Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Jak ovlivňuje můj život současná technika
Mobilní služby a reklama
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Využití potenciálu mobilního kanálu
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Září 2008 Mobil jako sedmé masmédium Tomáš Zeman.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Základy informatiky úvod
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Zadlužení, inflace, demografie
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku ř í j e n Nepomuk.
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Dlouhodobá paměť autor : Tomáš Geryk kontakt : web :
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Stavebniny Dobrý den jmenuji se Tomáš Bejbl a vítám Vás na prezentaci naší nové firmy. Naše firma se jmenuje STAVTOBE.
Přínosy virtualizace a privátního cloudu
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Pojmy a interpretace.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Jak ovlivňuje můj život současná technika
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Bezdrátové sítě.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Regulační prostředí Mediální právo České republiky.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Nové funkce v novém Skliku
Licence WinFAS Skalský dvůr Licence Licence umožňuje provoz IS WinFAS dle následujících kategorií: režim provozu - časové rozlišení licenční.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Seznam.cz Najdu tam, co neznám... Josef Šíma, manažer vývoje.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
internet věcí Vzájemné propojení věcí přes Internet nebo Bluetooth Internet of Things (IoT)
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Brzdy české digitální ekonomiky
Transkript prezentace:

Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně

-kde všude? -internet nemá hranice -ochrana služby vs její kvalita a cena -internet roste (bez regulací a průšvihů) -bude stačit infrastruktura? -měření -důležitý je obsah Obsah

-PC, notebooky -mobilní telefony -tablety -Smart TV -ale také auta, osobní váha, topení Kde?

-terestriální vysílání je omezené geograficky -internet se dá geograficky regulovat hůře (geoip, ale lze obejít) Internet nemá hranice

-jsme proti pirátství -ochrana pomůže, ale prakticky vždy je prolomitelná -důležitá je: -cena -kvalita služby Ochrana práv

-bez výraznějších průšvihů a zásadní regulace Internet roste

-internet má výhodu v cílení a exaktním měření: -sedí u toho konkrétní (ikdyž pro nás anonymní) uživatel a umíme měřit každou stránku, kterou viděl -televizi měří peoplemetry a to je pro mě něco jako Bůh Měření

Limity?

Chystané účet V dohledné době chystáme tituly: Váňa Šmejdi Anděl Páně Kouř Proč? Tmavomodrý svět Ženy v pokušení Návrat do Cold Mountain Rozpuštěný a vypuštěný Občan Havel

-různé typy obsahu se lépe sledují na různých zařízeních -důležité je dostat obsah k divákovi -pokud mám příběh a chci, aby jej lidé znali, je vlastně jedno jestli ho uvidí na Obsah

Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Děkuji za účet