Společně pro Telč – Piráti a Zelení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

ZVON Sdružení nezávislých kandidátů
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Evropský rok dobrovolnictví • Evropský rok dobrovolných činností na podporu aktivního občanství (ERD) je tematickým rokem vyhlášeným pro všechny členské.
Školní parlament. ČLENOVÉ ŠP žáci tříd, z každé třídy hlavní parlamenťák a jeho zástupce v letošním školním roce nás je 28 SETKÁVÁME SE 1 x za.
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Politika a politické strany
Radniční listy bez cenzury
Lobbying Pavel Čech Učo: Úvod Prezentovaný projekt již úspěšně 15 let funguje. Vše se povedlo, ale jak to začalo……. Na počátku byl internet v plenkách.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
 Příspěvek ze státního rozpočtu ČR (na úhradu volební kampaně a na činnost strany)  Členské příspěvky  Dary a dědictví  Příjmy z pronájmů a prodeje.
Mediální komunikace ČD
Aktualizace Programu rozvoje města Dobřany Ukázka postupu zapojení veřejnosti do procesu strategického plánování Vojtěch Černý Agora Central Europe, o.p.s.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
Akce ČMKOS proti dopadům škrtformy STÁVKOVÁ POHOTOVOST Spanilé jízdy Regionální setkání s předsedy ZO Anketa a její vyhodnocení Kulatý - hranatý stůl (s.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
MO JmK 2015 Plán aktivit Mediálního odboru Jihomoravského krajského sdružení Pirátské strany pro rok 2015 Ondřej Kotas, vedoucí MO JmK.
Vliv změny volebního obvodu na volební výsledek (případová studie)
Obecní bytová politika Ing. David Slavata, Ph.D. Economics of Housing.
Volby VY_32_INOVACE_ 15 Volby.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
Komunální volby v Brně 2014 Kvantitativní přístupy v politologii Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity.
Projekt „Vzdělaný zastupitel“ Podpora volených představitelů měst a obcí Jaromír Jech výkonný místopředseda Svazu XIII. celostátní finanční konference.
Sportovní klub Case study EKOS P10. Typologie sportovních klubů Dle velikosti (počtu členů) –Univerzální organizace (Sokol, Orel,..) –Velké – nad 300.
LOKÁLNÍ A REGIONÁLNÍ POLITIKA VEP ZS 2007_2008. Kritéria členění veřejné politiky Segmenty veřejného zájmu (VeP obranná, kulturní, vzdělávací, energetická,
Týmový web chovatelského klubu MALÁ OBHAJOBA - 2OP484 ZDEŇKA VESELKOVÁ.
Účast veřejnosti ve veřejné správě 12. května 2009.
KRAJSKÉ VOLEBNÍ PREFERENCE
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_056 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Provozovatelé služeb a informační centra - silný tandem Mgr. Lenka Stockton Asociace hotelů a restaurací České republiky.
1 Projekt Brno-Zdravé město. 2 Cíl zlepšení zdraví a kvality života obyvatel podpora udržitelného rozvoje Projekt Zdravé město Zásady mezioborová spolupráce.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Česko-Norský výzkumný program výzva vyhlášení – zajištění podpisů – uzávěrka – :00 vyhlášení výsledků – 15.
PROJEKTY ZAMĚSTNANOSTI V REGIONU HRANICKO Ing. Marcela Tomášová 25. listopadu 2014 Nástroje podpory zaměstnanosti ve venkovských oblastech Olomouckého.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
NPDM Národní parlament dětí a mládeže. Co je to NPDM ? Národní parlament dětí a mládeže spadá pod organizaci DUHA participace Byl založen v roce 1997.
KRAJSKÉ VOLBY BŘEZEN OBSAH METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY KRAJSKÉ VOLBY.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
František Kroutil, starosta obce Telnice porotce – kategorie Dění v obci, komunikace Kategorie „obce“ …při hodnocení… …je třeba rozlišovat… …velikost.
Volební právo VY_32_INOVACE_03-54 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Občanská výchova Tematický okruh: Stát a právo Téma:
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Prostorová analýza voleb Senátní volby
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
Neziskový sektor. Neziskový sektor Cílem neziskových organizací je uspokojení řady lidských potřeb: Ochrana lidských práv Ochrana přírodního prostředí.
ZÁKONODÁRNÁ MOC Jana Karásková.
Prostorová analýza voleb Senátní volby
Zpráva kontrolního výboru
Piráti do Parlamentu Krajský plán pro rok 2017 Piráti na Vysočině
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Piráti do Parlamentu Připoj se Piráti na Vysočině
Strategie regionu, obce
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Strategie Highlights OTÁZKY TEZE Strategie Highlights.
PROJEKT MANAGEMENT (pro SEASON 2).
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Obrázky: Vlastní fotografie
Zapomenutý volič a skryté nerovnosti
Komunální politika: teorie a praxe. Hlavní město Praha
Kooperativní hry s více hráči Koaliční hry Hlasovací hry
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Společně pro Telč – Piráti a Zelení Financování kampaně Společně pro Telč – Piráti a Zelení

