HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Možnosti spolupráce a sdílení dat v cloudu
Nonverbální úlohy - - pohyb Katedrafyziky PF JU Č. Budějovice Katedra fyziky PF JU Č. Budějovice Jiří Tesař.
Úvod do objektového modelování
7. třída Procento, Promile.
VY_32_INOVACE_08/3/13 Náměty pro výuku výchovy k občanství v 6. – 9. ročníku Volný čas Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Vzájemná poloha dvou kružnic
Infokabely v silnicích kraje Aneb jak jsme začali „drátovat“ silnice.
Jak psát seminární práci
ČESKÁ REPUBLIKA – DOPRAVA
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Teorie grafů → kvantitativní metody analýzy sítí:
Integrované terénní vyučování Geografie
D OPRAVNÍ DOSTUPNOST Seminář z geografie dopravy Filip Chvátal.
ČR – základní údaje + práce s mapou
Název školy: Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Internet – vyhledávání dopravního spojení VY_32_INOVACE_04 Sada.
Ing. V. Filipcová Cvičení z předmětu Management zdravotnických zařízení procvičování v programu EFA Ing. V. Filipcová
DOPRAVA Nenahraditelná složka hospodářství každé země – brzdí nebo urychluje ekonomický rozvoj. Poloha uprostřed Evropy – ČR je křižovatkou transevropských.
Dopravní síť České Republiky
126.1 Jednoduché křižovatky, pravidlo pravé ruky
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY Filip Chvátal. Obr. 2.5: Regionální diferenciace stupně automobilizace v ČR v roce 2004 Pramen: D. Halásek, J. Maryáš, I.
Název Dopravní výchova - křižovatky
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Název Dopravní výchova - značky
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Topografický náčrt 1. část VY_32_INOVACE_01 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
PowerPoint Moje bydliště 1. Snímek : Moje bydliště + autor
Databázové systémy 2 Cvičení č. 5 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Drážní společnost Kdo jsme Parta studentů, kterou zajímá železnice a městská doprava Lidi, co pro Vás RÁDI pořádají exkurze.
12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ.
Můj domov Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
Geografie dopravy Cv. č. 3: Hodnocení dopravní polohy a dopravní obslužnosti HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY A DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI Cíl cvičení:  aplikace metody.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP Pelhřimov Jihlava.
ANALYTICKÁ KARTOGRAFIE Úkol 3 – zadání Z vrstev ArcCR 500 vytvořte mapu vybraného kraje v měřítku 1 : Výsledek porovnejte s Mapou.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
OÚPSŘ NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo (na příkladu 1. úplné aktualizace ÚAPo) ORP Chotěboř Krajský úřad Kraje.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP JIHLAVA Jihlava.
Užití Pythagorovy věty Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPlanimetrie Datum vytvoření Ročník2.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Návrh koridorů cyklistické dopravy na území ITI Olomoucké aglomerace
Vzorový příklad výpočtu křižovatky se SSZ
Místní plán inkluze + OP VVV
Zkušenosti s vyhláškou o obsahu technické mapy obce
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Vzájemná poloha dvou kružnic
REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 1.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY
ANALYTICKÁ KARTOGRAFIE
REVIZE NOREM PRO TRAMVAJOVOU DOPRAVU
Informační prameny II. část
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
NÁRODNÍ PROGRAM – podpora územně plánovací činnosti obcí
Materiál slouží k výkladu učiva dopravní výchovy pro žáky 3. ročníku
Geografické informační systémy
GeoGRAFICKÁ KARTOGRAFIE
Quo vadis, územní studie krajiny?
Modelování křižovatek modelem SYMOS’97
Slovní úlohy o pohybu Varianta 2: Pohyby stejným směrem.
Vážení vozidel za jízdy WIM
Transkript prezentace:

HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY

Zadání cvičení č. 6 Každý student si vybere své ORP Každou obec v ORP obodovat podle metodiky (viz. dokument ve wordu) kolik je tam daných komunikací v určité vzdálenosti od obce, případně kolik jich obcí prochází – Nehodnotíme komunikace v zahraničí!!! Vzdálenost se počítá od hranic intravilánu, nehodnotí se komunikace co prochází obcí – jen ty co se jí dotýkají a jsou v jejím okolí) Vytvořit mapu a napsat závěr formou normálního protokolu Započítat silnici podle čísla, ne podle křižovatky, stejně železnice podle čísla tratě (každé číslo, jedna trať) (to znamená, že silnici číslo 22 započítáte jen jednou nehledě na to, kolik tam je křižovatek) V databázi http://historie-trati.wz.cz/ zjistíte, jestli je daná trať elektrifikovaná (má trakci), jestli je dvojkolejná, jestli je to celostátní koridor, či celostátní dráha Odevzdat do 26.5. !!!

Polohová diferenciace obcí na Znojemsku Pramen: Toušek, V., Seidenglanz, D., Krejčí, T., Hubl, R. (2005)