcamp. SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Spokojenost s průběhem konference? • Snadné přihlašování? 68 % Ano, 22 % Spíše ano • Dobrá dopravní dostupnost? 84 % Ano, 15 % Spíše ano • Vhodné prostory? 83 % Ano, 15 % Spíše ano • Vyhovující technické vybavení? 82 % Ano, 17 % Spíše ano • Přijatelná délka prezentací? 64 % Ano, 28 % Spíše ano • Dostatečný prostor pro diskusi? 47 % Ano, 37 % Spíše ano • Vyhovující občerstvení? 69 % Ano, 22 % Spíše ano ANO

Co od konference očekávali? o Bez ohledu na věk či hlavní obor zájmu očekávali účastníci konference: • nové poznatky ze svého oboru zájmu (41 %), • setkání se zajímavými lidmi – networking (23 %), • nové poznatky z jiných oborů než byl jejich obor zájmu (15 %). NOVÉ POZNATKY Z OBORU ZÁJMU

Očekávání splněna? ANO o Očekávání byla zcela splněna u 42 % respondentů, kteří se zúčastnili konference, spíše ano u 48 %. o Nejvíce spokojeni byli ti respondenti, kteří vybrali možnost Jiné (celých 67 % uvedlo, že jejich očekávání byla zcela splněna). Hlavní očekávání v těchto případech byla utřídění poznatků a inspirace.

Chápali omezení počtu účastníků konference? ANO o 73 % respondentů chápalo nutnost omezení. o Omezení chápali zejména respondenti ve věku od 25 do 30 let (36,4 %). o Ti, kteří s omezením nesouhlasili a nechápali jeho nutnost, byli z 50 % ve věku 20 až 25 let.

Mrzela nemožnost účastnit se konference? ANO o Omezení mrzelo všechny respondenty bez ohledu na vzdělání či ekonomickou aktivitu. o Nejvíce omezení mrzelo respondenty starší 35 let (50 % uvedlo „Velmi mrzelo“, 50 % „Mrzelo“), nejméně pak tato skutečnost mrzela respondenty mladší 20 let (10 % uvedlo „Vůbec nemrzelo“, 10 % uvedlo „Nemrzelo“).

Potěší videa k pozdějšímu zhlédnutí? ANO o Videa určitě potěší 80 % respondentů, kteří se zapojili do výzkumu a nemohli se zúčastnit konference, spíše ano pak 16 % z nich.

Zúčastní se příští konference Barcamp v Brně? ANO o 76 % všech respondentů se konference Barcamp Brno 2012 zúčastní, pokud budou moci. o Respondenti, kteří se zúčastnili letošní konference, přislíbili účast na příští konferenci ve větším počtu než ti, kteří se konference nezúčastnili (o 26 % více jich uvedlo, že se konference určitě zúčastní). o Byla zjištěna mírná závislost mezi účastí na konferenci Barcamp Brno 2011 a příslibem účasti na konferenci Barcamp Brno 2012, a to i v souvislosti s celým základním souborem (všemi příznivci konference.)

Ochota připlatit si? OBĚD V RÁMCI AKCE o Graf ukazuje, kolik % z celkového počtu respondentů, by bylo ochotno připlatit si za tu či onu doplňkovou služby. o Kromě oběda (51 % respondentů) není většina respondentů ochotna zaplatit za žádnou doplňkovou službu v rámci konference.

Jaká témata by je zajímala? 1. IT 2. OBCHOD/PODNIKÁNÍ 3. MARKETING o Graf ukazuje, kolik % z celkového počtu respondentů by mělo zájem o to či ono téma. o Dozvědět se něco více z oboru IT má 86 % respondentů, z obchodu/podnikání 62 % z celkového počtu respondentů a 54 % z marketingu.

Co plynulo z připomínek a komentářů? • Bylo to super! Díky! • Jmenovka s kontakty pro účastníky. • Lépe řešené přihlášení. • Nastavit vyšší limit na počet účastníků, počítat s tím, že někdo nepřijde. • Plánek prostor při příchodu na konferenci nebo lépe řešené značení – kde je občerstvení, přednáškové místnosti apod. • Pořádné kafe.