Volby 2014 „hurá“ akce - na malém městě se dá kampaň udělat i za měsíc a půl Důležitý lídr – motivace, práce s kandidáty Celkové náklady na kampaň – 27.386 Kč (21.100 Kč Zelení, 4.600 Piráti, 1.686 vlastní vklad) na malém městě se dá kampaň udělat i za měsíc a půl

Výsledky: Název abs. hlasy procent. hlasy Počet křesel 1. Sdružení nezávislých a SNK ED 9 085 24,98 % 6 2. KDU - ČSL 6 168 16,96 % 4 3. Spol. pro Telč - Pir. a Zel. 4 382 12,05 % 2 4. ODS 4 273 11,75 % 5. ČSSD a nezávislí kandidáti 3 830 10,53 % 6. "ČAS ZMĚNY" 3 575 9,83 % 7. KSČM 3 187 8,76 % 8. TOP 09 a nezávislí 1 867 5,13 % 1

Volby 2018 Více zkušeností, více času, více dobrovolníků Předvolební kampaň začala už v únoru – tematické diskusní kavárny jednou za dva měsíce, akce pod hlavičkou sdružení, „být vidět“ i pasivně Rozpočet kopíruje samotnou kampaň Typové náklady Akce – pronájmy, zábory, občerstvení, startovné Marketing – grafika, tisky, distribuce (výlep), merch, placená reklama Pasivně – účastí na různých kulturních a sportovních akcích, prací v místní komunitě – maminek s dětmi, sportovci, apod.

Rozpočet 2018 - výdaje Diskusní kavárny (občerstvení) Plakáty na akce – tisk A2 + výlep Dračí loď Volební stan (zábor + občerstvení) Propagační materiály 1x anketa spokojenosti občanů, 1x noviny, 1x volební leták (grafika + tisk) + výlepy, fotograf (distribuce vlastními silami) Merch (pirátský + vlastní placky, trička, balonky) Marketing FB reklama (+ FB kampaň vlastními silami), web Volební guláš, Kolečka v Lipkách CELKEM – 27.575 Kč (bez startovného na dračí lodě) Plakáty na akce - Romantika, Promítej i ty, Ukliďme Česko, Botanická vycházka, Volební guláš Volební stan – 14. 9. odpoledne – přijede Ivan Bartoš Anketa – ve větších městech je také dobré si udělat „průzkum trhu“ nebo chcete-li „průzkum voličů“ – kromě ankety lze vybrat menší vzorek např. pro hloubkové rozhovory

Rozpočet 2018 - příjmy Piráti – 22.575 Kč Zelení – 5.000 Kč Pokud vzniknou další výdaje, budou hrazeny opět z vlastních zdrojů Velkou část práce si děláme svépomocí – roznosy tiskovin, on-line kampaň (správa fb účtu, webu), PR (příprava a psaní článků, pravidelné příspěvky do Telčských listů – neplacené), akce pořádáme ve spřátelených podnicích (tedy bez nájmu )

Dobrovolníci ideální je mít silného lídra/ tým, který je „motorem“ kampaně vymýšlí akce, hlídá termíny, spravuje administrativu rozděluje úkoly pravidelně komunikuje s kandidáty/ dobrovolníky – hlavně osobně! Motivuje, hecuje, chválí V Telči funguje tandem Jirka + Hanka dělíme se o práci podle aktuálních časových možností Aktivní členové se zapojují na základě svých „kompetencí“ a členství v jednotlivých komisích a výborech města Vytváříme a hledáme příležitosti pro zapojení nových tváří Důležitá je pravidelnost Každý měsíc článek do místních novin, alespoň 1 akce každý měsíc před volbami, pravidelné schůze kandidátů Já mám na starosti hlavně online – mailovou komunikaci, správu fb, přípravu článků do TL, vymýšlení a organizace akcí Jirka má na starosti osobní komunikaci – obvolat členy když je třeba, vymýšlení a organizace akcí a přenos informací ze zastupitelstva Pravidelné schůze – aby to nebyla nuda, je možné si je např. tematicky naplánovat a na každé z nich vytvořit jeden okruh do volebního programu – říct si priority, názory, uspořádat myšlenky

hana.hajnova@pirati.cz 721 684 323 DĚKUJI ZA POZORNOST hana.hajnova@pirati.cz 721 684 323