Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_09_ čtení slov 1 (SADA ČÍSLO 1)
Advertisements

VY_32_INOVACE_12_ Čtení slov s porozuměním 1 (SADA ČÍSLO 1)
VYVOZENÍ HLÁSKY,PÍSMENE P, p
VYVOZENÍ PÍSMENE, HLÁSKY L,l
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Čtení slabik s písmeny M, L, S, P
Slabikář str. 6.
PROCVIČOVÁNÍ SLABIK S PÍSMENEM A HLÁSKOU M, L,S, P
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci čtou slabiky a hledají dvojice slabik, které tvoří slovo.
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník - Jazyk a jazyková komunikace - Český jazyk a literatura - Čtení.
VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOVA
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
KOHOUTEK A SLEPIČKA.
O ZLATÉ SEKYŘE.
TŘI MEDVĚDI.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
ZÁBAVNÉ ČTENÍ.
VY_32_INOVACE_03_NÁCVIK ČTENÍ
VYVOZENÍ HLÁSKY A PÍSMENE O, o
ČTEME SLOVA a VĚTY 2. část.
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOVA
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Český jazyk Ročník :
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Vyvození písmene, hlásky S,s
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníduben 2012 Ročník1. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Nedomová NÁZEV: VY_32_ INOVACE_ 12_.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníříjen 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2013
Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření říjen 2011 Ročník 1.
Děti z Bullerbynu 10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření listopad 2012
AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 17 Český jazyk 1.ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření říjen 2012 Ročník
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2012
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření říjen Ročník
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Autor: Mgr. Maruše Žofková Název: VY_32_INOVACE_1A_06_samohláska U
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2011
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2012
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2012
Porozumění jednoduchému textu 1
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
SKLÁDÁME SLOVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření květen 2012
Hláska Š VY_32_INOVACE_3B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_20_Český jazyk
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
VY_32_INOVACE_Šev_II_05 SLABIKÁŘ 5 – N
ČESKÝ JAZYK SLABIKY, SLOVA 1.ročník
VY_32_INOVACE_Šev_II_03 SLABIKÁŘ 3 – T
Transkript prezentace:

Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2011 Ročník 1. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura ( DUM 16 ) Komunikační a slohová výchova, Jazyková výchova Téma – název učebního materiálu Cvičení ke Slabikáři I. Anotace interaktivní prezentace určená ke čtení prvních textů před texty je vždy stránka určená k přípravě na vlastní čtení (2 články) další 2 aktivity slouží nejen ke čtení, ale i kontrole porozumění přečtenému textu

CVIČENÍ KE SLABIKÁŘI I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Stanislava Junková.

ma me mo mu mi má mů Mí Mu Má Me Mé Mo Mi Mů máma máme mami Mámo! Mami! mimi umí mámu

Ema má mámu. Mámu má i Míla. Ema a Míla umí . I máma umí . Mámo, milá mámo.

le la lí lo lá lu lé Li Lo Lá Le Lů Lé malé malá milá Míla láme mele málo lomí

Máma má málo . Ola mele. Máma se má. Ela má malé . má mámu . Malé umí málo . Máma umí .

mísa - lísá malá - sálá laso - eso mele - sele Ema - máma sama - Míla - lísá sálá eso sele máma síla Čti dvojice slov, urči, které patří k obrázku.

Solí se sele? Má laso sílu? Mele se maso? Máme mámu? Sálá mísa? Má les eso? Solí se maso? Lísá se Sam?

ZDROJE <http://office.microsoft.com/en-us/> <http://www.2zskolin.cz/kytky/04/04.html#mak> <http://dekoracni-samolepky.cz/images/2258.jpg> <http://szablonownia.atcsites.com/grafika/gify/emotikony/001_jestmismutno.gif> <http://szablonownia.atcsites.com/grafika/gify/emotikony/003_mrugam.gif> MÜHLHAUSEROVÁ, Hana. Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a písankám. 1. vyd. Brno: Nová škola, s. r. o., 2005. ISBN 80-7289-025-5. s. 23.